جاباما
۸۱۳۳۰۲
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

خواسته فوری ساری از سران چلسی در مورد هازارد

مائوریتزیو ساری در نشست خبری بازی با پالاس، خواهان تعیین تکلیف سریع وضعیت هازارد شد.

ورزش سه: چلسی پس از پیروزی بر واتفورد و درخشش این روزهای هازارد، بار دیگر به جمع چهار تیم بالای جدول برگشته است.

آبی ها با هدایت ساری اکنون خود را برای بازی روز یکشنبه در زمین پالاس مهیا می کنند. تیمی که چند روز پیش در زمین منچسترسیتی به پیروزی رسید.

ادن هازارد در هفته های اخیر ستاره اول چلسی بوده و بر خلاف فصل گذشته، امسال درخشش فوق العاده ای داشته است. او در چند بازی اخیر در پست مهاجم نوک به میدان رفته و خوش درخشیده است؛ با این حال پس از بازی با واتفورد گفت که ترجیح می دهد به عنوان وینگر بازی کند.

شایعات زیادی هم در مورد جدایی اش از چلسی در پایان فصل و انتقالش به رئال شنیده می شود. ستاره بلژیکی اما همه چیز را به انتهای فصل موکول کرده است.

خواسته فوری ساری از سران چلسی در مورد هازارد

مائوریتزیو ساری در نشست خبری بازی با پالاس و در مورد هازارد گفت: « نمی دانم هازارد در چلسی خواهد ماند یا خیر ولی فکر می کنم الان زمانی است که باید در مورد او تصمیم گیری شود چون شایعات روز به روز بیشتر می شوند. من مربی تیم هستم و در مورد شرایط هازارد در درون زمین تصمیم گیرنده ام. این سران باشگاه هستند که باید در مورد تمدید قرارداد او تصمیم بگیرند و امیدوارم هر چه سریع تر فکری برای این وضعیت کنند.

من مسئول نقل و انتقالات یا مذاکره برای تمدید بازیکنانم نیستم. اگر قرار است از الان در مورد آینده برنامه ریزی کنیم، باید به زودی در مورد هازارد تعیین تکلیف شود. این مشکل را باید هر چه زودتر حل کنیم.»

هازارد در پست مهاجم نوک: « او می تواند به عنوان وینگر و نیز مهاجم نوک بازی کند. حتی در میانه زمین به عنوان یک هافبک. بسیار خوشحالم که او به عنوان مهاجم توانسته خوش بدرخشد و گلزنی کند. البته او در امر فضاسازی برای دیگر بازیکنان نیز تبحر دارد.

نمی دانم او بازی در چه پستی را ترجیح می دهد ولی در چند بازی اخیر، مهاجم بوده و سه گل زده است. پس این نمی‌تواند برای من یک مشکل باشد.

کسی چه می داند؟ شاید به زودی از او کنار یک مهاجم دیگر (ژیرو یا موراتا) استفاده کنم و با دو مهاجم بازی کنیم. همه چیز به بازی و تاکتیک های حریف بستگی دارد. در حال حاضر با حضور هازارد در پست مهاجم نوک، در امور دفاعی منسجم تر هستیم و دلیلی برای تغییر نمی بینم.»

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج