۸۱۲۲۸۷
۴ نظر
۵۰۰۳
۴ نظر
۵۰۰۳
پ

انتقاد شهردار از وضعیت حمل و نقل در پایتخت

عضو کمیسیون عمران مجلس گفت: بر اساس اظهارات شهردار تهران وضعیت حمل ونقل در پایتخت نامناسب است و منجر به آلودگی و بیماری مردم شده است.

خبرگزاری فارس: سیدهادی بهادری نماینده مردم ارومیه و عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی در تشریح نشست عصر امروز کمیسیون متبوعش،‌ اظهار داشت:‌ نشست امروز با حضور حناچی شهردار تهران و اعضا برگزار شد.

وی افزود: این جلسه با دستور ارائه برنامه‌های شهرداری تهران به ویژه در حوزه‌های عمرانی و حمل و نقل به اعضای کمیسیون برگزار شد.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی همچنین تصریح کرد: در ابتدای جلسه حناچی شهردار تهران گزارشی از مجموعه عملکرد شهرداری تهران در دوره مدیریتی خود را به نمایندگان ارائه کرد.

بهادری توسعه بخش حمل و نقل را یکی از محورهای اساسی برنامه‌های شهردار تهران خواند و ادامه داد: بر اساس اظهارات شهردار تهران وضعیت حمل ونقل در پایتخت نامناسب است و منجر به آلودگی و بیماری مردم شده است.

وی با بیان اینکه توسعه مترو و قطار شهری ازجمله برنامه‌های پیش روی شهردار تهران است که در نظر دارد،‌گفت: البته در این نشست معاون وزیردفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح نیز حضور داشتند.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی در ادامه عنوان کرد: در ادامه هم معاون امیر حاتمی گزارشی درباره عملکرد ۹ ماهه این وزارتخانه به ویژه در حوزه طرح‌های تملک دارایی‌های سرمایه‌ای ارائه کرد.

بهادری همچنین خواسته معاون وزیر دفاع مبنی بر انتقال پادگان‌ها به خارج از شهر بود را از جمله مباحث مطرح شده در نشست مزبور خواند و یادآور شد: تاکنون هشت پادگان به خارج از شهر انتقال پیدا کرده‌ است و مابقی که بالغ بر ۱۵ پادگان هستند باید به خارج از شهرها انتقال داده شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چشم بسته غیب گفته

    • بدون نام

      تنهایی فهمیدی یا با کسی مشورت کردی

    • بدون نام

      چی تو این مملکت درست است چی سر و سامان دارد فقط حادثه بد فقر فحشا اعتیاد خودکشی تجاوز اعدام اختلاس دزدی واقعا مسولین اگر فقط یک ذره وجدان انسانیت در وجودشان باشد اگر خود را یک لحظه جای پدر مادر این دانشجوها کشته شده آن جوانی که به هر دلیلی خودکشی کرده بذارن یا حداقل در خلوت خودشان به اعمالشان فکر کنن شاید شاید وجدانشان کمی البته کمی قلقلکشان دهد ولی تمام ما میدانیم اینها به تنها چیز ی که فکر نمیکنن مردم است

    • شهرام

      جناب حناچی . تقاضای عاجزانه ما اینست که اول : ناوگان حمل و نقل عمومی برقی بشود . دوم : ۳۰ درصد به تعدادشان افزوده شود . غیر از این باشد یعنی دور باطل . متشکریم .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج