۸۱۲۹۰۳
۱۴ نظر
۵۰۰۷
۱۴ نظر
۵۰۰۷
پ

دسته گلی که ترامپ در عراق به آب داد!

پس از سفر غیرمنتظره رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه برای دیدار با نظامیان کشورش،‌ دونالد ترامپ و تیم ارتباطات کاخ سفید فاش کردند که گروهی از یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده در عراق مستقر هستند.

خبرگزاری ایسنا: پس از سفر غیرمنتظره رئیس‌جمهوری آمریکا به منطقه برای دیدار با نظامیان کشورش،‌ دونالد ترامپ و تیم ارتباطات کاخ سفید فاش کردند که گروهی از یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده در عراق مستقر هستند.

به نوشته نیوزویک، در حالیکه فرمانده کل قوای آمریکا می‌تواند اطلاعات را از حالت محرمانه خارج کند، گاها مشخصات یگان عملیاتی ویژه برای مردم آمریکا فاش نمی‌شود، خصوصا زمانیکه اعضای این سرویس آمریکا در محل عملیات مستقر شده باشند. تصاویر و ویدیوهای رسمی اغب چهره‌ اعضای نیروهای عملیاتی ویژه را به علت حساسیت شغل آنها تار می‌کند.

دسته گلی که ترامپ در عراق به آب داد!

با این حال، در ویدیوهایی که رئیس‌جمهوری آمریکا چهارشنبه منتشر کرد تصاویر نیروهای عملیاتی ویژه محو نشده بود. مقام‌های دفاعی کنونی و سابق آمریکا به نیوزویک گفتند، اطلاعاتی درباره اینکه چه یگان‌هایی مستقر شدند و کجا قرار دارند همواره محرمانه است و این کار ترامپ نقض امنیت عملیاتی محسوب می‌شود.

ترامپ به مناسبت روز کریسمس به عراق سفر کرد. رئیس‌جمهوری آمریکا و همسرش ملانیا تصاویری را به همراه نظامیان آمریکایی در پایگاه هوایی الاسد در عراق گرفتند. اطلاعات این سفر تا پایان سخنرانی ترامپ برای حدود ۱۰۰ تن از نیروهای عملیاتی ویژه آمریکا که در عملیات‌های رزمی در عراق و سوریه حضور داشتند، به بیرون درز نکرد.

دسته گلی که ترامپ در عراق به آب داد!

پس از خروج هواپیمای ایر فورس وان ترامپ از حریم هوایی عراق، ترامپ ویدیویی در حساب توئیتری خودش از حضور در میان نیروهای آمریکایی منتشر کرد. این ویدیو نشان می‌دهد ترامپ و همسرش با نظامیانی که ظاهرا از یگان ویژه نیروی دریایی ایالات متحده هستند، عکس می‌گیرند. این نظامیان لباس فرم به تن داشتند و حتی عینک دید در شب هم همراهشان بود.

به گفته مالکوم نانس، کارشناس اطلاعاتی سابق یگان ویژه نیروی دریایی آمریکا، انتشار این ویدیو نقض روندهای سنتی است که با هدف حفاظت از هویت نیروهای عملیاتی ویژه آمریکا است، خصوصا نیروهایی که در منطقه جنگی برای انجام عملیاتی مستقر شده‌اند.

دسته گلی که ترامپ در عراق به آب داد!

رئیس‌جمهوری آمریکا در جریان این سفر غیرمنتظره اذعان کرد که برای سفر به عراق نگران بوده است. براساس گزارش‌ها او گفته است پنجره‌های بسته داخل هواپیما و نگرانی‌های نامشخصی برای ملانیا ترامپ، موجب هشیاری او شده بود.

ترامپ در عراق در پاسخ ضد و نقیض به سوالی گفته است: شخصا برای خودم نه. نگرانی‌هایی بابت بانوی اول داشتم. این را به شما می‌گویم. ما در هواپیمای تاریک بودیم و از هیچ جا نوری نمی‌آمد. من خیلی هواپیما سوار شدم؛ هر نوع و هر مدلی... ولی خوب آیا من نگران بودم؟ خب بله نگران بودم!

ماه گذشته یک مقام دولتی سابق و ارشد به واشنگتن پست گفت ترامپ نگران است که اگر به مناطق جنگی سفر کند جانش در خطر باشد. او که با رئیس‌جمهوری آمریکا در این رابطه گفت‌وگو داشته، ‌افزود: او اصلا دلش نمی‌خواهد برود. او از آن شرایط می‌ترسد. او می‌ترسد که کسانی بخواهند او را بکشند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      نقض قانون! حتی در موضوعات حفاظتی درونی امریکا ...به نقل از حسینقلی از امریکا!!!! چند نظامی ساده و یا تکاور عمیلیات با سرویس های مخفی شون فرق دارد چرا مشاوران ویا همراهان داخل هواپیما عکسش بیرون نیومد؟ خودمونو سرگرم میکنیم و زن ترامپ الان دستش تو گوشش هست بفرستید گزارشی تهیه کند کامران تلویزیون زاده ( نجف زاده )

    • بدون نام

      الان امریکا نابود میشه ای وای

    • بدون نام

      ضعیفه رو پنجه هاش ایستاده که پیش ترامپ کم نیاره

    • بدون نام

      واقعا دارید خودتون رو مسخره میکینید

    • بدون نام

      ایران میامده میگرفتیمت خخخخخ مرگ بر آمریگاه

    • منطق

      کاش همونجا توی عراق میکشتنش یکبار برای همیشه از شرش راحت میشدیم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        به همین خیال باش

    • بدون نام

      ترامپ بهترین است

    • بدون نام

      هرجامیره زنش هم باخودش میبره

    • بدون نام

      تو عکس زن ترامپ چرا رو پنجه بلند شده است که قدش به همسرش برسد ؟ یا اینکه خواسته ان خانم نیرو ویژه دریایی قدش کوتاه دیده شود ؟؟!!!!!!!

    • غلومی

      میشه ملانیا (تنهایی ، نه با ترامپ) بیاد از یگان ما دیدن کنه ؟

      پاسخ ها

      • بدون نام

        نوشابه هم میخوای؟

    • بدون نام

      زنش برده تا سپر دفاعیش بشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        انقدر فرهنگ دارن نیاز به سپر ندارن.شما مواظب مترو و اتوبوس واحد باش

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج