جاباما
۸۱۳۲۶۶
۱ نظر
۵۰۰۱
۱ نظر
۵۰۰۱
پ

این چشمه هرگز خشک نمی‌شود

ملی پوشان ایران با توجه به اینکه لیست نهایی اعلام شده است اکنون با آرامش خاطر بیشتری در تمرینات حاضر می شوند و استرس اصلی حالا مربوط به حضور در ترکیب اصلی و فهرست ۱۸ نفره هر بازی است.

ورزش سه: هر چند روزهای اولیه اخبار خوبی را مبنی بر از دست دادن تعدادی از ستارگانمان به گوش می رسید ولی باید باورکنیم که این مصدومیت ها شامل حال اکثر تیم های مدعی این دوره از رقابت ها شده است اما تفاوتی که تیم ملی ایران با سایرتیم ها ممکن است داشته باشد چشمه لایزال پراز استعداد فوتبال ایران است که در رده ملی هرگز اجازه نداده است غیبت بازیکنی به چشم بیاید چرا که درهربرهه شاهد بروز سه تا چهار بازیکن قابل اتکا درعرصه ملی هستیم .

این چشمه هرگز خشک نمی‌شود

گرچه سعید عزت اللهی ، و علی کریمی و علی قلی زاده ،صادق محرمی و حتی کاوه رضایی بازیکنان بسیار شایسته ای هستند و حضورشان در ترکیب تیم ملی می توانست تاثیر گذار باشد اما فراموش نکنیم که همین حالا هم در اردوی تیم ملی بازیکنانی حضور دارند که می شود به هر کدامشان اعتماد کردو از دیدن بازی آن ها لذت برد.

اگر سعید عزت اللهی به این رقابت ها نرسید به جای او می شود از احمد نوراللهی استفاده کرد که برانکو با پا گذاشتن روی شونه های این جوان محجوب آزاد شهری تا فتح آسیا تنها یک قدم فاصله داشت .

احمد نوراللهی آن قدردرتیم پرسپولیس درخشید که کی روش نتوانست او را همراه خود به قطر نبرد ، وی با هوش سرشارش علاوه بر خاصیت های تخریبی که دارد یک شوتزن قهار به شمارمی آید. سر احمد به کار خود است و این یکی از رموز موفقیت وی تا به حال بوده است به همین دلیل او خیلی زود خودش را از حلقه یاغیان پرسپولیس جدا کرد و حالا همراه تیم ملی تورنمنتی جذاب را تجربه می کند .

این چشمه هرگز خشک نمی‌شود

و یا در نبود صادق محرمی و علی قلی زاده می توانیم از وریا غفوری بهره ببریم که جزو بهترین بازیکنان تیم ملی در جام ملت های گذشته بود و حالا با توجه به تجربه حضور درجام ملت های ۲۰۱۵ استرالیا می تواند عصای دست کارلوس کی روش در این دوره باشد.وریا برای این که در لیست نهایی جای گیرد زحمات زیادی را متحمل شد و دلش نمی خواست نامش در زمره خط خورده های تیم ملی باشد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهرام

      دلتون خوشه بابا .

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج