جاباما
۸۱۲۳۲۱
۳ نظر
۵۰۱۰
۳ نظر
۵۰۱۰
پ

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه چهارشنبه ۵ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 5 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی با مسئولیت، مهربان، خلاق، طرفدار سادگی و بسیار با احساس هستید و این ویژگی های مثبت شما را تبدیل به فردی دوست داشتنی می کنندکه در هر جمعی قرار بگیرد محبوب قلب ها می شود، البته این به شرطی است که درونگرایی بیش از اندازه ی خود را به حالت تعادل برسانید. امسال خودتان از لحاظ سلامتی با مشکل خاصی مواجه نخواهید بود، اما یکی از اعضای خانواده تان تحت تأثیر فشار عصبی و استرس با مشکلاتی روبرو خواهد شد و این موضوع شما را به شدت نگران می کند، اما از همین حالا خیالتان راحت باشد که این مشکل زودگذر است. امسال شما بر اساس حدس و گمان هایتان و تصمیماتی که با تکیه به حس ششم خود می گیرید، سرمایه گذاری هایی را انجام خواهید داد که به صورت شگفت آوری برای شما سودآور خواهند بود، با این حال باید مواظب باشید که با چشم های بسته تصمیم گیری نکنید و عقل و منطق خود را به کل کنار نگذارید. شما تعهد زیادی نسبت به مسئولیت هایی که در محل کارتان به عهده گرفته اید احساس می کنید و در نتیجه عملکردی فوق العاده از خود به نمایش گذاشته و نتایج بسیار خوبی را به دست خواهید آورد که باعث می شوند مورد تشویق قرار بگیرید. تمام تلاش خود را برای عملی کردن نقشه هایتان به کار بگیرید تا همه چیز همان طوری که خودتان خواسته اید پیش برود. از لحاظ عاطفی نیز امسال برای شما سال خوبی خواهد بود و در کنار عشقتان روزهای خوبی را خواهید گذراند. بهمن، مهر و آذر ماه های شانس شما خواهند بود.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز هر چقدر به خیالات و توهمات خود پر و بال بدهید با اختلافات و درگیری های بیشتری نیز مواجه خواهید شد. دیگران گول خیال پردازی های شما را نمی خورند و نمی خواهند سرشان را با این چیزهای بیهوده گرم کنند. شاید بهتر باشد امروز کنترل امور را به دست دیگران سپرده و خودتان در خلوت و تنهایی خویش به این درگیری های درونی بپردازید و اگر مشکلی در کار هست آن را حل کنید. اگر در ساعتی از روز دیدید بی آنکه خودتان هم دلیلش را بدانید اشک هایتان جاری شده اند تعجب نکنید، تنها چیزی که دراین شرایط اهمیت دارد این است که این اشک ها ریخته شوند، در غیر این صورت به عقده ای در گلویتان بدل خواهند سد.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

با وجود تمام کارهایی که برای انجام دادن دارید صدایی از درونتان شما را به پرداختن به مسائلی دعوت می کند که برای رشد فردیتان به توجه شما نیاز دارند. مورد تحلیل قرار دادن خودتان و کارهایتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، اما پاداشی که دیافت خواهید کرد ارزش راهی که می خواهید در پیش بگیرید را خواهد داشت. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگیتان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابلتان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان و قدم به قدم هم می توانید انجام دهید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دلتان نمی خواهد که زیاد از اتاق خوابتان فاصله بگیرید و ترجیح می دهید که تا جای ممکن در خانه بمانید. درست است که هنوز آخر هفته از راه نرسیده است، اما هیچ اشکالی ندارد که اگر برایتان امکان دارد در خانه بمانید. از این فرصت استفاده کرده و کارهایی را انجام دهید که شاید در روزهای دیگر وقت و یا حال و حوصله ی انجام دادنشان را نداشته باشید. کارتون ببینید، گرد و خاک روی قاب های عکس را بگیرید و یا کیک و کلوچه بپزید! امروز بهتر است که در انتخاب کلمات خود دقت بیشتری داشته باشید و سعی کنید که تا جای ممکن در صحبت کردن ملایمت داشته باشید و به خودتان و دیگران سخت نگیرید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز سرتان آنقدر در محل کارتان شلوغ است که تقریبا غیر ممکن است بتوانید با برنامه ای مرتب کارهایتان را بهم انجام دهید و همه کارها در هم و برهم شده اند. همکارانتان بطور مستقیم یا غیر مستقیم از شما می خواهند کارهایی را برای آنها انجام دهید و به این صورت باری اضافه تر به دوشتان می خواهند بگذارند. به شما توصیه می کنیم اولویت را به کارهای خودتان بدهید، زیرا چیزی به آخر هفته نمانده است. اگر این اواخر به فکر تغییر در دکوراسیون منزل بوده اید امروز روز فوق العاده ای برای این کار می تواند باشد و حس زیبایی شناسی شما در اوج خود قرار دارد، ولی باید حواستان باشد که نظر بقیه را نیز در انجام این کار جویا شوید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز کمی از وضعیت فعلی خود فاصله گرفته و از یک قدم عقب تر موقعیت خود را مورد بررسی قرار دهید. شما این اواخر قدم های بزرگ و جسورانه ای برداشته اید و حالا زمان آن فرا رسیده است که دست نگه داشته و اوضاع را مورد ارزیابی قرار دهید. به واکنش های دیگران توجه کنید. مشاهدات و نظرات آنها را به دقت بررسی کنید زیرا دیگران ممکن است چیزهایی را در مورد وضعیت شما ببینند که خود شما قادر به دیدن آنها نیستید. سعی کنید دید وسیع تری داشته باشید و خودتان را به زاویه دید شخصیتان محدود نکنید. آنچه با گوش دادن به حرف های دیگران یاد می گیرید را به کار ببندید تا سطح موفقیتتان چند برابر شود.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

با وجود تمام کارهایی که برای انجام دادن دارید صدایی از درونتان شما را به پرداختن به مسائلی دعوت می کند که برای رشد فردیتان به توجه شما نیاز دارند. مورد تحلیل قرار دادن خودتان و کارهایتان به شجاعت زیادی نیاز دارد، اما پاداشی که دیرافت خواهید کرد ارزش راهی که می خواهید در پیش بگیرید را خواهد داشت. امروز شاید فرصتی پیش بیاید تا با شریک زندگیتان در مورد نیازهای برآورده نشده تان حرف بزنید، ولی مواظب باشید که با بیان کردن تمامی نیازهایتان به یک باره شاید باعث شوید که به احساسات طرف مقابلتان ضربه وارد شود. این کار را به مرور زمان و قدم به قدم هم می توانید انجام دهید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز خودتان را زیاد با دیگران درگیر نکنید. هر چقدر بیشتر سعی کنید دیگران را متوجه منظور خودتان بکنید و یا حرف خودتان را به کرسی بنشانید کمتر موفق خواهید شد و با مقاومت و لجبازی بیشتری روبرو خواهید شد. امروز به نفعتان است که بیشتر آنچه در اطرافتان در جریان است را تحت نظر گرفته و زیاد در جریان امور دخالت نکنید. انگار همه به یکباره به شدت احساساتی شده و عقل و منطقشان را کنار گذاشته اند. دلیل آوردن برای کسی که تصمیمش را گرفته که بجنگد هیچ فایده ای نخواهد داشت. انرژی خود را برای کارهای مهمتری که در انتظارتان هستند کنار بگذارید و وقتتان را هم بیهوده تلف نکنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فراتر از این هیاهو و شلوغی دیوانه وار دنیای اطرافتان، صدای آرامی هست که شما را به سوی خود فرا می خواند. اگر به این صدا گوش کنید قادر خواهید بود آن چه در اطرافتان می گذرد را از زاویه جدیدی ببینید. به این صدا توجه کنید و منتظر بمانید تا اثر انرژی فوق العاده ای که در شما ایجاد خواهد کرد را در اطرافیان خود و واکنش هایی که نسبت به شما دارند ببینید. در حال حاضر بهترین کار این است که از تغییرات ناگهانی و تصمیمات عجولانه اجتناب کنید. اگر به طور غیر منتظره هدیه ای به دستتان رسید کمی به فرستنده آن فکر کنید، شاید چیزی فراتر از یک دوستی ساده در میان باشد.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

الان وقت مناسبی برای اینکه بخواهید تلاش کنید به دیگران ثابت کنید شما رئیس هستید نیست. شک نداشته باشید که آنها با دیدن چنین رفتاری از جانب شما حالت دفاعی به خود خواهند گرفت. در چنین روزهایی که تحت شرایط کیهانی موجود همه رفتاری تهاجمی پیدا کرده اند بهتر است با احتیاط و مهربانی رفتار کرده و با سیاست عمل کنید. انرژیتان را به جای تلاش برای قانع کردن دیگران به آنچه می خواهید صرف پیش بردن کارهای شخصیتان کنید. سعی نکنید در مسیر پیش بردن کارهایتان برنامه های دیگران را تغییر دهید و یا آنها را مجبور کنید کارهای شما را برایتان انجام دهند، امروز باید فقط به خودتان تکیه کنید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دقیقا همان چیزهایی که همیشه از آن ها فراری بوده اید شما را به طور وصف ناپذیری هیجان زده خواهند کرد. اگر کمی با خودتان فکر کنید شاید ببینید که این وضعیت تنها ناشی از نیازی است که به داشتن تنوع احساس می کنید و ریشه در خستگی شما از تکرار و روزمرگی دارد. به جای انجام کارهای غیر منطقی و دیوانه وار سعی کنید با انجام کارهایی مثل یادگیری یک زبان جدید و یا ثبت نام در یک کلاس هنری یا شروع فعالیت های ورزشی که مدت هاست آرزویشان را دارید اما هر بار به بهانه ای آنها را به تعویق می اندازید خودتان را از این رکود نجات دهید. عوض کردن حال و هوایتان آنقدرها که خودتان فکر می کنید سخت نخواهد بود.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

جو بسیار سنگینی بر امروز حاکم شده که باعث می شود احساس خفگی به شما دست بدهد. شرایطی برایتان پیش می آیند که شما را وادار می کنند احساسات خود را مدیریت کرده و رفتار منطقی تری داشته باشید. در موقعیتی که شما در حال حاضر قرار گرفته اید بهترین راه حل ممکن این است که کارهایتان را به آرامی و قدم به قدم پیش ببرید و قبل از هر گامی که برمی دارید همه چیز را به دقت مورد بررسی قرار دهید. تمام گزینه هایی که در اختیار دارید را به دقت بررسی کرده و آثاری که روی دیگران خواهند داشت را در نظر بگیرید. رفتارهای خودخواهانه نه به نفع شما خواهند بود و نه دیگران!

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما باید برای باری دیگر استحکام و ثبات زمینی که روی آن ایستاده اید را مورد بررسی قرار دهید. متاسفانه ممکن است با دیدن این که وضعیت موجود شما ثباتی را که انتظار داشته اید ندارد با ترس و وحشت مواجه شوید و نبودن حمایت عاطفی سرگشتگی و نگرانی شما را حتی بیشتر نیز خواهد کرد. به جای این که با پیش بینی کردن بدترین وضعیت های ممکن خودتان را وحشت زده کنید، همه جوانب را به دقت در نظر گرفته و سپس بهترین نتیجه ممکن را در ذهن خود ترسیم کنید؛ تغییر دادن نگرشتان آینده شما را نیز تغییر خواهد داد. برای به دست آوردن آرامش و غلبه به ترس ها و نگرانی هایتان به آغوش عزیزانتان پناه ببرید.

فال روزانه ۰۵/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      امروز دوشنبه ۳ دی ماهه چرا زدین چهارشنبه ۵ دی ماه؟؟؟!!!

    • بدون نام

      چون امروز چهارشنبه ۵ دی است :|
      نگا تقویم کن ؟؟؟؟؟؟ !!!!!!!!!!!

      :|

    • بی نام

      چرا اردیبهشت و شهریور یکیه فالشون

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج