۸۱۱۸۶۷
۴ نظر
۵۰۰۷
۴ نظر
۵۰۰۷
پ

تندیس مهر حقوق بشر به علی دایی اهداء شد

به پاس اقدامات خیرخواهانه و بشردوستانه علی دایی در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه، "تندیس مهر حقوق بشر" به او اهداء شد.

ایسنا: در مراسمی که عصر امروز(دوشنبه) برگزار شد، تندیس مهر حقوق بشر از سوی کمیسیون حقوق بشر کانون وکلای دادگستری کرمانشاه به علی دایی اسطوره فوتبال کشورمان به پاس اقدامات خیرخواهانه در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه و همچنین جمعیت امداد دانشجویی امام علی(ع) به پاس فعالیت‌های اجتماعی در حوزه حقوق کودکان و زنان اهداء شد.

علی دایی در این مراسم که در تالار بهمن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کرمانشاه برگزار شد، به تشریح آخرین اقدامات خود در بازسازی تعدادی از واحدهای مسکونی روستایی مناطق زلزله‌زده کرمانشاه پرداخت و اظهار کرد: پس از زلزله بزرگ سال گذشته کرمانشاه حدود ۳۰۰ تریلی کمک‌های غیرنقدی را با کمک مردم و همراهی دوستان به مناطق زلزله‌زده ارسال کردیم.

وی در ادامه با بیان این‌که جمعا بیش از ۱۰ میلیارد تومان کمک نقدی مردمی جمع‌آوری کردیم، گفت: علاوه‌بر کمک‌های نقدی و غیرنقدی، خیرینی نیز در کارهای اجرایی بازسازی همچون لوله‌کشی، تامین رنگ واحدها، کلید، پریز و... به ما کمک کردند.

دایی تصریح کرد: در حال حاضر نیز در بحث بازسازی در دو روستای مله‌رولان و تپانی مشغول به‌کار هستیم که در روستای مله‌رولان تاکنون ۵۰ واحد را به‌صورت کامل آماده کرده‌ایم و به‌زودی تحویل خواهند شد.

وی ادامه داد: در این روستا ۲۵ واحد نیمه‌کاره رها شده توسط پیمانکاران هم وجود دارد که آن‌ها را مقاوم‌سازی کرده و به اتمام رسانده‌ایم.

این قهرمان ملی فوتبال ایران اضافه کرد: امروز (دوشنبه) نیز کلنگ مجتمع ۶۰ واحدی روستای تپانی را بر زمین زدیم.

وی افزود: در روستای تپانی قدیم ۱۲ واحد و در روستای تپانی جدید ۲۰ واحد نیمه‌کاره رها شده وجود دارد که آن‌ها را نیز تکمیل خواهیم کرد.

دایی خاطرنشان کرد: با همکاری دوستان جمعا حدود ۱۷۰ تا ۲۰۰ واحد مسکونی را در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه بازسازی یا تکمیل می‌کنیم.

در این مراسم همچنین روح‌الله وکیلی رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه به زلزله بزرگ سال گذشته کرمانشاه و همدلی مردم ایران در کمک به زلزله‌زدگان این استان اشاره کرد و گفت: این کمک‌ها علاوه‌بر این‌که تا حدودی آلام زلزله‌زدگان کرمانشاه را تسکین داد، نام ایران را بلند و مردم ایران را سرافراز کرد.

وی با بیان این‌که پس از این زلزله تعدادی از شخصیت‌های ملی پیشگام جمع‌آوری کمک‌ها برای زلزله‌زدگان شدند، اضافه کرد: علی دایی، نرگس کلباسی و جمعیت امام علی(ع) از جمله این شخصیت‌ها و نهادها بودند که به خوبی از عهده این امر خطیر برآمدند.

رئیس کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه در ادامه گفت: در این راستا پاسداشت و قدردانی از فعالان کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه را ضرورتی می‌دانستیم که باید انجام می‌شد.

وی همچنین با اشاره به برگزاری چند دوره اهداء تندیس مهر حقوق بشر توسط کانون وکلای دادگستری استان کرمانشاه به شخصیت‌های تاثیرگذار کشوری از سال ۹۱ تاکنون، تاکید کرد: این تندیس تاکنون به شخصیت‌هایی همچون پرویز پرستویی، پروفسور ممتازی و... اهداء شده است. امسال نیز بر آن شدیم تا این تندیس را به پاس خدمات بشردوستانه و خیرخواهانه علی دایی در مناطق زلزله‌زده به این اسطوره فوتبال ایران اهداء کنیم.

وکیلی افزود: همچنین امسال علاوه‌بر اهداء تندیس مهر حقوق بشر به یک چهره ملی، این تندیس به جمعیت امام علی(ع) به عنوان یک نهاد محلی به‌واسطه فعالیت‌های نیکوکارانه در حوزه‌های اجتماعی همچون کودکان کار، زنان بی‌سرپرست و... اهداء شد.

در این مراسم همچنین از فرشید استحقاری، ایزد سیف‌الله‌پور، صادق رضایی، ارسلان و رضا رستمی و چند تن دیگر که علی دایی را در کمک‌رسانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه یاری کرده بودند، تقدیر شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟

      شخصیت وروح بزرگی داره علی دایی عزبز.اونوقت یه مشت لنگی بی جشم رو توورزشگاه ازادی بهش ناسزا میدن

    • بدون نام

      حقشه اقای دایی,کاش مسئولان ازاین مردبزرگواردرسی بگیرن

    • فرهاد ناظر

      علی دایی نشان داد از جنس همین مردمه و نه از جنس آقا زاده های بی خاصیتی که خارج از ایران دنبال وحشی گری هستن.درود به شرف و غیرتت که مردانگی را به درستی معنا کردی.مرررررررد

    • بدون نام

      درود درود واقعا مرده مردی بی ادعا با اینکه تهمت بهش زدن کار خودش رادربازسازی انجام دادقدردانی خوب بودازطرف مسئولین باشه که قدرت هیچ کاری راندارن فقطحرف میزنن یادبگیرین که چه انسانهایی داریم خداقوت مردعمل خیلی خوشحال شدیم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج