جاباما
۸۱۳۲۶۳
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

تنبیه جدید توخل برای ستاره جدایی طلب PSG

آدرین رابیو قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و این به مذاق سران باشگاه و نیز توماس توخل، سرمربی پاریسی ها خوش نیامده است.

ورزش سه: آدرین رابیو قصد تمدید قرارداد با پی اس جی را ندارد و این به مذاق سران باشگاه و نیز توماس توخل، سرمربی پاریسی ها خوش نیامده است.

به نقل از اسپورت، رابیو روزهای بسیار سخت و دشواری را در پی اس جی پشت سر می گذارد. او فصل را به عنوان بازیکن ثابت شروع کرد؛ در حالی که یک پیشنهاد تمدید قرارداد جذاب را نیز دریافت کرده بود. چند ماه بعد و پس از رد تمام پیشنهادات تمدید، او از ترکیب ۱۸ نفره تیمش نیز خارج شده و حالا سکونشین است.

هفته گذشته آرتور هنریک، مدیر ورزشی پی اس جی تایید کرد که دو طرف بر سر تمدید به توافق نرسیده اند و رابیو باید منتظر عواقب تصمیمش باشد. او تنها تا پایان فصل با پی اس جی قرارداد دارد و گفته می شود که مقصد بعدی اش بارسلونا خواهد بود.

تنبیه جدید توخل برای ستاره جدایی طلب PSG

امروز پورتال پاریس یونایتد ادعا کرد که توماس توخل، سرمربی آلمانی پی اس جی، رابیو را از ورود به رختکن تیم در روز بازی نیز محروم کرده است که یکی از سخت ترین تنبیهات ممکن برای یک بازیکن می تواند باشد.

در حال حاضر رابیو یا باید این شرایط را تحمل کند یا راضی شود که در نیم فصل با رقمی بسیار پایین، راهی تیم بعدی خود شود. به این ترتیب پی اس جی از خروج او به عنوان بازیکن آزاد جلوگیری کرده و مبلغی هم درآمدزایی خواهد کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج