جاباما
۸۱۳۳۹۵
۲۸ نظر
۵۰۵۸
۲۸ نظر
۵۰۵۸
پ

ردِ انگشتر مدیر روی صورت دانش‌آموز بعد از ۲۰ روز!

چند روز پیش در فضای مجازی استان قزوین عکسی از دانش‌آموز پسری منتشر شد که از سوی مدیر مدرسه مورد ضرب وشتم قرار گرفت. خبری که این روزها برای مخاطبان چندان بیگانه نیست و از چندی در مدارس ما و هر بار در یک جای کشور اتفاق می‌افتد و جالب آنکه کسی خود را مسئول رسیدگی نمی‌داند.

خبرگزاری ایلنا: چند روز پیش در فضای مجازی استان قزوین عکسی از دانش‌آموز پسری منتشر شد که از سوی مدیر مدرسه مورد ضرب وشتم قرار گرفت. خبری که این روزها برای مخاطبان چندان بیگانه نیست و از چندی در مدارس ما و هر بار در یک جای کشور اتفاق می‌افتد و جالب آنکه کسی خود را مسئول رسیدگی نمی‌داند.

زیر عکس‌ منتشر شده این دانش‌آموز که در قزوین دست به دست می شود، نوشته شده که این پسر توسط مدیر مدرسه تنبیه بدنی شده و والدین وی نیز نسبت به این موضوع شکایت کرده‌اند.

پدر دانش‌آموز قزوینی در گفت‌وگو با خبرنگار گفت: سیلی خوردن پسرم۲۰ روز پیش اتفاق افتاده که جای انگشتر مدیر هم روی صورتش افتاده است.

ردِ انگشتر مدیر روی صورت دانش‌آموز بعد از ۲۰ روز!

وی با بیان اینکه مدیر به پای فرزندم هم لگد زده و کبود شده است، افزود: فرزندم با یکی از دوستانش سر موضوعی شیطنت کرده و درگیر می‌شود که ناظم مدرسه هر دوی آنها را صدا کرده و نزد مدیر می‌برد و مدیر نیز پسرم را حسابی کنک می زند جالب آنکه این مدرسه یکی از بهترین مدارس قزوین است.

تربیت با کتک زدن محقق نمی‌شود

این ولی دانش‌آموز افزود: مدرسه، محیط آموزشی است و در محیط نظامی هم چنین رفتارهایی اتفاق نمی‌افتد، این در حالی است که مدیر بیان کرده بود باید برای تربیت دانش‌آموزان همکاری کنیم، آیا با کتک زدن دانش‌آموزان تربیت می شوند. آیا مجازات دیگری غیر از تنبیه بدنی وجود ندارد؟میدانم بچه‌ها گاهی بزرگترها را خسته می‌کنند اما آیا با این کار مسئله حل می‌شود ؟

وی ادامه داد: شاهدان ماجرای کتک خوردن پسرم، چند دانش‌آموز و معلم وی بوده و حتی معملش حاضر است شهادت دهد.

این پدر دانش‌آموز اضافه کرد:حتی پنج نفر از اولیای دانش‌آموزان کلاس فرزندم،فرزندان‌شان را به مدرسه دیگری منتقل کرده‌اند.

وی خاطرنشان کرد: شکایت کتبی از مدیر مدرسه موجود است و ازطریق بازرسی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین پیگیر ماجرا شده‌ایم که مسئول این واحد قول رسیدگی داد. از تهران نیزبا ما تماس گرفتند و گفتند موضوع را پیگیری می‌کنند.

وی افزود: این در حالی است که مدیر فرزندم را تهدید کرده بود اگر ماجرا را به بنده بازگو کند بدتر از این برایش اتفاق می‌افتد. ظاهرا معلم مدرسه را نیز که از فرزندم حمایت کرده بود تهدید به اخراج کرد.

تنبیه بدنی دانش‌آموزان ممنوع است

حسین بی‌نیاز مدیر روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان قزوین هم در گفت‌ و گو با ایلنا گفت: تنبیه بدنی دانش‌آموزان مطلقا ممنوع بوده و بارها به مدارس تاکید شده و بخشنامه وزارتی هم ابلاغ شده است.

وی افزود: ماجرای تنبیه بدنی دانش‌آموز مذکور توسط رئیس اداره عملکرد و ارزیابی و پاسخگویی به شکایات در اداره کل آموزش و پرورش مطرح و در حال بررسی است.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش نسبت به ماجرای مذکور صحبت‌های طرفین را شنیده و موضوع در حال پیگیری است.

این دومین بار در سال تحصیلی جاری است که اتفاقات ناگواری در مدارس این استان می افتد ومسئولان ارشد آموزش و پرورش قزوین نه تنها پاسخگو نیستند که به طور جد رسیدگی هم نمی‌کنند. چند مدت پیش از دختران یک دبیرستان غیرانتفاعی در تاکستان با یک سرنگ مشترک خونگیری شد. فردی که مرتکب این کار شد خود را کارمند هلال احمر معرفی کرد وبه راحتی وارد مدرسه شد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      بشکنه دست این بی رحم

      پاسخ ها

      • بدون نام

        دستش قلم بشه طفل معصومو ببین صورتشو چیکار کرده من جای باباش بودم میرفتم همون انگشتشو میشکستم درس عبرت بشه براش دست درازی نکنه دیگه مدیره یا گاو؟

    • بدون نام

      مدیر حق نداره دستشو رو بچه ها بلند کنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بشکنه دستش بحق علی انگشترشو واسه مریضیش بفروشه

    • بدون نام

      شما دلخوش به پیگیری نباش.
      همون بلا رو سر مدیر بیاری زودتر به نتیجه میرسی

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بچه ها هم خیلی پررو شدند

      • بدون نام

        اخه بچه ها هم خیلی پررو تشریف دارند.کمی
        هم به مدیرحق بدید.

      • بی نام

        وقتی که رسیدگی نشه این کار ادامه پیدا میکنه اگر معلم یا مدیری که اینکار رو میکنه از خدمت 6ماه یا بیشتر از کار برکنارش کنن بدون حقوق شاید تاثیری کنه وگر نه خود خانواده وارد عمل بشن تا اینکه بچه صدمه ببینه

      • بدون نام

        بچه که نیستن ....
        فقط یک روزبریدبااین ها زندگی کنیدببینید چه میکشید

      • علی

        احسنت.وقتی پیگیری نمیشه ، عدالت شخصی پیگیری میشه.

    • مهتاب

      الهی بگردم...خوب دلش میخواسته یک کم شیطنت کن..شما مدیران محترم ک اعصاب ندارید ونمتونین شیطنت و فضولی بچه ها رو تحمل کنید شغل دیگه ای انتخاب کنید.چرا همچی خاطره بد و تلخی رو از بهترین دوران مدرسه براشون درست میکند..

    • بدون نام

      کل جامعه ما دچار اپیدمی عصبانیت شده ...

    • بدون نام

      شما نه دستت به جایی بند میشه و نه صدات به جایی میرسه بهترین کار اینکه خودت دست بکار بشی و همین کارو با مدیر بکنی تا دیگه همچین غلطی نکنه،این موضوع هم به لطف تلگرام صداش در اومده وگرنه هزارتا وصله و انگ هم به بچه و هم به بابای بچه میچسبوندن و بچه رو از حق تحصیل محروم میکردن،اینست فرهنگ و تمدن چند هزار ساله،اقعا خسته شدیم از بس که سر هر موضوعی تاسف خوردیم

    • حسین

      این مدیر باید جلوی دانش آموزان یه کتک جانانه بزنی
      تا بفهمه مدرسه رینگ بوکس نیست مرتیکه بی شعور!!!

    • سجاد

      چوبه معلم گله...

    • درین درین

      اخراج کنید بره پی کارش

    • بدون نام

      خاک برسر این مدیر بکنن

    • حاج رضا

      هیچکدام از مدیران و معلمین ما آموزش درست و حسابی ندیده اند .

    • جواد

      به نظر من از این به بعد هر کسی بچشو میبره برا ثبت نام یه تعهد باید از رئیس مدرسه داشته باشه که از این اتفاقا نیوفته

    • بدون نام

      دیوونه خونه هستن اینا، مدرسه نیستن

    • چشمه

      كاشكي پدر مادرها روي تربيت بچه هاشون بيشتر كار كنن بعضيا اينقدر بچه هارو آزاد ميذارن و لوس ميكنن كه معلما از پسشون برنميان

    • بدون نام

      مطمئن هستم ، نگین انگشتر این مدیر ، عقیق بوده !!

    • معلم

      سلام
      من به عنوان یه معلم تنبیه بدنی رو کلا رد میکنم.
      ولی باید دنبال حل مسئله بود. وقتی دولت معلم استخدام نمی کنه و کلاس ها رو تا سقف 40 دانش آموز بالا می بره.شما خودت رو قاضی کن. کنترل 30 تا 40دانش آموز اونم پسر سر کلاس های سنتی ما که یک اتاق کوچیک بدون امکانات هست امکان داره ؟
      بچه ها که گناهی ندارن پر از انرژی اند اما واقعا معلم هم توانایی کنترل این تعداد از بچه ها از دستش خارج میشه. تازه علاوه بر کنترل رفتار و شکایت های بسیار بچه ها و زد و خورد هاشون بابد تدریس هم داشته باشه.
      من خودمم معلم هستم اگه جمعیت کلاسم تا 25 نفر باشه با اعصاب آروم تدریس دارم ولی مثل امسال که 34 دانش آموز پسر دارم هر روز که میام خونه باید پروفن بخورم چرا که نمی خوام دست بلند کنم رو بچه ها دارم خودم رو داغون می کنم.

    • بدون نام

      شما ولی عزیز اگر شکایت به جایی نرسید باید خودت قصاصش کنی وبس

    • محمدنژاد

      باید با همچین مدیران متخلفی والدین کوتاه نیایند.
      در اتفاق مشابه وقتی مطلع شدم فرزندم از مدیر سیلی خورده منهم جلوی دانش آموزان چنان سیلی به مدیر زدم که درس عبرتی برایش باشد و بعداز مدتی هم آن مدیر خودش استعفا داد و رفت!
      به گفته بقیه معلمین و اولیاء امور بعداز آن رفتار کارکنان مدرسه و حتی مدارس دیگر تغییر مثبت کرد!

    • بدون نام

      چلاق بشی . بیرحم

    • بدون نام

      پدر این بچه جاش بود همان روز اول با همان مدیر برخورد میکرد از لحاظ شرعی هم جای قرمز شده بدن تا جراحت وارده دیه دارد واز او طلب دیه میکرد اگر ان مدیر طفره میرفت همان جا قصاص میکرد با همان ترتیبی که بچه کتک خورده بود.واقعا بیکار هستید شما تو این وضع کشور چرا اینقدر این موضوعات را رسانهایی میکنید تا دشمن استفاده سو ببرد.والسلام.،،،قاضی کوچه ووبازار،،،

    • اسرا

      ... شیطنت بچه راتحمل نمیکنن اماحقوقهای خوب میگیرن اخه دستت بشکنه اونومیتونستی بازبون خوش هم بهش بگی اخه کتک زدی که چی بشه دوست پسرمن عمل اپانتیس کرده بود بعداخوب شدن رفته بودمدرسه بچه یه کم شلوغی کرده بودمدیربایه سیم کابل کلفت زده بوددرست جای عمل بچه ترکیده بودبخداباباش ودایش اومده بودن مدرسه مدرسه واتاق مدیررازیروروکردن مدیرشخصابه التماس افتاده بودمیگفت غلط کردم باهفت جدوابادم دیگه تکرارنمیشه اونقدرمدیرراکتک زدن بابا ودایی بچه الان دوساله همون مدیر که همیشه سیم کابل دستش بودالان با بچه ها اینقدرمهربون شده که نگوبایدمثل اون مدیرازطرف بابای اون بچه تنبیه بشه تادوباره چنین غلطهایی نکنه دیگه مگه ادم بچه شوازسرراه اورده که اجازه بده این بیشورهااین کارهاراباهاشون بکنن

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج