۸۱۲۳۸۸
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

کرویف: بارسا از رئال بدون رونالدو درس عبرت بگیرد

یوردی کرویف پسر یوهان کرویف بزرگ و بازیکن سابق بارسلونا به این تیم توصیه کرد از وضعیت رئال بعد از عزیمت رونالدو درس گرفته و به از دست دادن مسی حتی فکر هم نکند.

ورزش سه: یوردی کرویف بازیکن سابق بارسا و پسر یوهان کرویف اسطوره بزرگ فوتبال دنیا و باشگاه بارسلونا با اشاره به وضعیت رئال مادرید بعد از جدایی کریستیانو رونالدو به باشگاه سابقش بارسلونا هشدار داد که از شرایط این روزهای رئال درس عبرت گرفته و هرگز به از دست دادن لیونل مسی حتی فکر هم نکنند.

مسی البته تا سال ۲۰۲۱ با بارسلونا قراداد دارد ولی یوردی کرویف با اینحال معتقد است بارسا باید از وضعیت رئال بعد از عزیمت رونالدو درسهای مهمی گرفته باشد.

یوردی کرویف که این روزها سرمربی‌گری تیم چونگ‌کینگ دانگدای لیفان در چین را به عهده دارد در این باره به خبرنگاران گفت:" اتفاقی که برای رئال مادرید افتاد هشداری برای بارسلونا است. رئال مادرید همچنان بازیکنان بزرگی دارد ولی در فوتبال شما به بازیکنی نیاز دارید که حتی وقتی ۲-۰ عقب هستید بدانید که می‌توانید در آن بازی برنده شوید. اتفاقی که در بارسلونا با مسی می‌افتد. مسی برای بارسا فراتر از فوتبال است ... او در بارسلونا یک باور است".

مسی در فصل جاری بار دیگر درخشان ظاهر شده و تا اینجا تنها در ۲۰ بازی ۲۱ گل برای بارسا به ثمر رسانده. کرویف در مصاحبه خود گفت:" وقتی رئال را بررسی کنید می‌بینید که کریستیانو مثل چتری بالای سر آن تیم بود که باعث می‌شود وقتی باران می‌بارد کسی خیس نشود ولی حالا دیگر چتری در کار نیست. بارسا حتماً از این شرایط درس عبرت مهمی بگیرد".

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج