۸۱۳۳۸۰
۸ نظر
۵۰۰۱
۸ نظر
۵۰۰۱
پ

فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی

هنوز خبری رسمی از قائمشهر اعلام نشده اما فرهاد مجیدی انگار جذاب‌ترین چهره در میان گزینه‌های نساجی مازندران است.

ایران ورزشی: بعد از اینکه جواد نکونام از نساجی مازندران جدا شد و به پیکان رفت، شایعه‌های زیادی در مورد سرمربی بعدی تیم قرمزپوش قائمشهری به وجود آمد که جذابیت چندانی نداشت.

در میان گزینه‌های که برای سرمربیگری نساجی نام برده می‌شد، خبری از سرمربی باتجربه نبود و در میان جوان‌ها هم هیچ‌کدام مثل جواد نکونام نمی‌توانست برای هواداران نساجی جذاب باشد. این مساله ناراحتی و ناامیدی هواداران نساجی را به دنبال داشت که ناگهان نام عجیبی به عنوان گزینه سرمربیگری این تیم به گوش رسید.

نامی که باورش برای خیلی‌ها سخت است. او کسی نیست جز فرهاد مجیدی، کاپیتان سابق استقلال که محبوبیت خاصی در بین هواداران آبی پایتخت دارد. اگرچه باور اینکه فرهاد مجیدی کارش را در مربیگری با نساجی شروع کند سخت است اما جدا نشدن فرزاد مجیدی از این تیم قائمشهری باعث شد این مساله باورکردنی‌تر شود.

وقتی نساجی مازندران بعد از ۲۴ سال به لیگ برتر صعود کرد، تصور می‌شد مسئولان این استان حمایت ویژه‌ای از تیم پرهوادارشان داشته باشند تا روزهای خوبی برایشان رقم بخورد.

نساجی با جواد نکونام کار خود را در لیگ برتر شروع کرد و قرار بود همه چیز خوب پیش برود تا این تیم در همین اولین حضورش در لیگ برتر هم به خوبی بدرخشد. در ابتدا خبرهای خوبی به گوش می‌رسید. اینکه بازیکنان باتجربه‌ای به نساجی اضافه شدند تا تیم از آن شکل و شمایل لیگ یکی بودن خارج شود. بعد از آن هم قرار بود به لحاظ مالی شرایط خوب باشد تا بازیکنان بدون دغدغه کار خود را دنبال کنند.

فرهاد مجیدی گزینه اصلی نساجی

نساجی در ابتدای فصل نتایج خوبی نمی‌گرفت اما هوادارانش حمایت جالبی داشتند تا تیم با قدرت به کارش ادامه دهد. این روند ادامه داشت تا اینکه جواد نکونام بعد از اعتراض‌های پی در پی به داوری، مجبور شد تیمش را طوری به زمین بفرستد که حتی مشکلات داوری هم مانع از پیروزی‌اش نشود.

نساجی به شرایط خوبی رسید و امتیازات مهمی به دست آورد اما حالا که این مشکل حل شده بود، بحث مشکلات مالی پیش آمد. این مشکلات مالی و البته ظاهرا یک سری اختلاف نظر بین مالکان باشگاه، باعث شد علی امیری از مدیرعاملی باشگاه نساجی مازندران استعفا دهد. بعد از آن هم استوری اینستاگرامی جواد نکونام بوی خداحافظی می‌داد.

هواداران که نکونام را دوست داشتند نمی‌خواستند باور کنند او رفتنی شده اما ظاهرا کاپیتان سابق تیم ملی به دنبال اهداف بزرگتری بود و می‌خواست خودش را به آن نزدیک‌تر کند.

خبر توافق جواد نکونام با باشگاه پیکان هم آنها را ناامید نکرد و منتظر واکنش باشگاه نساجی بودند که صنیعی‌فر یکی از مالکان باشگاه اعلام کرد نه استعفایی از سوی نکونام به دستش رسیده و نه موافق جدایی نکونام است. با این صحبت‌ها، هواداران نساجی خوشحال شدند اما جواد نکونام نمی‌توانست با مشکلات کنار بیاید و عزم خود را برای رفتن جذب کرده بود.

در نهایت هم این اتفاق افتاد. چهارشنبه خبر استعفای رسمی جواد نکونام منتشر شد و پنجشنبه هم باشگاه پیکان رسما اعلام کرد این مربی را به خدمت گرفته.

با این اتفاق، تکلیف سرمربی پیکان مشخص شد اما حالا کادرفنی نساجی مازندران بلاتکلیف است. نکته جالب این است که همه اعضای کادرفنی و حتی رسانه‌ای نساجی مازندران هم به همراه نکونام استعفا دادند تا به پیکان بروند. در این میان فقط یک نام جا مانده بود که او هم فرزاد مجیدی سرپرست تیم نساجی بود. سرپرست جوانی که ظاهرا برخلاف دیگر اعضای کادرفنی ارتباط چندان صمیمی با نکونام نداشت.

به هر حال با رفتن نکونام به پیکان، خیلی زود شایعه‌های زیادی در مورد سرمربی بعد نساجی مازندران پیش آمد. از فراز کمالوند سرمربی فعلی آلومینیوم اراک گرفته تا محمود فکری سرمربی موفق شاهین بوشهر. اما این گزینه‌ها بدون شک نمی‌توانستند هواداران نساجی مازندران را راضی کنند.

آن‌ها منتظر یک سرمربی نامی یا پرافتخار هستند. پرافتخارها اکثرا تیم دارند و تصمیمی برای جدایی ندارند که همین مساله باعث شد مسئولان باشگاه نساجی مازندران به سراغ گزینه‌ای نامی باشند. گزینه‌ای در حد و اندازه‌های جواد نکونام کاپیتان سابق تیم ملی ایران.

به همین دلیل نفرات زیادی مورد بررسی قرار گرفت که در نهایت خبر رسید فرهاد مجیدی گزینه باشگاه قرمز قائمشهری است. شاید باور این گزینه برای خیلی‌ها سخت باشد اما ظاهرا مسئولان باشگاه نساجی مازندران روی فرهاد مجیدی نظر مثبتی دارند و به دنبال او هستند تا او را به خدمت بگیرند.

جدا نشدن فرزاد مجیدی از نساجی هم دلیل دیگری بود تا باور مذاکره با فرهاد مجیدی بیشتر از هر زمانی شود. البته شاید مذاکره با فرهاد مجیدی هم صورت گرفته باشد اما هیچ چیز در مورد حضور او در لیگ ایران هنوز مشخص نیست. خیلی‌ها تصور می‌کنند اگر فرهاد مجیدی بخواهد به لیگ ایران بیاید تا به عنوان سرمربی کار کند، احتمالا از همان ابتدا استقلال را انتخاب خواهد کرد اما فعلا استقلال با وینفرد شفر توانست نتایج خوبی بگیرد و خبری از تغییر نیست.

پس بعید نیست فرهاد مجیدی از تیم دیگری بخواهد کارش را شروع کند تا پس از آن به استقلال برسد. راهی مثل راه جواد نکونام که دارد قدم به قدم و به آرامی طی می‌شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      استویکویچ بعنوان سرمربی نساجی قرارداد بست مجیدی باید بره محلات مربیگری بکنه در حد لیگ برتر نیست

    • بدون نام

      چاکرتم به مولی خوش آمدی ،منطقیست و به مو قع،انشالا مو ق باشی و سربلند تو باجواد فرقی برا نساجی ندارید،

    • بدون نام

      خوش اومدی فرناز جون چی ببخشید فرزانه جون فرزان جون چی بود

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخ خانم جون

    • بدون نام

      بابا این بنده خدا منتظر مربی استقلال بشه

    • بدون نام

      لنگیا چه خبر از بهروز کفترباز؟
      یا مینا جون؟
      یا اون رییس مافیا ، علی دمبه را میگم؟؟
      چقدر حقیرید ، جماعت شل مغز لنگی

      پاسخ ها

      • ناشناس

        شما خوبید اسطورتون کاندیدای تیمیه که خودش سهام دارشه تازه بازم مربیش نشد خخخخخخخ

    • بدون نام

      همین آقا موقعی که بازی میکرد میگفت من قایمشهری نیستم؟؟؟

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج