۸۱۲۷۵۲
۵۰۰۱
۵۰۰۱
پ

خوشحالی اسپالتی از پیروزی برابر ناپولی

سرمربی اینتر از عملکرد تیمش در دیدار برابر ناپولی خوشحال و راضی است البته او اعتراف کرد که ناپولی هم می توانست پیروز بازی شود.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، اینتر در دیدار بزرگ و حساس برابر ناپولی توانست با گلی که مارتینس در دقایق پایانی به ثمر رساند سه امتیاز ارزشمند و شیرین را به دست آورد.

اسپالتی در نشست خبری بعد از بازی گفت: در دیدار امشب از همان ابتدای بازی تا آخر آن عملکرد خوبی از خود نشان دادیم. هم در حمله و هم در کارهای دفاعی خوب بودیم و براین باور هستم که با شایستگی به پیروزی رسیدیم.

او ادامه داد: اگر آساموا آن توپ را از روی خط دروازه دور نمی کرد الان ما بازنده بودیم. در کل بازی خوبی بود و هر دو تیم عملکرد رضایت بخشی داشتند. هم ناپولی و هم اینتر شایسته پیروزی بودند و خوشحالم که در نهایت تیم ما سه امتیاز را کسب کرد.

اسپالتی درباره کنار گذاشته شدن ناینگولان گفت: هر باشگاهی قواعد خاص خود را دارد. من خودم دوست ندارم که برای تیمم مشکلی به وجود آورم اما به رعایت کردن نظم و قواعد تاکید زیادی دارم. ناینگولان هم جریمه مالی شده است و هم از تیم کنار گذاشته شده است. بازیکنان پول زیادی دارند و مشکلی به وجود نمی آید اگر جریمه مالی شوند اما کنار گذاشته شدن تاثیر بدی روی آنها می گذارد.

سرمربی اینتر در پایان گفت: ناپولی بازیکنان بسیار باکیفیتی در ترکیب خود دارد و سرعت آنها خیره کننده است. خوشحالم که ما پیروزی این دیدار بزرگ شدیم و امیدوارم که نتایج خوب ادامه داشته باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج