جاباما
۸۱۲۹۰۱
۲ نظر
۵۰۰۴
۲ نظر
۵۰۰۴
پ

آخرین وضعیت مصدومان حادثه علوم و تحقیقات

رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان حادثه «علوم و تحقیقات» را اعلام کرد.

خبرگزاری ایسنا: رئیس سازمان اورژانس کشور آخرین وضعیت مصدومان حادثه «علوم و تحقیقات» را اعلام کرد.

دکتر پیمان صابریان در گفت‌وگویی، ضمن اشاره به بستری شدن ۲۸نفر از مصدومان حادثه واژگونی اتوبوس در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران در بیمارستان، گفت: این حادثه در دقایق اول ۲۸مصدوم و هفت کشته داشت که بلافاصله مصدومان این حادثه برای ادامه روند درمان به بیمارستان منتقل شدند. سه تن از مصدومان حادثه «علوم و تحقیقات» نیز بعد از انتقال به بیمارستان جان خود را از دست دادند.

وی با اشاره به مرخص شدن بعضی از مصدومان نیز گفت: در حاضر ۱۵تن از مصدومان همچنان در بیمارستان بستری هستند و حال سه تن از آن‌ها نیز بعد از بررسی‌های پزشکی وخیم اعلام شده است، اما بقیه این افراد بعد از بهبود شرایط جسمی‌شان از بیمارستان مرخص شدند.

دکتر صابریان ادامه داد: این حادثه تاکنون ۱۰ قربانی داشته که هفت تن از آن‌ها در محل حادثه و سه تن دیگر در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      خداوندروح همه راشاد چه مظلومانه وغربیانه رفتند انهایی که دنبال علم بودند وچه زجراوراست استادی که بخاطرپایان نامه انقدرسختگیری کند تاموفق نشودکه بناچارمجبورشود پدرش این پیرسالخورده رابرای دفاع ازپایان نامه به دانشگاه بیاوردوسرانجام ان پدروفرزنددراتوبوس مرگ گرفتارشوند استاد نامرد یکه سرانجامش پایان نامه اش رامرگ برایش به ارمغان اوردلعنتت بادای استادکه چنین بی شرمی ازخودت نشان دادی خداوند ازشما استادان که چنین رفتاری ازخودتان نشان می دهید نگذردو سازمان اتوبوس رانی وپیمانکاران هرچه میخواهد باشد باید درمحکمه عدالت جوابگوی خون این عزیزان باشند مارادرغم ازدست دادن عزیزان ازدست رفته تان شریک بدانید ای پدران ومادران داغدیده

    • بدون نام

      لعنت به مسولین دانشگاه آزاد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج