۸۱۳۲۸۸
۱۳ نظر
۵۰۱۲
۱۳ نظر
۵۰۱۲
پ

آتش سوزی عمدی در کمپ ترک اعتیاد بانوان

مدیرکل بهزیستی استان تهران جزئیات حادثه آتش‌سوزی در کمپ نگهداری از زنان معتاد متجاهر قرچک ورامین را تشریح کرد.

خبرگزاری ایسنا: مدیرکل بهزیستی استان تهران جزئیات حادثه آتش‌سوزی در کمپ نگهداری از زنان معتاد متجاهر قرچک ورامین را تشریح کرد.

داریوش بیات‌نژاد در گفت‌وگویی با اشاره به وقوع آتش‌سوزی در کمپ ترک اعتیاد بانوان باقرآباد قرچک ورامین، گفت: تیمی از سوی سازمان بهزیستی برای بررسی اولیه این آتش‌سوزی به این مرکز اعزام شده است.

اولین بررسی دوربین‌های این مرکز نشان می‌دهد که دو معتاد متجاهر که به تازگی در این مرکز پذیرش شده بودند، به شکل عمدی اقدام به ایجاد حریق کرده‌اند.

وی با بیان این که از تاریخ اول تا چهارم دی ماه طی جمع‌آوری معتادان متجاهر حدود ۵۰ زن معتاد به این مرکز انتقال داده شده بودند، اظهار کرد: این زنان در مرحله غربالگری، پذیرش و سم‌زدایی قرار داشتند اما دو تن از این معتادان که قصد فرار از مرکز را داشتند، اقدام به آتش زدن پتوی خود با استفاده از بخاری کردند تا به این بهانه از داخل کمپ فرار کنند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با بیان این که تعداد مراقبان این مرکز هشت نفر و به تعداد کافی بوده است، اظهار کرد: طی این حادثه ۹ نفر از معتادان مرکز دچار مصدومیت شدند که در حال حاضر پنج نفر از آنها در بیمارستان ۱۵ خرداد ورامین، ۵ نفر در بیمارستان مفتح و یک نفر در بیمارستان قرچک بستری شده‌اند.

بیات‌نژاد با بیان این که در حال حاضر حال معتادان مصدوم شده خوب است و آنها مراحل درمان خود را طی می‌کنند، تصریح کرد: معتادان تنها به دلیل استشمام گازهای سمی ناشی از آتش‌سوزی دچار مصدومیت شدند که وضعیت درمان آنها در حال پیگیری است.

وی با بیان این که از اول تا چهارم دی ماه در مجموع ۱۵۰ نفر از زنان معتاد متجاهر شناسایی شده و به مراکز سازمان بهزیستی انتقال داده شده بودند، توضیح داد: ۵۰ نفر از این معتادان در کمپ مذکور به سر می‌بردند و تنها دو نفر از آنها که قصد فرار داشتند این آتش سوزی را به شکل عمدی راه انداختند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران با تأکید بر این که آتش‌سوزی بر اثر سهل‌انگاری یا نبود امکانات در این مرکز نبوده است، توضیح داد: در حال حاضر تمام معتادان از این مرکز متواری شده‌اند اما هرکدام از این ۴١ معتاد که مایل به پذیرش در مراکز سازمان بهزیستی باشند، می‌توانند در سایر مراکز این سازمان پذیرش شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • محمود سبزواری

      من نمیدونم چرا این مملکت جمهوری اسلامی برای کمپ ترک اعتیاد و جلساتی که برای ادامه ترک اعتیاد هیچ کاری نمیکند

    • سهیل.زاهدان

      مگرب زورهم میشه..

    • بدون نام

      ان شاءالله بزودی شفا پیدا کنند

    • بدون نام

      یک هفته نشده مدرسه زاهدان بابا جمع کنبد بخاری رو اسپلیت از مسئولین بگیرین بذارین از دفترشون خونشون یا بخرن ایران ثروتمنده

    • بدون نام

      یعنی حتی یکنفر هم از شما روی خوش ندیده؟و همه فرار کردند.
      پس لطفا هزینه بیخود نکنید

    • زهرا

      وای مگه نگهبان نداشته خدالعنت کنه اون دوتازنو

    • گمنام

      سلام اون یکی که برای بیمارستان قرچکه الان تحت نظر ماست مشکلی نداشته فقط تنگی نفس داره

    • بدون نام

      یه جوری میگید انگار مراکز خصوصی ترک اعتیاد امکانات دارند ! پیشنهاد اون چهل ویک نفر فرار کردند ....!؟ مسبوق به سابقه هست که یکی فوت کرده فرار اعلام..؛امیدوارم واقعا فرار کرده باشن.! اولا متجاهر رو بر دارید از لفظتون ،دوم چرا باید تو سرما معتاد کارتن خواب یا بقول شما تابلو بخواد فرار کند !؟ یه راست رفتید سراغ سم زدایی ؟ اول یه هفته نگهشون میداشتید و مشاوره و روانشناس میفرستادید تا خودشون تمایل به ترک پیدا بکنن و زوری معتاد هرگز ترک نخواهد کرد

    • بدون نام

      توضیح بدید دربها قفل نبودن اقا بهزیستی ؟ معمولا غیر معتاد هم دربهزیستی جز قفل درب از زنجیرم برای اطمینان دورش میندازن ... و نهگبان لالا .انتقادات را موضع نگیرید و استفاده کنید ازنظرات فقط برای پاکسازی چهره شهر به ...متوسل نشید

    • حلما

      خدا نصیب کسی نکنه

    • بدون نام

      مرگشون خلاص بقیش وقت تلف کردنه

    • زری

      آخه خدارو خوش میاد با زن طوری برخورد کنن که تو این سرما حاضر نشه تو کمپ بمونه و بخواد اونجا رو به آتیش بکشه که بتونه فرار کنه؟آخه یه کارتن خواب کجا رو داره بره؟به گفته یکی از مریضهای همونجا که روز قبل با حکم قاضی از اونجا ترخیص شده بود.از بس اون بنده خداهارو کتک زدن که دوتا از خانومها فوت شدن...بعید نیست مسئولین کمپ خودشون آتش سوزی راه انداختن تا معلوم نشه در اثر چی اون بدبختها مردن....چون مسئولین کمپ حتی یه خال رو بدنشون نیفتاده.

    • بدون نام

      برتر اومدم خوندم خبر جدید با این فرقی نداره چه جزئیاتی؟!ضمنا دوازده نفر اعلام کردن زخمی ها؛ رفتار بهزستی رو فیلم مخفی بگیرید واقعا یه سری وحشیانه رفتار میکنن با مددجو من بچه های زیر ده ساله رو دیدم خدا میدونه با معتادین چطور رفتار میکنن؟ پسر بچه بازیگوشی میکرد و به ماشین من ور میرفت مربی با حرف .....و تسمه .بدون اینکه سوال کنم اومد گفت این ......خونه خودشونو اتش زده وباید تربیت شود ! شش ساله رو فحش مادر میدی تربیت بشه ...!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج