جاباما
۸۱۱۸۰۷
۵ نظر
۵۰۱۳
۵ نظر
۵۰۱۳
پ

یامین‌پور اصلا ممنوع‌التصویر نیست

هفته‌های گذشته برخی دوستان و رسانه‌های نزدیک به وحید یامین‌پور از ممنوع‌التصویری وی در سیما و شبکه افق، خبر دادند.

ایرنا: هفته‌های گذشته برخی دوستان و رسانه‌های نزدیک به وحید یامین‌پور از ممنوع‌التصویری وی در سیما و شبکه افق، خبر دادند.

یامین‌پور اصلا ممنوع‌التصویر نیست

انتشار پست اینستاگرامی و توییت خود یامین‌پور هم این شایعه را جدی‌تر کرد. استوری‌ها و پست‌های اینستاگرامی دوستان وی نیز در انتقاد به مدیران صداوسیما بود که چرا به دلیل انتقادات وی به مدیران بازنشسته صداوسیما این مجری انقلابی را ممنوع‌التصویر کرده‌اید؟

ممنوع‌التصویر نبوده

یکی از برنامه‌سازان شبکه افق که نخواست نامش منتشر شود، در گفت‌وگو با ایرناپلاس ضمن تأیید خبر ممنوع‌التصویری یامین‌پور از همزمانی اجرای وی در شبکه‌های چهار و افق به‌عنوان دلیل این تصمیم خبر ‌داد.

به دنبال این مطلب، محسن ناجی مدیر گروه تلویزیونی شبکه افق در گفت‌وگو با ایرناپلاس، ضمن تکذیب این خبر، از محمد دلاوری به‌عنوان کسی که هم‌زمان در شبکه‌های پنج و یک اجرا می‌کند، به‌عنوان نقض این ادعا مثال زد.

ناجی در ادامه گفت: اصلاً آقای یامین پور از خردادماه برنامه زنده نداشته است که بخواهد کسی او را ممنوع‌التصویر کند و احتمالاً به‌زودی با برنامه تازه‌ای به تلویزیون برمی‌گردد. بعید می‌دانم وی ممنوع‌الکار شده باشد و به کارش ادامه می‌دهد.

مدیر روابط عمومی شبکه افق هم در گفت‌وگو با ایرناپلاس اظهار کرد که از ممنوع‌التصویری این مجری بی‌اطلاع است و گفت: هیچ نامه یا دستوری در این راستا منتشر نشده است.

مظلوم‌نمایی با چه هدفی؟

اخیرا برخی مجریان صداوسیما با توسل به شیوه‌هایی از این دست، درصدد دیده‌ شدن بیشتر هستند. اینکه یامین‌پور ممنوع‌التصویر شده یا نه را آینده روشن خواهد کرد اما در صورت درست نبودن اخبار ممنوع‌التصویری او، باید گفت که اندک اعتماد مخاطبان تلویزیون نیز با ترویج اینگونه شایعات از دست خواهد رفت.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      همون بهتر که ممنوع التصویر باشه
      هم از قیافه اش و هم از صداش چندشم میشه

    • بدون نام

      یامین پور و ممنوع التصویری!!!!جل الخالق مگه میشه این آقا اینقدر برای مدیران منجمدالفکر صداوسیما محبوب هستن که جلوی دوربین فحاشی هم بکنن ممنوع التصویر نمیشه اینا بازی خود دوستانه برای بیشتردیده شدن این مجری همه چی کارشناس

    • شهرام

      حیف شد

    • بدون نام

      به تلویزیون نیاید بهتر است!

    • بدون نام

      بابا دیگ خجالت داره. ملت رو چی فرض کردین. بهترین چیز رو راستی هستش. چرا بنهان کاری . خوب مثل مرد بگین ممنوع التصویر هستش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج