۸۱۲۴۲۶
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

آ. اس: بارسا دمبله را فدای نیمار نمی‌کند

روزنامه اسپانیایی آ اس با انتشار گزارشی مدعی شد با اینکه نیمار خواهان بازگشت به بارسا است و PSG ممکن است مجبور به فروش او شود ولی بارسلونا برای جذب او دچار تردیدهای جدی است.

ورزش سه: روزنامه اسپانیایی آ اس با انتشار گزارشی درباره نیمار و احتمال بازگشت او به بارسلونا نوشت این ستاره برزیلی مدتی است که به صورت مداوم تمایل خود برای بازگشت به بارسلونا را اعلام می‌کند و امیدوار است به باشگاهی که سال گذشته برای ملحق شدن به PSG ترکش کرده بود بازگردد.

از طرف دیگر آ اس می‌گوید باشگاه پاریسی به احتمال زیاد برای رها شدن از خطر تنبیه یوفا به دلیل تخطی از قوانین بازی جوانمردانه مالی مجبور به پرداخت مبلغی ۱۷۰ میلیون یورویی خواهد شد و ساده‌ترین راه برای بدست آوردن این مبلغ فروش یکی از دو ستاره بزرگ این باشگاه، کیلین امباپه یا نیمار خواهد بود.

اما آ اس می‌گوید این بدان معنا نیست که بازگشت نیمار به بارسلونا قطعی شده است چرا که بارسلونا معتقد است مبلغی که PSG برای نیمار درخواست می‌کند بیش از حد گران است.

به گزارش آ اس، بارسا از چندی پیش به گزینه تعویض عثمان دمبله با نیمار فکر می‌کرد ولی با توجه به اینکه وینگر فرانسوی اخیراً نمایش‌های بسیار خوبی برای بارسلونا داشته دنبال کردن این گزینه از سوی بارسا بعید به نظر می‌رسد.

عثمان دمبله این روزها در بارسلونا نقش مهمی به عهده گرفته و مدیران و کادر فنی این باشگاه امیدوارند مشکلات ناشی از بی‌انضباطی‌های او دیگر تکرار نشود. در نهایت آ اس معتقد است بعید به نظر می‌رسد که بارسا در شرایط فعلی دمبله را قربانی نیمار کند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج