جاباما
۸۱۱۷۹۴
۲ نظر
۵۰۱۱
۲ نظر
۵۰۱۱
پ

لطیفی در تدارک ساخت دو سریال و اجرای هفت!

محمدحسین لطیفی ساخت دو سریال و اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده خواهد داشت!

بانی فیلم: محمدحسین لطیفی ساخت دو سریال و اجرای یک برنامه تلویزیونی را برعهده خواهد داشت!

لطیفی در تدارک ساخت دو سریال و اجرای هفت!

در شرایطی که عده از کارگردانان و مجریان خانه نشین شده اند، محمد حسین لطیفی در تدارک ساخت دو سریال «مر قانون» و «سنجرخان» و اجرای برنامه «هفت» است که همین مسئله نشان از برخی بی عدالتی ها در تلویزیون در تقسیم کار بین فیلمسازان است.

سریال «مر قانون» به تهیه کنندگی مهران مهام با نام قبلی «حوزه استحفاظی» که قرار بود بهرام بهرامیان کارگردانی آن را برعهده بگیرد، به لطیفی رسید. این در حالی است که آقای کارگردان هنوز مهر قراردادش با این پروژه خشک نشده، سه چهار بازیگر اصلی سریالش را نیز انتخاب کرده است! این سریال برای نوروز ۹۸ شبکه سه تولید خواهد شد.

از طرفی پیش از این هم در رسانه ها خبر ساخت سریال «سنجرخان» به کارگردانی لطیفی منتشر شده بود. سریالی که زنده یاد دری استارت آن را زد و پس از فوت این کارگردان ساخت آن به لطیفی رسید! در کنار ساخت این دو سریال، اجرای برنامه سینمایی «هفت» شبکه سه هم به این کارگردان پرکار رسید که نشان از علاقه مدیران این شبکه به لطیفی دارد!

حال باید دید که آقای کارگردان با توجه به نزدیک شدن به پایان سال و فرصت کوتاهی که برای ساخت سریال نوروزی اش دارد، چه برنامه ریزی خواهد داشت تا هم به اجرای برنامه اش برسد و هم دو سریالش را مقابل دوربین ببرد!
«مّر قانون» که پیش از این «حوزه استحفاظی» نام داشت، با مضمونی طنز و در ۱۵ قسمت برای شبکه سه سیما در دست تولید است و مهران غفوریان، هدایت هاشمی، مرجانه گلچین و یوسف تیموری از بازیگران اصلی آن خواهد بود.
داستان این سریال را «امیرعباس پیام» نوشته که پیش‌از این نگارش فیلمنامه سریال‌هایی نظیر «آنام» و «مامور بدرقه» را در کارنامه خود دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مصطفی

      کار شاقی نمیخواد بکنه.یه آب بندی مثل کارهای اخیرش،و البته مثل اکثر سریال های چند سال اخیر

    • بدون نام

      آقای لطیفی شما ایرانی هستی چرا بجای تکرار پخش سریالهای شرقی و. ... کسی از میان هنرمندان پیدا نمیشود باسرمایه شخصی ازنیاکان وبزرگان ایرانی فیلم بسازد وبرای برگشت سرمایه آن را دررسانه های غیر رسمی وغیر وابسته بفروش برساند؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج