۸۱۲۶۸۶
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

رازهایی پشت پرده «سبیل شانس» سرمربی روسیه

«استانیسلاو چرچسوف» سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در مورد «سبیل نمادین» خود که به زعم بسیاری «طلسم خوش شانسی» روس ها در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ بود، افشاگری های بیشتری کرد.

ایرنا: «استانیسلاو چرچسوف» سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه در مورد «سبیل نمادین» خود که به زعم بسیاری «طلسم خوش شانسی» روس ها در جریان جام جهانی ۲۰۱۸ بود، افشاگری های بیشتری کرد.

شبکه تلویزیونی «راشا تودی» روز چهارشنبه نوشت: چرچسوف ۵۵ ساله تیم ملی روسیه را به شکلی غیرمنتظره و در نهایت هیجان به مرحله یک چهارم جام جهانی ۲۰۱۸ هدایت کرد؛ اتفاقی که ملت میزبان جام جهانی را یکپارچه به حمایت از تیم ملی کشورشان ترغیب کرد.

رازهایی پشت پرده «سبیل شانس» سرمربی روسیه

در این بین، سبیل سرمربی این تیم چه پیش از جام جهانی و چه در جریان برگزاری تورنمنت به بهانه ای برای حمایت همه جانبه روس ها از تیم ملی کشورشان تبدیل شد؛ بهانه ای که آنان را بر آن داشت تا جنبشی با عنوان «سبیل امید» راه اندازی کرده و با امید به کمک به تیم ملی روسیه، از سبک اصلاح صورت چرچسوف تقلید کنند.

و حالا چرچسوف در اظهار نظری مدعی شد که او این سبیل را از زمانی که 14 سال داشته، روی صورتش حفظ کرده است.

چرچسوف در مصاحبه با روزنامه اسپورت اکسپرس روسیه اظهار داشت: عکسی قدیمی دارم که مرا در یک مسابقه تیم فوتبال نوجوانان نشان می دهد؛ در این عکس من 14سال دارم و این سبیل هم آنجا است؛ هیچ کاری با آن ندارم، انگار با آن به دنیا آمده ام.

سرمربی تیم ملی روسیه پس از حماسه تیم تحت هدایتش در بیست و یکمین دوره جام جهانی، عنوان بهترین سرمربی سال را از سوی اسپورت اکسپرس دریافت کرد تا کلکسیون افتخاراتش را روز به روز در حال گسترش ببیند.

او پس از اتمام این تورنمنت، در مراسم ضیافتی که در کاخ کرملین تدارک دیده شد، «نشان الکساندر نوسکی» (یکی از نشان های دولتی کشور روسیه) را از سوی «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری این کشور دریافت کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج