۸۱۲۴۱۷
۷ نظر
۵۳۵۵
۷ نظر
۵۳۵۵
پ

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

ازدواج ستاره‌ها همیشه جزو خبرسازترین موضوعات بوده است. آن‌ها خیلی ساده در مورد ازدواج شان تصمیم می‌گیرند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها در دوران نوجوانی و تنها پس از چند ماه آشنایی خیلی سریع باهم نامزد می‌شوند، در حالی که ممکن است در عرض چند ماه هم از هم جدا شوند. اگر دوست دارید با ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی با هم ازدواج کردند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

برترین ها - ترجمه از پردیس بختیاری: ازدواج ستاره ها همیشه جزو خبرسازترین موضوعات بوده است. آنها خیلی ساده در مورد ازدواج شان تصمیم می گیرند. به عنوان مثال برخی از آنها در دوران نوجوانی و تنها پس از چند ماه آشنایی خیلی سریع باهم نامزد می شوند، در حالی که ممکن است در عرض چند ماه هم از هم جدا شوند. اگر دوست دارید با ستاره هایی که در دوران نوجوانی با هم ازدواج کردند آشنا شوید، در ادامه مطلب همراه مان باشید.

مکالی کالکین و ریچل ماینر

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

در سال ۱۹۹۸ بود که مکالی کالکین و ریچل ماینر، زمانی که تنها ۱۷ سال داشتند، با هم ازدواج کردند. آنها همدیگر را در دوران مدرسه ملاقات کردند و تنها پس از چند ماه آشنایی، تصمیم به ازدواج گرفتند. البته آنها در سنی بودند که باید از پدر و مادرشان اجازه می گرفتند. آنها خودشان در این باره گفتند: «ما خوشحالیم که یکدیگر را در این سن پیدا کردیم.» اما متاسفانه رابطه آنها خیلی به طول نیانجامید. البته آنها با توافق از هم جدا شدند و پس از آن نیز مانند دو دوست صمیمی با هم در ارتباط بودند.

کیم کارداشیان و دامون توماس

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

حتما در مورد ازدواج قبلی کیم کارداشیان با کریس هامفریس شنیده اید اما آیا می دانید که او قبل از آن هم یک بار ازدواج کرده بود؟! بله این ستاره هالیوودی در سال ۲۰۰۰ در لاس وگاس با دامون توماس آنهم زمانی که تنها ۱۹ سال سن داشت، ازدواج کرد. آنها به مدت ۳ سال با هم ازدواج کردند و پس از آن جدا شدند. کیم پس از جدایی اش ادعا کرد که توسط دامون مورد ضرب و شتم قرار می گرفت. دامون توماس هم اعلام کرد که کیم دروغگویی ست که برای دیده شدن در مدیا دست به هر کاری می زند. در سال ۲۰۱۸ بود که کیم اعتراف کرد در سن ۱۹ سالگی اعتیاد داشته و نمی توانسته به خوبی در مورد ازدواج اش تصمیم بگیرد.

ملانی گریفیث و دان جانسون

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

ملانی گریفیث و دان جانسون در فیلم « The Harrad Experiment» همدیگر را ملاقات کردند. در آن زمان گریفیث ۱۴ سال و دان جانسون ۲۲ سال سن داشت. آنها چند سال بعد یعنی زمانی که ملانی ۱۸ ساله شد با هم ازدواج کردند اما ازدواج شان تنها به دلیل اعتیاد به مواد مخدر و الکل، تنها ۶ ماه به طول انجامید. البته آنها در سال ۱۹۸۹ بار دیگر به هم رجوع کردند و در همان سال هم صاحب یک فرزند دختر شدند. البته ماجرا به همین جا ختم نشد زیرا آنها یک بار دیگر هم در سال ۱۹۹۶ از هم جدا شدند.

اولیویا وایلد و تائو راسپولی

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

در سل ۲۰۰۳، زمانی که اولیویا ۱۸ سال داشت، با تائو راسپولی، شاهزاده ایتالیایی، ازدواج کرد. آنها جشن عروسی شان را در یک قصر قدیمی برگزار کردند. ازدواج آنها ۸ سال به طول انجامید و در نهایت در سال ۲۰۱۱ خاتمه یافت. پس از جدایی وایلد اعتراف کرد: «زندگی با یک آدم دیگر در دهه ۲۰ زندگی کار دشواری ست، البته من از انتخابم پشیمان نیستم. ازدواج ما اشتباه بود اما ما آنقدر همدیگر را دوست داشتیم و با هم خوشحال بودیم که تصمیم به این کار گرفتیم. من حتی برای این که فضای بد خانه مان عوض شود کل دکوراسیون خانه را تغییر دادم اما گویا کارساز نبود. روزی که فهمیدم انتخاب آخرمان جدایی ست، بدترین روز زندگی ام بود.»

سولانج نولز و دنیل اسمی

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

زمانی که سولانج نولز ۱۷ سال داشت، با دنیل اسمیت که همکلاسی دوران دبیرستان اش بود، ازدواج کرد. دنیل در آن زمان ۱۹ سال داشت. آنها یک سال بعد صاحب یک فرزند پسر شدند اما در نهایت در سال ۲۰۰۷ جدایی شان را اعلام کردند. سولانج اعتراف کرد که جدایی اش یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی اش بود و او به شدت در آن زمان احساس تنهایی می کرد. البته او در مورد ازدواج اش در آن سن و بچه دار شدن اش پشیمان نیست. «ازدواج و طلاق به رشد فکری و احساسی من کمک بزرگی کرد. در واقع زاویه مرا به زندگی تغییر داد.»

دمی مور و فردی مور

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

دمی مور در واقع نام خانوادگی اش را از نام خانوادگی همسر اولش گرفت. او در سن ۱۷ سالگی با فردی مور که ۱۲ سال از او بزرگ تر بود، ازدواج کرد. آنها تنها ۴ سال با هم زندگی کردند و در نهایت از هم جدا شدند. فردی در این باره می گوید: «روزی که من دمی را دیدم، او در رابطه عاطفی دیگری به سر می برد، من عاشق او شدم و او هم خیلی سریع رابطه اش را بهم زد و کاری کرد که من هم از همسرم جدا شوم. ما واقعا دیوانه بودیم.»

بو درک و جان درک

ستاره‌هایی که در دوران نوجوانی ازدواج کردند

بو درک در سن ۱۸ سالگی با جان درک ۳۰ ساله ازدواج کرد. آنها همدیگر را در فیلم «Fantasies» ملاقات کردند. در آن زمان بو دبیرستان خود را رها کرد تا بتواند در اروپا در کنار جان بماند. پس از ۲ سال آنها به کالیفرنیا بازگشته و ازدواج کردند و تا سال ۱۹۹۸، زمانی که جان از دنیا رفت، با هم زندگی کردند. بعدها در مصاحبه ای بو اعتراف کرد: «زمانی که عاشق جان شدم، جان زن داشت. من می دانستم که این کار اشتباه است و هیچوقت برای این که زندگی او را بهم زدم خودم را نمی بخشم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چه ازدواج های موفقی(:

      پاسخ ها

      • بدون نام

        اینها در چهل سالگی هم ازدواج کنند یکسال بعد طلاق میگیرن

    • شاهین

      جالب بود همه شون ادعاهای عجیبی دارن ، من بیشتر یاد این مستندهای حیات وحش افتادم
      یعنی یجورایی جفت انتخاب کردن بعد اسمشو گذاشتن همسر البته ناگفته نماند تو ایران وضع خیلی بدتر از اینه

    • بدون نام

      تمام این ازدواج ها به بدبختی ختم شدند پس نباید وقتی هنوز به بلوغ کامل فکری نرسیدید ازدواج کنید

      پاسخ ها

      • بدون نام

        مگه انجلینا جولی به بلوغ نرسیده که از شوهر پنجاه سالش جدا شد؟پس کی بالغ میشن

    • بدون نام

      ته درک اولیویا وایلد این بوده که دکور خونه رو برا حفظ رابطه عوض کنه

    • sami

      نصف بیشترشون سر هوو رفتن که

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج