جاباما
۸۱۲۹۷۷
۳ نظر
۵۰۰۶
۳ نظر
۵۰۰۶
پ

فرمانده سپاه: دشمن از درگیری با ما وحشت دارد

فرمانده کل سپاه گفت که ایران سال‌هاست از تهدیدهای نظامی و امنیتی که عبور کرده و دشمن به شدت از درگیری با ما وحشت دارد چرا که تبعات آن را می‌داند.

خبرگزاری ایسنا: سرلشگر محمدعلی جعفری، فرمانده کل سپاه در مراسم بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت حاج حمید تقوی‌فر از فرماندهان مدافع حرم در سالن شهید رشادی حسینیه فاطمه زهرا سپاه تهران بیان کرد:مساله امروز ما این است که چه کسانی روحیه و خط شهدا را حفظ کرده‌اند و در مسیر آن‌ها گام برمی‌دارند.

شهدا برای ما حیات معنوی را رقم زده‌اند. جوهره اصلی انقلاب اسلامی نیز حیات معنوی است. ما کشورهایی همچون ژاپن یا چین نیستیم که قدرت، عزت و اقتدارمان را امکانات مادی و سلاح و تجهیزات یا قدرت اقتصادی‌اش تعیین کنند.

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با تاکید بر این موضوع که سال‌هاست مسائل امنیتی و نظامی نداشته‌ایم توضیح داد: امروز ما با دشمن جنگ نظامی و حتی مسائل امنیتی نداریم و از تهدیدهای نظامی و امنیتی عبور کرده‌ایم.

با درسی که رزمندگان و شهدا به دشمنان داده‌اند دیگر هیچ کشوری هیچ قدرت و ابرقدرتی خیال تهدید ایران به سرش راه نمی‌دهد. دشمن به شدت از درگیری با ایران وحشت دارد چون تبعات آن را می‌داند.

وی ادامه داد: اوج صحنه امنیتی کشور ما در سال‌های ۷۸ و ۸۸ رقم خورد. ۸۸ یک فتنه امنیتی بزرگ بود که با برنامه‌ریزی آمریکا انجام شد. البته خطرناک بود اما ملت ایران از این توطئه یا امتحان سربلند و پیروز بیرون آمدند و حماسه ۹ دی را رقم زدند.

این فرمانده دوران دفاع مقدس یادآور شد: امروز در حال جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم اما در این شرایط وضعیت عمومی و سطح زندگی کشور ما قابل مقایسه با سایر کشورها نیست. اقتدار و قدرت آمریکا نسبت به ۴۰ سال گذشته رو به افول رفته است.

خود آمریکایی‌ها نیز به این موضوع اشاره داشته‌اند. زمانی که آن‌ها از ایران صحبت می‌کنند دیگر جرات ندارند از عبارت گزینه نظامی استفاده کنند و از این موضوع پرهیز می‌کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      به شما افتخارمیکنیم فرمانده دوستت داریم.

    • محمد

      لعنت بر آمریکا.
      تو رو خدا حمله کنید این غده سرطانی رو از رو کره زمین بردارید.

      پاسخ ها

      • گوسفند نباشیم.

        پاشو لباس بپوش الان حمله میکنیم..

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج