۸۱۳۰۰۸
۵۰۱۱
۵۰۱۱
پ

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

همراهان عزیز، محتوای منتشر شده در قالب فال روزانه برترین ها صرفا جنبه سرگرمی دارد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

فال روزانه جمعه ۷ دی ۱۳۹۷

چند کلمه برای آنهایی که امروز تولدشان است

دوست عزیزی که 7 دی به دنیا آمده ای، تولدت مبارک! شما شخصی حساس، وسواسی، مسئولیت پذیر و قابل اعتماد هستید و کارهایتان را بر اساس نظم و برنامه ریزی پیش می برد، همین ویژگی ها باعث می شوند که به یک مدیر حرفه ای و موفق تبدیل شوید و اگر بخواهید کسب و کار مستقلی برای خود راه اندازی کنید موفق باشید. با این همه لجبازی ها و پافشاری بیش از حد روی برخی تصمیماتتان برایتان گران تمام خواهند شد. از لحاظ سلامتی امسال برای شما سال بدی نخواهد بود و فقط در فصل زمستان با برخی مشکلات جزئی از قبیل سرماخوردگی مواجه خواهید بود. از لحاظ اقتصادی به نفعتان است که تحولات عمده را برای فصل بهار گذاشته و فعلا دست نگه دارید. در آن زمان کارهایتان با سرعت بیشتری پیش خواهند رفت و هر تغییری که می خواهید به وجود بیاورید به راحتی عملی خواهد شد. قبل از هر حرکتی و پذیرفتن هر گونه تعهدی از این که تمامی جوانب را درنظر گرفته اید اطمینان کامل حاصل کنید. در تمام طول سال سعی کنید در محل کارتان جسور و با اعتماد به نفس باشید، حتی اگر در ابتدا این کار برایتان سخت باشد در نهایت زمینه ساز پیشرفت های کاری بزرگی برای شما خواهد بود. شاید رابطه ی عاطفیتان شور و هیجان سال قبل را نداشته باشد، امابدون شک از حمایت عاطفی عشقتان برخوردار خواهید بود و در هر مشکل و سختی او را در کنار خود خواهید داشت. بهترین ماه های امسال بهمن، فروردین و خرداد خواهند بود.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شاید این موضوع زیاد برایتان خوشایند نباشد، اما یک چیزی وجود دارد که شما باید خیلی جدی به آن فکر کنید. شما از دیدن افراد باهوش و نابغه لذت می برید، اما این واقعیت را نمی دانید که خودتان هم یکی از آنها هستید. اگر در ادامه ی این ماه تصمیم بگیرید که کمی بیشتر خودتان را قبول داشته باشید و توانایی های خود را باور کنید احتمال اینکه با اتفاقات بسیار خوبی غافلگیر شوید بسیار زیاد خواهد بود. شما به یک مهمانی دعوت شده اید که علاقه ای به رفتن به آن ندارید، اگر نمی خواهید بروید اشکالی ندارد، اما در بهانه آوردن برای میزبان دقت بیشتری داشته باشید تا دلخوری پیش نیاید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

تغییراتی در زندگی عاطفیتان دارند به وجود می آیند که ذهن شما را به پیچیدگی های رابطه تان مشغول کرده اند. این تغییر غیر منتظره می تواند شروع تازه ای برای شما باشد که شما را از پیله ای که به دور خودتان پیچیده اید بیرون خواهد آورد. خودتان را محدود نکنید و فرصت هایی که در انتظارتان خواهند بود را با آغوش باز پذیرا باشید. مسئولیت های بسیار زیادی که در رابطه با خانواده، کار و دوستانتان دارید امروز شما را حسابی به خود مشغول کرده اند. شاید احساس کنید که تمام بار سنگین دنیا روی دوش شما قرار داده شده است. شما خسته اید! شاید لازم باشد تعهدات خود را بار دیگر از نظر بگذرانید، شاید مهربانی ذاتیتان برایتان دردسرساز شده است!

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

اگر در تلاش اولتان برای انجام کاری موفق نشدید انگیزه ی خود را از دست ندهید و بار دیگر تلاش کنید و باز هم تلاش کنید. این را شعار امروز خود قرار دهید. نگاهی به کارهایی که این اواخر انجام داده اید بیندازید و ببینید برای بهتر شدن زندگی خود چکار کرده اید. شاید لازم باشد کمی ماجراجویی کنید. خوشبختانه امروز افرادی سر راهتان قرار خواهند گرفت که انگیزه ی لازم برای انجام این کار را به شما خواهند داد. آنها ماجراجو و هیجان طلب هستند و هر ریسکی را به جان می خرند. با آنها همراه شوید، اما زیاده روی نکنید. اگر وسیله ای در خانه تان خراب شده است بهتر است امروز برای تعمیر آن اقدام نکنید!

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

با وجود این که بعد از یک هفته سخت کاری داشتن یک روز سرشار از آرامش و استراحت کردن کاری بسیار منطقی به نظر می رسد، شما امروز نمی توانید یک جا بمانید و ذهنتان پر از ایده هایی است که به نظر خودتان فوق العاده هستند و باید هر چه زودتر عملی شوند. ولی بهتر است کمی احتیاط به خرج دهید، زیرا ممکن است ایده هایتان آنقدر ها هم که خودتان فکر می کنید خارق العاده نباشند. قبل از انجام کارهای جنون آمیزی که بعدها موجب پشیمانی خواهند شد به نصیحت دوست قابل اعتمادی که می خواهد شما را راهنمایی کند گوش کنید. قرار نیست همه چیز طبق برنامه های شما پیش برود، پس انعطاف پذیر باشید و از کمک های اطرافیانتان نیز استفاده کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز برای شما روزی فوق العاده خواهد بود که با روزهای دیگر کاملا فرق دارد. انرژی مثبت بالایی که اطرافتان را در برگرفته است به شما انگیزه می دهد تا اهداف جدیدی را برای خود انتخاب کنید. بازخورد مثبتی که از اطرافیان خود دریافت می کنید هم باعث خواهد شد تصمیماتی بگیرید که زندگیتان را به کل تغییر خواهند داد و هم برای خودتان خوب خواهند بود و زندگی عزیزانتان را تحت تأثیر قرار خواهند داد. از به اشتراک گذاشتن افکار مثبتی که در سرتان موج می زنند ترسی به دل راه ندهید. به احتمال زیاد آنها هم از پیشنهادهای شما استقبال خواهند کرد و با شما همراه خواهند شد.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز ممکن است دوستانتان با بهم ریختن برنامه هایی که از قبل چیده بودید و به همکاری آنها وابسته بوده به نظرتان غیر قابل اعتماد و بی وفا برسند. این موضوع کمی برای شما دردسر ساز خواهد شد، زیرا بخاطر آنها در عملی کردن برنامه هایتان با مشکل مواجه خواهید شد. متاسفانه باید قبول کنید که فعلا نمی توانید روی کمک و حمایت دیگران حساب کنید. از کسی انتظاری نداشته باشید، ولی اگر آنها خواستند به شما کمک کنند از آنها قدردانی کنید. امروز نسبت به برخی از عقاید و باورهای خودتان دچار تردید شده اید، تردید پیدا کردن بسیار طبیعی است، ولی نباید در این مرحله باقی بمانید و هر چه زودتر باید از آن گذر کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما به طور کلی حساسیت بالایی نسبت به مسائل اجتماعی دارید و از عملکرد فعالان اجتماعی و سیاستمداران زیاد راضی نیستید و مدام در حال انتقاد هستید و دلتان می خواهد تغییراتی مثبت در زمینه ی مسائل اجتماعی ببینید، اما باید به این واقعیت توجه داشته باشید که اگر می خواهید دنیا تغییر کند نباید منتظر اقدام دیگران بنشینید. انتقاد کردن کار ساده ای است، اما عمل کردن و ایجاد تغییرات مثبت کار هر کسی نیست. امروز با شخصی که دوست دارید در مورد برنامه هایی که برای آینده ی مشترکتان دارید صحبت کنید، شاید او با شما موافق نباشد و لازم باشد تغییراتی در برنامه هایتان ایجاد کنید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شهرتی که در میان خانواده و آشنایانتان دارید امروز ممکن است به شدت تغییر کند. اگر یکی از ایده های عجیب و غریبتان به نتیجه های قابل قبولی برسد همه به شما به چشم یک نابغه تمام عیار نگاه خواهند کرد. اگر با شکست کوچکی مواجه شدید دلسرد نشوید، این تنها نشانه ای است برای شما تا به چیزهایی که به توجه فوری شما نیاز دارند بپردازید. شرایط موجود دارند تغییر می کنند و نباید سعی کنید به گذشته بچسبید. جهتی که در پیش گرفته اید را مجددا بررسی کنید و خیلی سریع نقشه های جدیدتان را عملی کنید. بخت همیشه با کسانی یار است که شجاعت و جسارت به خرج می دهند و آینده را با آغوش باز پذیرا هستند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز شما احساس می کنید مبارزی تنها هستید، اما باید این خبر خوب را به شما بدهیم که تلاش هایی که طی چند هفته ی گذشته کرده اید امروز بالاخره به ثمر خواهند نشست. شما جای خودتان را در میان گروهی که شاید به تازگی هم در آن عضو شده باشید پیدا کرده اید و حتی آن را مثل خانواده خودتان می دانید. موفقیت های خود را در کنار آنها جشن بگیرید و یا برای التیام زخم هایتان به آنها پناه ببرید. اگر پیامی از یک شخص ناشناس دریافت کردید سعی کنید به هیچ وجه آن را جواب ندهید، این کار اصلا به نفعتان تمام نخواهد شد و حتی ممکن است برایتان دردسرهای بزرگی ایجاد کند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

امروز دلتان می خواهد درها را ببندید تا هر نوع سر و صدای خارجی را نشنوید. با این حال همه چیز دارد آنقدر سریع پیش می رود که حتی اگر دوست نداشته باشید هم مجبور هستید خودتان را با سرعت شدید تغییرات هماهنگ کنید. هر تلاش اشتباهی برای حفظ وضعیت فعلیتان بیهوده است. هر چقدر در برابر آینده مقاومت کنید سریعتر از راه خواهد رسید. خودتان را به دست زمان سپرده و با موسیقی آن برقصید. هیجان را جایگزین وحشت کنید و ناشناخته ها را در آغوش بگیرید. شاید دلتان بخواهد که بعد از ظهر امروز را با عشقتان بگذرانید، ولی شرایط ایجاب می کند که به کارهای دیگرتان رسیدگی کنید و این موضوع شما را خیلی ناراحت می کند.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

نگرش همراه با بیخیالی و بیش از اندازه مثبت اندیشانه ی شما باعث شده است اطرافیانتان شما را به عنوان شخصی بشناسند که هیچ وقت قصد بزرگ شدن ندارد. با این حال شاید لازم باشد آنها یاد بگیرند که سرخوشی و بیخیالی گاهی نشان از آگاهی افراد دارد و ثابت می کند که آنها بلد هستند چطور به اشتباهات خود بخندند و به جای خالی کردن میدان مبارزه را از سر بگیرند. شاید امروز شخصی که دوست دارید از شما بخواهد نسبت به رابطه ی خود تعهد بیشتری داشته باشید و برخی عادات خود را کنار بگذارید. قبل از پذیرش هر نعهدی خوب فکر کنید و ببینید آیا واقعا چنین قصدی دارید با فقط می خواهید طرف مقابلتان را راضی نگه دارید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

شما معمولا خیلی محتاطانه و منطقی برخورد می کنید، ولی امروز به صورت ناگهانی وسوسه شده اید که پایتان را از ناحیه امن خود فراتر گذاشته و دیگران را با تمایلتان به ریسک کردن تعجب زده کنید. درواقع حتی اگر خودتان احتیاط کنید و نخواهید هم کمی ریسک و ماجراجویی در انتظارتان خواهد بود. دلتان می خواهد از زندگی یکنواخت خودتان فرار کنید و کاهای تازه ای انجام دهید. اگر این احساس طی یکی دو روز آینده برطرف نشد بهتر است نگاهی جدی و عمقی به زندگیتان بیندازید. شاید لازم باشد برخی تغییرات اساسی در زندگیتان ایجاد کنید. فرصت های بسیاری در انتظارتان هستند و زندگی کوتاه تر از آن است که کارهایی که دوست ندارید را انجام دهید.

فال روزانه ۰۷/ ۱۰/ ۱۳۹۷

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج