۸۱۲۹۷۰
۷ نظر
۵۰۰۰
۷ نظر
۵۰۰۰
پ

نامه احساسی نکونام برای هواداران نساجی

سرمربی سابق تیم نساجی با انتشار نامه‌ای احساسی از هواداران پرشمار مازنی خداحافظی کرد.

ورزش سه: جواد نکونام سرمربی سابق نساجی مازندران بعد از جدایی از این تیم، نامه ای احساسی برای هواداران باشگاه منتشر کرد که متن آن را در زیر می خوانید:

سلام به هواداران نساجى کبیر

روز اول که وارد ورزشگاه وطنى شدم و شما عاشقان را دیدم بسیار متعجب شدم و آنجا معنى و مفهوم عشق به تیم را فهمیدم. شما عاشقان نساجى هستید. ٩ بازى با امید و انگیزه وارد زمین شدیم.

کنار هم، با هم و توکل بر خدا و زحمات بازیکنان، تمام مسولان تیم و کادر فنی توانستیم موفق شویم و ثابت کردیم که می‌شود با کار، تلاش و البته معجزه الهى به هر آنچه خواست رسید. وقتی ما آمدیم گردی از ناامیدی در شهر پاچیده شده بود ولی دست به دست هم، یک معجزه بزرگ را رقم زدیم...صعود بعد از ٢٤ سال.

حتى اگر بخواهید روزهاى ٢٤ سال را بشمارید خسته خواهید شد ولى همه با هم ما توانستیم چون شما عاشقان در کنار تیم بودید. امسال می‌دانستم فصل سختی خواهد بود. در ابتدای فصل پیشنهاداتی بود و خیلی‌‌ها به من گفتند مثل یک برنده نساجی را ترک کن ولی ماندم تا ثابت کنم می توان کارخوب انجام داد. حتی در برهه ای از فصل که فشارها زیاد بود و پیشنهاداتی به دستم رسید، باز هم ماندم چون دوست نداشتم تیم را در شرایط بدی رها کنم.

اگر دنبال منافع خودم بودم می رفتم تا کار براى مربیان بعدى سخت و سخت تر شود ولى ایستادم چون ایستادگى را از شما هواداران یاد گرفتم. شما ٢٤ سال پاى عشقتان ایستادید و می توانید برای همه الگو باشید.

با تمام ناداوری‌ها و اشتباهات سهوى داوران عزیز ما نیم فصل را پشت سر گذاشتیم ولى خوب می دانید که اگر ٣ امتیاز از ١٢ امتیاز که حقمان بود را می دادند الان در جدول ٦ بودیم.

این را همیشه به بازیکنانم گفتم که یک حس عجیبى به نساجى دارم.تمام تلاشم این بود که با جذب نفرات جدید بتوانیم پر قدرت براى نیم فصل دوم حاضر شویم ولى یک دست صدا ندارد.لیاقت شما بیشتر از این است و قطعاً اگر راه درست در پیش گرفته شود این تیم میتواند هر سال یکى از مدعیان همیشگى لیگ باشد.

من براى شما و در کنار شما مبارزه کردم. تلاش کردیم با کار حرفه اى خیلى از کمبودها جبران شود. اما نتوانستم با بى توجهى به شما عاشقان کنار بیام و تصور کردم رفتن من راهی هست برای آنکه به نساجی توجه بشود. تا روزی که ما بودیم و اصرار داشتیم به نساجی باید کمک بشود اما هیچکس پیشقدم نشد ولی تا تصمیم به استعفا گرفتم، همه از کمک به نساجی گفتند. حتی کسانی که در چند ماه گذشته یک بار از ما حال و احوال تیم را نپرسیدند و توجهی به مشکلاتمان نداشتند.

من با کسانى هم سو هستم که براى موفقیت مبارزه کنند و متعهد باشند. رفتن برای من سخت بود ولی این اتفاق رخ داد و هر آمدنی همیشه یک رفتنی دارد. بارها و بارها گفتم اسم نساجی از همه ما بزرگتر است و این باشگاه بزرگ و ریشه دار هست که همیشه باقی می ماند. اینجا یک بار دیگر از شما هواداران، بازیکنانم که با تعهد کامل برای تیم مبارزه کردند، تمام مسئولان باشگاه از جمله مالکان و مدیرعامل نساجی تشکر می کنم.

ازشما هواداران خداحافظى نمی کنم چون بر خواهم گشت و شما را خواهم دید. نمی دانم چه زمانی ولى قطعا رخ خواهد داد.

دوستدار شما

جواد نکونام

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • مرتضی

      آسمان و ریسمان بهم میبافی چرا بگو لقمه پیکان چرب تر بود دیگه!!!!

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دقیقا

    • تااااجممم شناختیـی.؟؟

      عشقی نکونام اسطوره

    • علی

      چی شد داش جواد ؟؟ تو که خودتو برا نساجی جررر میدادی همش فیلم بود ؟ وانمود میکردی به تعصب ..
      کلا خصلت نامردان همینه برو سرتو بزار زمین و بمیر ...

    • صادق سیاح

      باسلام.جواد جان توهمه کاربرا نساجی کردی امیدوارم توی تیم جدیدت موفق باشی.استقلالیم

    • بدون نام

      حکم حکم پوله

    • امیرمحمد دهقان.مازندران.نکا

      داش جواد حرم ندارنی تی مدافع حرم بواشم ♥

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج