۸۱۲۱۰۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

موسس گوگل: موفقیت خوش شانسی می‌خواهد!

همیشه زمانی که از رمز و راز موفقیت افراد مختلف سخن به میان می آید به عواملی همچون هوش، سخت کوشی و غیره اشاره می شود، اما ظاهرا نقش شانس را هم نباید نادیده گرفت.

خبرگزاری مهر: اریک اشمیث یکی از موسسان اولیه گوگل و رئیس شرکت آلفابت به تازگی در گفتگویی تصریح کرده که :« من خودم را با خوش شانسی تعریف می کنم و فکر می کنم تقریبا هر کسی که موفق بوده باید جمله اش را با این عبارت آغاز کند که من خوش شانس بوده ام.»

وی افزوده است: افراد باید بگویند من خوش شانس بودم که به دنیا آمدم. خوش شانس بودم که باهوش شدم و از زندگی خانوادگی بهره مند بودم و به خوبی تربیت شدم.

موسس گوگل: موفقیت خوش شانسی می‌خواهد!

اشمیث سپس خودش را مثال زده که در خانواده ای با پدر اقتصاددان به دنیا آمده و وی خانواده خود را در زمان جوانی اشمیث به ایتالیا برده است. او در این مورد گفته است: این سفر در زمانی اتفاق افتاد که مردم مثل امروز زیاد مسافرت نمی کنند و لذا بزرگ شدن در ایتالیا بسیار عجیب بود و من را واقعا تغییر داد.

وی سپس در مورد امریکا به نکته جالبی اشاره کرد و گفت: این مساله نگاه و دیدگاه من را به دنیا عوض کرد. من به عنوان یک امریکایی فکر می کنم که آمریکایی ها بسیار بسیار بر روی مسائل محلی تمرکز دارند و حتی در دنیای امروز هم همین گونه باقی مانده اند و بر روی مسائل جهانی تمرکز نمی کنند.

اشمیث که هم اکنون ۶۳ ساله است در دانشگاه پرینستون معماری خوانده ولی خود را یک معمار بد و در عوض مهندسی خوب توصیف کرده و از اینکه بر روی کار و آشنایی با رایانه ها وقت گذاشته اظهار خرسندی کرده است. او که ثروت خالصش به ۱۲.۷ میلیارد دلار می رسد از سال ۲۰۰۱ تا ۲۰۱۱ مدیرعامل گوگل بود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      درود به شرفت که حرف حق زدی

    • بی نام

      آمریکائیا کار درستی می کنن. بهتر از اینه که مثل ما ایرانیا کاملا به مسائل کشور خودمون بی تفاوتیم و بدبخت بیچاره های کشورهای دیگه رو سرویس می دیم

    • بدون نام

      شکسته نفسی نفرمایید استاد .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج