۸۱۲۸۷۳
۳ نظر
۵۰۰۹
۳ نظر
۵۰۰۹
پ

گوگل با لوگوی جدید خود کریسمس را تبریک گفت

لوگوی موتور جستجوی گوگل این بار با دو طرح مختلف کریسمس را با کاربران خود جشن گرفت. یکی از این طرح‌ها در دسترس اکثر کاربران قرار دارد و دیگری فقط برای عده کمی نشان داده می‌شود.

وب سایت جی اس ام: لوگوی موتور جستجوی گوگل این بار با دو طرح مختلف کریسمس را با کاربران خود جشن گرفت. یکی از این طرح‌ها در دسترس اکثر کاربران قرار دارد و دیگری فقط برای عده کمی نشان داده می‌شود.

گوگل با لوگوی جدید خود کریسمس را تبریک گفت

گوگل روز کریسمس را با دو دودل (Doodle) جدید جشن گرفت. دودل همان طرحی است که با توجه به مناسبت‌های مختلف در لوگوی موتور جستجوی گوگل پیاده می‌شود.

اولی که برای اکثر کاربران دنیا نشان داده می‌شود انیمیشنی از بابا نوئل و مامان نوئل است که در کنار یک درخت کریسمس در حال استراحت هستند و دو گوزن شمالی هم در کنارشان دیده می‌شود. ظاهرا این دو نفر در چند روز اخیر آن قدر مشغول کار بوده‌اند که حالا بالاخره با پیدا کردن دو صندلیِ راحتی توانستند برای لحظاتی چشم روی هم بگذارند. رنگ‌هایی که در این انیمیشن به کار رفته - شامل زرد، آبی، قرمز و سبز - ترکیبی از همان رنگ‌های لوگوی گوگل است که انرژی‌بخش و چشم‌نواز می‌باشد.

گوگل با لوگوی جدید خود کریسمس را تبریک گفت

اما برخی از کاربران در کشورهایی نظیر بریتانیا، ایرلند، ایتالیا، جمهوری چک و اسلوواکی از وجود دودل دیگری خبر داده‌اند که با دودل بالا کاملا فرق می‌کند. در این لوگو هیچ بابانوئلی دیده نمی‌شود و انیمیشنی هم در کار نیست. در این طرحِ آبی رنگ، شاخ و برگ‌های درخت کاج فضای آرامش‌بخشی را به وجود آورده و فازهای مختلف ماه در وسط تصویر قابل مشاهده است.

خرگوشی در حال پریدن، چند پرنده، روباه و هاسکی هم سایر قسمت‌های این طرح را پر کرده‌اند. البته ردی از حضور انسان‌ها هم دیده می‌شود، ولی ظاهرا سردی هوا باعث شده آن‌ها از داخل خانه‌های خود بیرون نیایند. این طرح نکات زیرکانه زیادی دارد و به نوعی می‌خواهد رفت و آمد کریسمس‌های مختلف را به ما نشان دهد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هم وطن

      جالب بود.

    • امیر

      به ما چه لگوی گوگل تغییر کرد قحطی خبر؟

    • افشین

      خب که چی؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج