۸۱۲۹۲۲
۱۶ نظر
۵۰۰۴
۱۶ نظر
۵۰۰۴
پ

نوشدارو در دانشگاه آزاد؛ اتوبوس‌ها نو می‌شود

مشاور فرهنگی رئیس هیئت مؤسس و هیئت امنای دانشگاه آزاد گفت: پیمانکار اتوبوسی که دچار سانحه شده بود در زندان به سر می‌برد و از شنبه اتوبوس‌های جدید، جایگزین اتوبوس‌های فرسوده علوم و تحقیقات خواهند شد.

خبرگزاری فارس: حمیدرضا مقدم‌فر، رئیس دفتر نظارت بر امور فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد در حاشیه مراسم یادبود جانباختگان حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات گفت: این حادثه برای دانشگاهیان و مسئولان علمی کشور یک درس بوده است و باید برای روشن شدن جزئیات این حادثه از سوی نهادهای مربوطه اقدام سریع انجام شود.

علت حادثه هنوز مشخص نشده است و مسئولان امر مشغول ریشه یابی موضوع هستند که باید کمی تأمل و صبر کرد تا از نظر تخصصی علت حادثه مشخص شود.

وی با بیان اینکه مسئولان دانشگاه در تلاش هستند که ماجرا را کنترل کنند و دیگر چنین حوادث تلخی اتفاق نیفتد، ادامه داد: تمامی دانشجویانی که در محیط‌های دانشگاه‌های سراسر کشور و خوابگاه‌ها وجود دارند برای مدیران دانشگاه‌ها یک امانت محسوب می‌شوند و باید نسبت به امکانات رفاهی و آموزشی آنها مطابق با استانداردهای لازم اقدام شود.

مقدم‌فر با بیان اینکه پس از حادثه واژگونی اتوبوس در واحد علوم و تحقیقات به دستور رئیس دانشگاه آزاد، تمامی اتوبوس های فرسوده این دانشگاه تعطیل شدند، ادامه داد: پیمانکار اتوبوسی که دچار سانحه شده بود در حال حاضر در زندان به سر می‌برد و از شنبه اتوبوس‌های جدید (واحد گشت سیار) زیر نظر شرکت واحد هستند جایگزین تمام اتوبوس‌های فرسوده خواهند شد.

وی اضافه کرد: همه مسئولان دانشگاهی و مدیران دانشگاه‌ها باید بدانند نسبت به هر یک از دانشجویان دانشگاه خود مسؤول بوده و آنها در دانشگاه امانت هستند و باید وظیفه خود را در امانت‌داری بدون هیچگونه اغماضی انجام دهند.

تنها دانشگاه آزاد نباید از این ماجرا عبرت بگیرد، بلکه تمامی دانشگاه های دولتی و غیردولتی باید این از این اتفاق درس بگیرند، چرا که دانشجویان امانت هستند و مدیران دانشگاه ها امانت دار به شمار می روند.

مشاور رئیس هیات موسس و هیات امنای دانشگاه آزاد با تاکید بر اینکه این حادثه بسیار تأسف برانگیز و دلخراش بود به گونه ای که رهبر معظم انقلاب نیز پیامی برای التیام بازماندگان و خانواده های مصدومان صادر کردند، گفت: برگزاری مراسم یادبود برای جان باختگان موجب التیام خانواده های آنها می شود و لازم است جامعه دانشجویی و اساتید با خانواده های داغدار و مصدومان همدردی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      لعنت به اينا
      هميشه همينه
      خدا تومن هر سري شهريه بده اونوقت هيچ چيزشون درست نيست
      واسه گرفتن مدرك از دانشگاه ١٥ هزار تومان بايد ميريختيم بعد ٣ ماه زنگ زدن كه امسال شده ٢٠ تومان، به خاطر ٥ تومان ٣٠٠ تا پرونده رو برگردوندن كه از اول كاراي اداريش صورت بگيره

      پاسخ ها

      • بدون نام

        چیه مگه ؟ سالانه هزاران آدم با پراید تصادف میکنن میمیرن . مگه اونا آدم نبودن ؟ خدا رحمتشون کنه . ولی اینقدی که به مسئولین دانشگاه گیر میدن به مسئولین سایپا و ایران خودرو هم گیر میدادن الان وضع قبرستونای ما این نبود

    • نااشنا

      باید رییس کل دانشگاه رو اگر جرات دارید محاکمه کنید.

    • بدون نام

      براتون متاسفم

    • بدون نام

      ای کاشک جلوتر از این اتفاق به این فکر میافدن. نه الا ن که با رفتن این عزیزان بفکرافتادن باید حتما یک اتفاقی بیافد تا مسولین ربط به این فکرها بیافتن

    • ناشناس

      توی این مملکت همیشه اول یه سری آدم باید بمیرن تا مسئولین امر براشون عبرت بشه تا درس بگیرن. اون از دانش آموزان اینم از دانشحويان

    • ساسان

      حتما همیشه باید اتفاق بیافتد تا فکر چاره باشند.به خدا خسته شدیم از بی تدبیری و سهل انگاری کسانی که هنگفت از بیت المال میخورند تا این گونه حوادث رخ ندهد ولیکن دریغ از زره ای غیرت و تعصب .

    • بدون نام

      باید حتماً یه اتفاق اسفناک بیفته تا مسئولان بی لیاقت دست بکار بشن خدایا خودت کمک کن

    • بدون نام

      گلهایی که پرپر شدن چی؟

    • بدون نام

      ﺣﻜﻮﻣﺖ ﺑﺎﻳﺪ ﺁﺯاﺩ و ﺩﻣﻮﻛﺮاﺗﻴﻚ ﺑﺎﺵ ﻧﻪ ﻗﺮﻭﻥ ﻭﺳﻂﺎﻳﻲ
      ﺧﺪاﻳﺎ ﻣﺎ ﺭا ﻧﺠﺎﺕ ﺑﺪﻩ

    • بی نام

      ببینیم دیگه. راننده هاشونم باید سرعتشونو کنترل کنن. چند تا از دانشجوها گفته بودن همیشه سرعتشون خیلی زیاده

    • گلعلی

      دانشکده دامپزشکی تهران چند تا اتوبوس داره که تاریخ تولیدش متعلق به دوره صفویه در زمان پادشاهی تیر کمان دوله اول هر هفته دو بار دانشجو از تهران به کرج میبرد شما را را به مقدسات قسم مواظب عزیزان مردم باشید

    • بدون نام

      نو چیه تکلیف شیب خطرناک و مهندسی نبودن جاده را روشن کنید در این شیب بالا و پایین رفتن مدام و‌بی وقفهترمزها داغ کرده و عمل نمی کنند اگر نو هم باشند زیر ساخت استاندارد نیست مسولانم یک نوع مفسد هستند

    • خاله بتول

      احتمالا وقتی مردم از گشنگی بمیرن اینا یه فکری به حال گرونی میکنند

    • بدون نام

      خاک بر سر شماها بعد از پرپر شدن گلها به فکر افتادید

    • بدون نام

      این پولها قبل از حادثه کجا بود که حالا داره صرف خرید اتوبوس میشه ؟؟ یعنی حتما باید ی اتفاق می افتاد تا دست به این کار میزدید؟؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج