جاباما
۸۱۲۹۲۶
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

کواکبیان: مقصر حادثه دانشگاه آزاد شناسایی شود

نماینده مردم تهران در مجلس گفت: حادثه واحد علوم و تحقیقات باید از سوی مسؤولان ریشه یابی شود تا مقصر اصلی حادثه شناسایی و موضوع به صورت قانونی پیگیری شود.

خبرگزاری فارس: مصطفی کواکبیان نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در حاشیه مراسم یادبود دانشجویان جانباخته واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد در جمع خبرنگاران گفت: باید اتوبوس های فرسوده نسل قدیم از بین رفته و جایگزین وسایل استاندارد بشود. حادثه دلخراش مصیبت بار جان باختن تعدادی از فرزندان جامعه علمی کشور باید برای مسؤولان عبرت شود تا دیگر شاهد چنین وقایعی نباشیم.

نماینده مردم تهران در پایان خطاب به مسؤولان دانشگاهی تاکید کرد: مسؤولان دانشگاهی در جریان وقوع این حادثه بایداز همه دانشجویان عذر خواهی کنند.

وی افزود: گفته می‌شود که ۱۰ تا ۱۲ میلیارد تومان برای تله‌کابین واحد علوم و تحقیقات هزینه شده بود و باید بررسی شود که چرا تله‌کابین تاکنون راه‌اندازی نشده است. همچنین باید بررسی شود که در ناحیه‌ای که این حادثه رخ داده، نیاز به نصب سرعتگیر بوده است یا خیر.

کواکبیان با بیان اینکه گفته می‌شود اتوبوس حامل دانشجویان، فرسوده بوده، این موضوع باید بررسی شود، گفت: خانواده‌ها به ما مراجعه کرده و تاکید کردند که به موقع شهریه پرداخت می‌کنند اما چنین اتفاقی برای دانشجویان می‌افتد.

وی تاکید کرد: باید این حادثه دلخراش مایه عبرت مسئولین باشد و اگر مسئولین نمی‌خواهند کنار بروند، لازم است که عذرخواهی کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بی نام‌

      خدا را شکر بعید می دانم اینگونه حوادث را در آینده داشته باشیم چون طبق گفته آقای دکتر کواکبیان قرار شده بررسی شود ای بررسیها تا حالا خیلی جواب داده و از همه مهمتر فرمودند برای مسیولین درس عبرت شود امیدوارم آیینه عبرت شود اولیا ی دانشجویان مثل سابق شهریه را بموقع پرداخت کنند والا اگر چنین حوادثی اتفاق بیفتد قبل از هر بررسی مقصر شناخته می شونو وخواهند شد و بعد هم مجازات حتمی است

      پاسخ ها

      • MMIISSSEEE

        کواکبیان تو یکی فقط ساکت تو مجلس را با بازار میوه و تره بار اشتباه گرفتی فریاد زدن های بی ثمر شما فقط به درد تره بار میخوره.

      • بدون نام

        سوختن دانش آموزان چطور؟

    • بدون نام

      نه دیگه کواکبیان گفته شوخی نیست حتما باید پیگیری بشه.
      جمع کن مرد حسابی خوب شد تو هستی وگرنه اصلا کسی پیگیری نمیکرد این فاجعه رو.

    • m

      اومدیم شناسایی شد چه فایده ای داره ایا اونهای که مردن زنده میشند.شماها تا وقتی اتفاقی نیوفته دست به کار نمیشید اتوبوس پنج سال از رده خارج شده بوده

    • خلیلی قوشچی

      معلومه دیگه راننده
      مثل سقوط هواپیما و تصادف قطار و آتش گرفتن اتوبوسها و کشته شدن پراید سوار ها

    • سهیل

      شناسایی شد! شما

    • امیدخان

      آخه گیریم که مقصر که خودتونیدشناسایی شداین چه دردی ازخانواده های داغ دیده کم میکنه

    • بدون نام

      باید کار گوجه فرنگی باشه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        کی بود

      • بدون نام

        آقای کواکبیان دیگر عذرخواهی یعنی چه باید به سزای اعمالشان رسیدگی شود مافرزندانمان در دانشگاه باهزارمشقت رنج ودادن شهریه بالا که واقعا حقشان هم نیست دارندبه تحصیل می پرد ازنددانشگاهی که ازلحاظ مدرک حرف اول رامی زند باان همه امکاناتی که در اختیارداردبایدچهار تا ماشین قراضه داشته باشداخرش دانشجو بایدبه کام مگر فرستاده شود چرا که فرزندخودمن ازدست پیمانکاروراننده هم شاکی است چراراننده هنگام رانندگی باید پشت فرمان ناهار یاشام بخورد حالا میگوئید عذرخواهی ....

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج