۸۱۲۴۴۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

رحیمی: پیشنهادی برای دلفی و خشتان نیامده

عضو هیأت مدیره باشگاه استقلال خوزستان، گفت: برای یونس دلفی و وحید خشتان پیشنهاد رسمی به باشگاه نرسیده اما اگر باشگاهی علاقمند به جذب آنها باشد مذاکره می‌کنیم.

خبرگزاری فارس: استقلال خوزستان در نیم فصل اول بعد از کسر ۶ امتیاز از مجموع امتیازات این تیم ۶ امتیازی شد و در قعر جدول رده‌بندی مسابقات لیگ برتر قرار گرفت.

محمد رحیمی عضو هیأت مدیره استقلال خوزستان در مورد شرایط این تیم و مشکلات آبی‌پوشان صحبت‌های زیر را مطرح کرد:

وضعیت بدهی‌های استقلال خوزستان به کجا انجامید؟

بدهی وجود دارد و متأسفانه تا به الان نتوانستیم موفق به پرداخت آن شویم، منتظر هستیم تا پول ایرانسل به عنوان اسپانسر به باشگاه برسد تا اقدامات لازم را انجام دهیم.

گفته می‌شود در صورت عدم پرداخت این جریمه، خطر سقوط استقلال خوزستان را تهدید می‌کند.

بله، اگر بدهی را پرداخت نکنیم، قطعا این اتفاق می‌افتد، البته فعلا مهلت خاصی مشخص نشده، اما طبق قوانین، مرحله بعدی جریمه سقوط به دسته پایین‌تر است.

مسئولان استقلال خوزستان از بازگرداندن ۶ امتیاز و عدم بسته شدن پنجره صحبت می‌کردند، اما به نظر می‌رسد این حرف‌ها فقط برای آرام کردن جو بوده است.

با توجه به قول و قرارهایی که گذاشته بودیم، امید داشتیم که پول اسپانسر باشگاه ایرانسل زودتر به دستمان برسد، این امید را داشتیم که با توجه به قول و قرارهای گذاشته شده، این مسئله قابل تعلیق است، بر همین اساس هم این مسائل مطرح شد.متأسفانه گروه ملی هم مشکلات خاص خودش را داشت و اگر این مسئله نبود، می‌توانستیم از طریق گروه ملی این پول را تأمین کنیم اما تمامی اتفاقات برنامه‌های ما را به هم ریخت و نتوانستیم این پول را بدهیم، البته ما در مورد تعهدات‌مان نسبت به تیم عملکرد خوبی داشتیم، حدود ۹۵ درصد بازیکنان ما تا به الان ۵۰ درصد دریافتی داشتند و اینطور که از باشگاه پیگیری کردم، فقط سه چهار بازیکن این پول را نگرفتند که طی امروز و فردا به آنها پرداخت می‌شود. ما جزو معدود باشگاه‌هایی هستیم که تا این مقطع این قدر پرداختی داشتیم.

گفته می‌شود یونس دلفی و وحید خشتان پیشنهاد خارجی دارند؟

این پیشنهادها در حاشیه است، قبلا هم ما اعلام کردیم علاقه‌مند به پیشرفت بازیکنانمان هستیم و اگر بازیکنی مثل یونس دلفی بتواند ترانسفر شود از این موضوع استقبال می‌‌کنیم. بحث ترانسفر این بازیکن مطرح شده بود اما با توجه به تأخیرهایی که صورت گرفت، این مسئله منتفی شد، دلفی از استعدادهای فوتبال است و هر کمکی که از دستمان بر بیاید در این رابطه انجام می‌دهیم، در مورد خشتان هم باشگاه تا به الان پیشنهاد رسمی دریافت نکرده و اگر چنین مسئله‌ای مطرح باشد، آن را به صورت رسمی اعلام می‌کنیم. اگر باشگاهی خواهان بازیکنان ما است، با در نظر گرفتن منافع باشگاه، مذاکرات می‌تواند انجام شود.

آیا باشگاه استقلال درخواستی برای جذب دلفی ارائه داده است؟

تا به این لحظه درخواستی از سوی باشگاه استقلال نیامده است.

با این شرایط آیا باید امسال را آخرین سال حضور استقلال خوزستان در لیگ برتر بدانیم؟

ما بعد از چند بازی گذشته نسبت به وضعیت تیم امیدوارتر شدیم، استقلال خوزستان پتانسیل ماندن دارد، در نیم فصل اول شرایط خوبی داشتیم، اما کسر شش امتیاز کارمان را دشوار کرد، اگر به ما کمک شود، شاید با پرداخت دو سه میلیارد بتوانیم تیم را به طور قطعی حفظ کنیم و در این راستا قول بدهیم، کارشناسان نظرات امیدوارکننده‌ای در مورد استقلال خوزستان دارند و این نشان می‌دهد که تیم ما از پتانسیل خوبی برخوردار است، باید از پیشکسوتان بابت حمایت‌شان تشکر کنم و امیدوارم وفاق و همدلی در حمایت از استقلال خوزستان در استان شکل بگیرد تا بتوانیم این سهمیه را برای استان حفظ کنیم.

آیا کریم بوستانی به عنوان سرمربی تا پایان فصل در استقلال خوزستان ماندنی شد؟

بله، او ماندگار است، طبق نظر اولیه قرار بود بوستانی تا پایان نیم فصل سرمربی تیم باشد و ایمان مبعلی هم به عنوان کاپیتان به او کمک می‌کرد، ما از وضعیت موجود راضی هستیم، البته تفکراتی در هیأت مدیره جریان دارد که ما به دنبال تقویت کادر فنی باشیم، اما این مسئله بستگی به شرایط مالی باشگاه دارد، حالا چه ما در بحث سرمربی و چه در بحث مربی قصد تقویت داشته باشیم، ما هم اگر پول داشتیم علاقمند به جذب مربی با کیفیت افشین قطبی بودیم، اما این مسائل نیاز به شرایط مالی خوب دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      اره پنجاه درصد قرار داد ها ی زیر چهل میلیون رو دادین خدایی چقدر پر رو هستین مردک بهترین گلزن تیم که یکی از بهترین گل زن های لیگه قرار دادش چهل میلیونه دهنت رو ببند سه چهار تا بازیکن قرار داد بالا دارین که به هیچ کدوم پول ندادین

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج