جاباما
۸۱۲۶۵۵
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

پایان تلخ کاوه رضایی در سال ۲۰۱۸

لیست کلوب بروژ بلژیک باز هم بدون حضور مهاجم ایرانی این تیم اعلام شد.

ورزش سه: تیم کلوب بروژ بلژیک که کاوه رضایی را در اختیار دارد، از ساعت ۲۰:۳۰ فردا پنج‌شنبه در چارچوب هفته بیست و یکم ژوپیر لیگ آخرین بازی سال ۲۰۱۸ خود را در داکنام استادیوم برابر تیم قعر جدولی لوکرن برگزار می‌کند.

کاوه رضایی که فصل را با شارلروا آغاز کرد و بعد از به ثمر رساندن سه گل از هفته پنجم به کلوب بروژ پیوست و به ترکیب این تیم اضافه شد، در سه دیدار پیاپی حضور ثابت داشت ولی آسیب دیدگی او را ۶ مسابقه از فهرست این تیم دور کرد.

این مهاجم ایرانی در بازگشت به میادین آنطور که باید و شاید آماده نبود و پس از آنکه دو بار در ترکیب قرار گرفت و در پنج دیدار به‌عنوان یار جانشین وارد زمین شد، در دو دیدار متوالی مقابل دورتومند در لیگ قهرمانان اروپا و استاندارد لیژ در ژوپیر لیگ نیمکت‌نشین بود.

رضایی که به دلیل فصل فوق‌العاده در شارلروا پیش‌بینی می‌شد با از دست دادن جام جهانی، در جام ملت‌های آسیا به فهرست تیم ملی بازگردد و حتی با شرایط نه چندان خوب مهاجمان ایران، در ترکیب قرار بگیرد، با آسیب دیدگی بدموقعی در تمرینات کلوب بروژ مواجه شد تا دیدار برگشت اروپایی مقابل اتلتیکو مادرید و سه هفته ژوپیر لیگ را از دست بدهد.

او که بعد از جام جهانی در اردوهای تیم ملی حضور داشت، اما بخاطر این آسیب دیدگی در تمرینات روزهای اخیر و در نهایت فهرست نهایی ایران برای جام ملت‌های آسیا قرار نگرفت، در دیدار فردا شب کلوب بروژ نیز حضور نخواهد داشت.

مصدومیت ادامه‌دار کاوه رضایی موجب شد تا او علاوه بر دور شدن از لیست تیم ملی، در فهرست کلوب بروژ برای بازی فردا برابر لوکرن حضور نداشته باشد و برای چهارمین هفته متوالی ژوپیر لیگ نتواند به میدان برود.

پایان تلخ کاوه رضایی در سال ۲۰۱۸

بازی‌های ژوپیر لیگ بلژیک به دلیل فرا رسیدن سال نو میلادی حدود سه هفته تعطیل خواهد بود و پیش‌بینی می‌شود با توجه به اینکه بازی هفته بیست و دوم کلوب بروژ، روز سی‌اُم دی ماه خواهد بود، کاوه رضایی با رفع مصدومیت مجددا از این دیدار در ترکیب تیمش قرار بگیرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به مصدومیت و بدشانسی بی موقع
      حیف شد کاوه تو جام ملتها نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج