۸۱۳۳۱۶
۴ نظر
۵۰۰۸
۴ نظر
۵۰۰۸
پ

بیانیه ارتش به مناسبت ۹ دی

ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت حماسه ۹ دی سال ۸۸، سالروز حماسه و بصیرت، بیانیه ای صادر کرد و در آن نهم دی‌ماه را تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی دانست که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت، فریب‌خوردگان و دنیاطلبان داد.

خبرگزاری ایسنا: ارتش جمهوری اسلامی ایران، به مناسبت حماسه ۹ دی سال ۸۸، سالروز حماسه و بصیرت، بیانیه ای صادر کرد و در آن نهم دی‌ماه را تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی دانست که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت، فریب‌خوردگان و دنیاطلبان داد.

متن بیانیه بدین شرح است:

تاریخ انقلاب اسلامی ایران، مملو از فراز و نشیب هایی است که هر یک به لطف و عنایت خداوند ‌متعال موجب استحکام و افزایش توان جمهوری اسلامی ایران شده است.

با وقوع هر دسیسه‌ای از سوی دشمنان پنهان و پیدای انقلاب، مردم مسلمان ایران با هدایت‌های ولی فقیه، این توطئه‌ها را خنثی و خیانتکاران را رسوا ساخته‌اند. از دسیسه‌های کوچک و بزرگ ابتدای پیروزی انقلاب و خیانت منافقین و تحمیل یک جنگ تمام‌عیار ۸ ساله گرفته، تا آشوب‌های کوچک و بزرگ و فتنه سال ۸۸، همگی موجب آبدیدگی انقلاب اسلامی شده است.

در این روز بزرگ، چشم جهانیان خروش ملتی را به نظاره نشست که برای پاسداری از ایمان و اعتقادات خود همچون رودی زلال جاری شد و پلیدی ها و ناپاکی ها را از دامن میهن اسلامی پاک کرد.

حماسه ۹ دی ماه سال ۸۸، یادآور ولایتمداری، بصیرت،فریاد حق‌طلبی و تجلی اراده و قدرت الهی در ملتی بود که با الهام از فرهنگ سرخ عاشورا و با تبعیت از ولی امر خود، درسی بزرگ به دشمنان حق و حقیقت و فریب خوردگان و دنیاطلبان داد و با بصیرت و دشمن‌شناسی بی نظیر خود، بار دیگر تقابل حق و باطل و پیروزی خون بر شمشیر را یادآور شد و نشان داد که مشعل فروزان عاشورا در این مرز و بوم خاموش شدنی نیست.

در این روز همه اقشار ملت و نسل های مختلف انقلاب و همه جریان‌های سیاسی مدافع نظام از همه طیف‌ها و سلیقه ها به میدان آمدند تا به فتنه گران و اربابان خارجی آنها اعلام کنند بر سر اعتقادات انقلاب و نظام با هیچ کس سر سازش ندارند و توطئه‌ها و دسیسه‌های استکبار هر قدر هم پیچیده باشد، نمی تواند ذره ای در اراده، استقامت و پایداری ملت خلل ایجاد کند.

از این رو باز خوانی زمینه‌ها و فلسفه حماسه ۹ دی و آثار و پیامدهای آن به عنوان رخدادی بی نظیر در تاریخ انقلاب، ضرورتی اجتناب ناپذیر است که بی تردید در تداوم این خط سرخ عاشورایی و مقابله با همه دسیسه‌های آینده دشمنان موثر خواهد بود.

اکنون و در نهمین سالگرد حماسه عظیم و به یاد ماندنی ۹ دی، ارتش جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامیداشت این حماسه بزرگِ ملتِ حماسه آفرین و عاشورایی ایران اسلامی، ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های امام راحل(ره) و شهدای انقلاب اسلامی، اعلام می دارد؛ فرزندان برومند این ملت سرافراز در ارتش ولایی جمهوری اسلامی، برای جانفشانی در هر سنگری، تحت فرماندهی مقتدا و ولی فقیه زمان، آماده‌اند و با نثار جان از آرمان های انقلاب اسلامی دفاع خواهند کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      شما بهتره به فکر مشکلات مردم باشید

    • محمد علی

      اینا حرف ارتش نیست

    • علی اکبر

      سلام، کاش برای کم شدن بودجه ارتش بیانیه میدادی...

    • بدون نام

      این 9دی دیگه از کجا اومد

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج