جاباما
۸۱۲۷۱۲
۳ نظر
۵۰۰۲
۳ نظر
۵۰۰۲
پ

پیام تبریک خانواده‌های شهدای ترور ایران به پاپ

خانواده‌های شهدای ترور ایران در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام مسیحیان جهان، فرارسیدن سال نو و میلاد حضرت مسیح «ع» را تبریک گفتند.

خبرگزاری ایسنا: خانواده‌های شهدای ترور ایران در پیامی به پاپ فرانسیس رهبر کاتولیک‌های جهان و تمام مسیحیان جهان، فرارسیدن سال نو و میلاد حضرت مسیح «ع» را تبریک گفتند.

در این پیام آمده است:

«عالیجناب پاپ فرانسیس

رهبر کاتولیک‌های جهان

میلاد پیام‌آور صلح و دوستی، حضرت عیسی مسیح (ع) و فرا رسیدن سال نو میلادی را بر جنابعالی و پیروان آن پیامبر بزرگ تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و آرزوی سالی همراه با صلح، امنیت و آرامش برای جهان داریم.

عالیجناب؛

سالروز میلاد عیسی مسیح (ع) فرصتی است تا آرمان‌های الهی این پیامبر بزرگ که همان عشق ورزیدن به همنوع و حمایت از ضعیفان و مبارزه با جهل و ظلمت و نادانی را یاد آور شویم، این پیامبر مبعوث شد تا مردمی که به واسطه جهل و نادانی از درک روشنایی و نور حق محروم بودند به سعادت و مسیر رستگاری رهنمون شوند، این روش که مبتنی بر ترویج صلح و دوستی بود با محبت قلب جهانیان را تسخیر نمود، بر خلاف آنچه امروزه صاحبان قدرت قصد دارند با شرارت، جنایت و کشتار انسانهای بیگناه بدان دست یابند که چیزی جز سیاهی، نفرت و وحشت بر جای نگذاشته است.

اما امروزه بشریت مدرن گرفتار مصائبی گردیده که نتیجه آن ناامنی، خشونت، افراط گری، تروریسم و قربانی شدن انسان‌های بیگناه است و همانگونه که گفته‌اید، "تا زمانی که اقتصاد بر مبنای خدای پول و نه خدای انسانیت باشد، تروریسم به گسترش خود ادامه می‌دهد و در این حالت خشونت و افراطی‌گری هیچ ارتباطی به هیچ دینی ندارد."

ما خانواده‌های قربانیان ترور در ایران بر این گفته شما صحه گذاشته و معتقدیم تروریسم یک تندروی عقیدتی و قرائت افراطی از دین نبوده، بلکه ابزاری برای ضربه زدن و تخریب دین است که هیچ ارتباطی با ادیان الهی ندارد و هم سوگند با شما در برابر هر شکل از خشونت و سوءاستفاد از دین برای توجیه تروریسم ایستادگی خواهیم نمود.

عالیجناب آنچه گفته‌اید، مبنایی درست برای تضعیف بنیان‌های خشونت و افراط گری در جهان و پیشگیری از سوءاستفاده از دین و مذهب است و انجمن دفاع از قربانیان تروریسم معتقد است ترویج این گفتمان می‌تواند ریشه های تروریسم را خشکانده و زمینه‌های سعادت و تعالی بشر را فراهم نماید، و در این راه تمامی ارکان و رهبران مذهبی در جهان مسئولیتی سنگین بر عهده خواهند داشت، که امیدواریم با اجرایی شدن این مبانی، آرامشی هر چند نسبی بر بشر مضطرب امروز حاکم شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 8/8 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • دراکولا تا به تا

      پاپ به من گفت که بهتون بگم لطف کنید تو این اوضاعی که همه به هم تسلیت میگند، به من تبریک نگید.

    • سارا

      آفرین عالی بود

    • پاپ ژان پل دوم

      مظلوم نمایی چندش آور !

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج