۸۱۳۱۵
۵۰۰۹
۵۰۰۹
پ

شناگر افسانه‌ای در اندیشه بازگشت

مربی مایکل فلپس گفت: شناگر افسانه‌ای جهان حالا چند ماه بعد از خداحافظی‌اش دوباره در حال تمرین در استخر شمال بالتیمور است.

فارس: کمتر از یک هفته پس از اینکه فلپس در یک برنامه تلویزیونی اعلام کرد «من بازنشست شدم، عاشق این موضوع هستم، خوش می‌گذرد»، باب بومن از بازگشت او به تمرینات خبر داد.

چند ماهی است اخبار متعددی راجع به بازگشت فلپس به دنیای قهرمانی مطرح می‌شود و حدس و گمان‌های زیادی در این رابطه وجود دارد، اما شاید شنیدن توضیحات از مربی سابق او بهترین منبع باشد.

بومن که این روزها در حال تعلیم یانیک انجل فرانسوی، بهترین شناگر اروپاست در گفت‌وگویی با خبرگزاری فرانسه راجع به احتمال بازگشت فلپس نیز سخنانی به زبان آورد. باب بومن در این مصاحبه گفت: او هر از چند گاهی با دیگر ورزشکاران تمرین می‌کند که وضعیت بدنی خود را مناسب نگاه دارد. او یک سال از بدنسازی فاصله گرفت و احساس کرد از نظر بدنی دچار افت شده است؛ بنابراین تصمیم گرفت به جلسات تمرینی بازگردد. نمی‌دانم این موضوع را شما به عنوان بازگشت معنی می‌کنید یا خیر، اما فکر می‌کنم در صورت دیدن او در یک مسابقه رسمی می‌توان این ادعا را مطرح کرد که او به شنای حرفه‌ای بازگشته است.

فلپس چند ماه پیش در مصاحبه اعلام کرد که من هیچگاه راجع به بازگشت حرفی نزدم، این سایر افراد هستند که به اظهار نظر در این رابطه ادامه می‌دهند، اما آیا بازگشت او به شنا صرفا برای کسب آمادگی بدنی متوسط است یا شاید هدفی بزرگ‌تر در ذهن او است؟

اگر فلپس خواهان حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ باشد، نیاز دارد برای تست دوپینگ و مسابقات انتخابی زودتر ثبت نام کند. این موضوع به این معنی است که در صورت حضور وی در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۵ او باید در ماه نوامبر ۲۰۱۳ در تست شرکت می‌کرد. با توجه به مخابره نشدن خبری در این رابطه احتمال حضور وی در المپیک ۲۰۱۶ نیز کمرنگ‌تر می‌شود.
پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج