۸۱۲۳۲۳
۱ نظر
۵۰۰۹
۱ نظر
۵۰۰۹
پ

۷۲ درصد ایرانی‌ها گرفتار چاقی و اضافه وزن

معاون وزیر بهداشت گفت: ۷۵ درصد بزرگسالان در کشور فعالیت بدنی ناکافی دارند و ۷۲ درصد افراد جامعه دارای چاقی یا اضافه وزن هستند که با آموزش های سفیران سلامت می توان در بهبود این شاخص‌ها گام برداشت.

خبرگزاری فارس: علیرضا رئیسی در حاشیه سفر به استان قزوین گفت: توجه ویژه به بهداشت محیط و حرفه ای از مواردی است که در حوزه بهداشت استان قزوین با جدیت پیگیری می شود و در این راه با همکاری مستمر شرکت ها و کارخانجات صنعتی می توانیم در ارتقای شاخص ها در حوزه بهداشت محیط و حرفه ای گام برداریم.

وی ضمن اشاره به تحول بزرگ در شاخص های سلامت در حاشیه شهرها گفت: طی بازدیدها و ارزیابی هایی که از مناطق حاشیه شهر در سراسر کشور انجام شده، رشد شاخص های بهداشتی پس از اجرای طرح تحول سلامت در این مناطق به خوبی قابل مشاهده است.

رئیسی گفت: خدمات بهداشت دهان و دندان شامل طرح دندان های عاری از پوسیدگی برای دانش آموزان پایه ششم و همچنین طرح وارنیش فلوراید تراپی برای دانش آموزان سایر پایه ها در مناطق حاشیه شهر با جدیت پیگیری می شود.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ضمن حضور در کلاس آموزشی رابطین سلامت در این مرکز اظهار داشت: شما به عنوان سفیران بهداشت و سلامتی نقش بسزایی در آموزش خانواده ها داشته و با همکاری تنگاتنگ کارشناسان و مراقبین سلامت می توانید در پیشگیری از بیماری های مختلف و رشد شاخص های بهداشتی نقش داشته باشید.

وی در ادامه افزود: ۷۵ درصد بزرگسالان در کشور فعالیت بدنی ناکافی دارند و ۷۲ درصد افراد جامعه دارای چاقی یا اضافه وزن هستند که با آموزش های رابطین و سفیران سلامت می توان در بهبود این شاخص ها گام برداشت.

رئیسی اقدامات انجام شده در مراقبت از مادران باردار را مثبت ارزیابی کرد و افزود: کنترل عوامل خطر بیماری ها، بهره برداری حداکثری از ظرفیت دندانپزشکی و نظارت بر بهداشت مدارس از اقدامات مثبت در حاشیه شهر قزوین می باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • MMIISSSEEE

      مردم توان خرید نان را ندارند در سال ۱۳۹۹ همه از گشنگی نورمال میشن نگران چاق ها نباش.
      نگران لاغر ها باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج