۸۱۲۹۲۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
۱۹ نظر
۵۰۰۵
پ

خطیر: فدراسیونی‌ها به دنبال سفر لاکچری هستند

علی خطیر، معاون ورزشی باشگاه استقلال گفت: دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ دنبال سفر لاکچری به سوئیس هستند و به همین خاطر خواهان برگزاری جلسه دادگاه CAS در لوزان سوئیس شده‌اند.

خبرگزاری تسنیم: به دنبال شکایت باشگاه استقلال از سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال به دادگاه CAS، به دلیل پرونده سوپرجام، این دادگاه خواستار برگزاری جلسه‌ای با حضور نمایندگان باشگاه، سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال در تاریخ‌های بین ۳۰،۲۹و ۳۱‌ام ژانویه شده است.

باشگاه استقلال با توجه به مشکلات اخذ ویزا و هزینه‌های سفر به سوئیس، طی نامه‌ای به دادگاه CAS، خواستار برگزاری این جلسه در دفتر CAS در ابوظبی امارات شده است، اما فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هر دو خواستار برگزاری این جلسه در لوزان سوئیس شده‌اند.

این نامه‌ها را در زیر مشاهده می‌کنید:

خطیر: فدراسیونی‌ها به دنبال سفر لاکچری هستند

خطیر: فدراسیونی‌ها به دنبال سفر لاکچری هستند

علی خطیر معاون ورزشی باشگاه استقلال درباره این موضوع اظهار داشت: به خاطر احقاق حقوق به حق هواداران مجبور شدیم به دادگاه CAS شکایت کنیم. اگر سیستم حقوقی درست در بدنه فدراسیون وجود داشت، هیچ وقت مجبور نمی‌شدیم هزینه کرده و شکایت کنیم، اما چون متأسفانه حق ما و هواداران ضایع شده، مجبور شدیم برای احقاق حق، مدیریت کرده و با کمترین هزینه ممکن شکایت کنیم.

وی افزود: ما درخواست یک قاضی برای بررسی پرونده کرده بودیم، اما دوستان در فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ درخواست سه قاضی کرده تا هزینه سه برابری به ما تحمیل کنند که خوشبختانه دادگاه CAS با درخواست دوستان مخالفت کرد.

در مرحله بعدی، به دلیل اینکه مسافرت به سوئیس گران‌ است و هزینه زیادی در برمی‌گیرد، برای کاهش هزینه درخواست کردیم دادگاه‌مان در دفتر CAS در ابوظبی برگزار شود. قاضی همان قاضی است، اما دوستان دنبال مسافرت لاکچری بودند و فدراسیون و سازمان لیگ هر دو درخواست کردند دادگاه در لوزان سوئیس برگزار شود.

معاون ورزشی باشگاه استقلال خاطرنشان کرد: هدف دوستان از این کار چه بود؟ آیا می‌خواهند پول بیت‌المال هزینه شود؟ در روند پرونده و نوع قاضی تفاوتی ایجاد نمی‌شد و تنها هزینه کمتری برای کشور صورت می‌گرفت. شما این وسط چه اهدافی را دنبال می‌کنید؟ آیا دنبال مسافرت لاکچری هستید؟

به افکار عمومی جواب بدهید که هدف‌تان از برگزاری دادگاه در لوزان سوئیس چیست؟ این هزینه‌ها چه از طرف فدراسیون صورت بگیرد، چه باشگاه استقلال، پول بیت‌المال است که هزینه می‌شود. آیا هدف‌تان ضربه زدن به باشگاه استقلال است یا مسافرت کردن به سوئیس؟

مطمئن باشید باشگاه استقلال از هزینه مسافرت به سوئیس برمی‌آید، اما شما باید به افکار عمومی پاسخ بدهید که هدف‌تان چه چیزی بوده است. آقای تاج در فدراسیون شما چه می‌گذرد؟ آیا شما از همه این مسائل که در پرونده سوپرجام در جریان است، باخبرید؟ آیا از اقدام مشاوران و وکلای حقوقی، دبیرکل و رئیس سازمان لیگ در این پرونده باخبرید؟

خطیر با انتقاد از رفتار فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ گفت: باشگاه استقلال برای فوتبال این مملکت است. اگر این همه اراده و پیگیری برای شکست استقلال در پرونده سوپرچام به کار گرفته‌اید، در قضیه پرونده ایران و عربستان نیز به کار می‌گرفتید، تیم‌های ایرانی مجبور نبودند در خارج از ایران و با هزینه‌های مضاعف و بدون استفاده از حق میزبانی خود با نمایندگان عربستان بازی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      از ترس فرار کردید ترکیه

    • بدون نام

      جناب خطیر اینا فقط به فکر تفریح خودشون وبچه هاشون هستن مگه براشون مهمه تیم های ایرانی کجا با عربستان بازی میکنند؟ حتم دارم اینا از عرب ها هم حق السکوت میگیرن تا برا باشگاهای ایرانی کاری انجام ندن این مسولین همه دزد هستن

    • بیطرف

      جالبه که یه چیزی هم طلبکارن!!
      میخواستین بجای سفر به ترکیه در ایران بمونید و بازی سوپر جام رو برگزار کنید تا پول بیت المال خرج شکایت واهی شما نشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        ازشما لنگیها یاد نگرفتن تمام آدمها رو بخرن تا جام بدهند بهشون

      • hm@

        ازهیجده دوره لیگ برتر فقط سه چهاربار سوپرجام برگزار شده وقتی هردوتیم توافق ندارن اثلا چه اصراری به برگزاری بازی بودکه هیچ تاثیری هم دربرنامه تیمهای دیگرنداشت.تازه تیم ملی ازجام جهانی برگشته بود ویک هشتم اسیا اگه اون بازی دراون دوران سخت بدنسازی برگزارمیشد چندتا مصدوم دیگر هم روی دوش دوتیم میگذاشت اما لونگیهای وزارت وفدراسبون بدنبال بهانه ای برای اهدای جام به تیم سوگلی بودند....

      • بدون نام

        خفه شما حق ندارید درمورد فوتبال حرف بزنید

    • بدون نام

      اون روز به ترکیه پناه بردید امروز به سیاه نمایی

    • شهرام

      بنده خدا . آقای ساکت توی فدراسیون هیچکارس ولی با تیم ملی تشریف برده قطر . کجای کاری

    • امیر پرهام

      برادر خوبم.... جناب خطیر... شما اگر به فکر بیت المال هستین... باید اون موقع که چند ماه قبل تر تاریخ سوپر جام اعلام شد... برنامه ریزی میکردین که الان به فکر بیت المال نباشید ... در زمان برگذاری جام جهانی... جناب شفر خود در برنامه ویژه جام جهانی خطاب به فردوسی پور اعلام کردند که در آن تاریخ اصلا حاضر به بازی نیستیم... چطور اون موقع به فکر بیت المال نبودی برادر من... اگر همان تاریخ بازی برگذار میشد... خود شما در این بی پولی باشگاه که حقوق بازیکنها عقب افتاده.... بابت این شکایت این همه هزینه نمیکردی.... و من الله توفيق... ما انسانها عادت داریم خودمان مسائل را برای خودمان مشکل کنیم.

    • تاج ابی

      لنگیا شما چرا انقدر بی ادب وهوچی گر تشریف دارید هرچی میشه توهین میکنید الانم قانون تصمیم میگیره البته نه قانون شما

    • بدون نام

      شما به دنبال حیف و میل بیت المال هستید. چرا به موقع حاضر به بازی نشدید تا کار به شکایت نکشد و به قول خودت بیت المال حیف و میل نشود. خدا عقلی بهتان بدهد

    • محسن الخاص پور

      مظلوم نمایی به سبک مدیران استقلال . از حقی حرف میزنند که در زمین فوتبال عرضه گرفتنش رو نداشتن حالا با مظلوم نمایی وپاک کردن صورت مسعله سعی در بردن افکار طرفدارانشون به سمت دیگه هستند که خودشون رو از گندی که زدند مبرا نگه دارن . درود بر شما

    • بدون نام

      مرتیکه فرار کرده رفته ترکیه حالا با پول یا مفت وزارت ورزش که متعلق به بیت الماله میخواد.... کیسه کشو بکنه

    • بدون نام

      خب عین زن فرار کردین از باخت رفتین ترکیه خب مثل مرد وامیستادین بازی میکردین این همه دلار بیت المالم خرج نمیکردین حالا درسته وزیر میده ولی ملت نون سب ندارن آخه

    • بدون نام

      شماتاریخ مطالعه بکنید ببینید پرسپولیس یه قهرمانی نداره توآسیا.ولی توایران قهرمان جام ولایت شدن با۲تیم شرکت کننده اول شدن.

    • بدون نام

      چقدر کثیف هستید لنگیا

    • اس اس

      تف به معرفت لنگی جماعت.از دست قانون نمی تونید فرار کنید. زنده باد تاج کبیر

    • نیما

      قابل توجه لنگیای بی مغز ؛سال ۸۸ خود شما تو اردوی اسپانیا تشریف داشتین و گفتین سوپر جام رو لغو کنین و جالبتر اینکه فدراسیون پرسپولیسی بدون توجه به استقلال ،بازی رو برگزار نکرد،حالا سوال من اینه‌:چرا شما لنگیا اون موقع دهن گشادتونو باز نمیکردین؟

    • بدون نام

      واقعا متاسفم واسه فدارسیون فوتبال که مدیر با عرضه نداره یه عده افراد بیسواد جمع کرده دور ور و دارن پول بیت المال را غارت میکند وبعد میگیرن پول نداریم آقای تاج خوابی یا بیدار چرا واسه فدارسیون و باشگاه که هرکدام از پول بیت المال استفاده میکنند کشور امارات را قبول نکردی مگه داری واسه خوش گذرانی گردش تو سویس واقعا متاسفم واست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج