جاباما
۸۱۲۷۵۵
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

اعتراف تلخ گواردیولا

سرمربی منچستر سیتی بعد از شکست برابر لسترسیتی اعتراف کرد که لیورپول و تاتنهام بهتر از تیم او هستند.

ایسنا: به نقل از اسکای اسپورت، منچسترسیتی یک نتیجه ناامید کننده دیگر را به دست آورد و برای دومین هفته پیاپی تن به شکست داد.

منچسترسیتی این بار با نتیجه دو بر یک برابر لسترسیتی بازی را واگذار کرد تا این تیم به رده سوم جدول رده بندی سقوط کند و فاصله اش با لیورپول صدرنشین به ۷ امتیاز افزایش پیدا کند.

گواردیولا بعد از بازی گفت: سناریوی دیدار قبلی برای ما تکرار شد تا جایی که بازی را خوب آغاز کردیم اما با یک حمله حریف دروازه ما باز شد. اعتماد به نفس در بازیکنان کمتر شده است و باید هر چه سریع‌تر این مشکل حل شود. بیشتر از هر چیزی نیاز به اعتماد به نفس داریم.

او ادامه داد: بدون شک از اینکه دروازه ما دو بار باز شد نگران هستیم. در ۴ روز اخیر دو بار تن به شکست داده‌ایم و این واقعا ناراحت کننده است. باید تلاش خود را دو چندان کنیم. هنوز تا پایان فصل بازی های زیادی باقی مانده است و باید به جنگ خود ادامه دهیم. فرناندینیو هنوز مصدوم است اما گوندوگان بازی کرد و از عملکرد او هم راضی هستم.

گواردیولا در پایان یک اعتراف داشت: لیورپول و تاتنهام بالاتر از ما هستند و باید هم اعتراف کنیم که بهتر از سیتی هستند. آنها پیروز می شوند اما ما از رسیدن به پیروزی بازمی مانیم و این نشان می دهد که هر دو تیم از ما بهتر هستند. فصل قبل با پایان همان نیم فصل نخست فهمیدیم که قهرمان هستیم. امتیازات زیادی را از دست داده ایم. در شرایط کنونی تاتنهام و لیورپول بهتر از ما هستند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج