۸۱۳۴۰۷
۱۸ نظر
۵۰۰۰
۱۸ نظر
۵۰۰۰
پ

هاشمی‌نسب: حرف بزنم شهر به‌هم می‌ریزد

صحبت‌های اخیر بهروز رهبری‌فرد داغ دل خیلی‌ها را که عاشق پرسپولیس هستند تازه کرده و البته این مصاحبه‌ها بی‌تبعات نبوده است.

فرهیختگان: صحبت‌های اخیر بهروز رهبری‌فرد داغ دل خیلی‌ها را که عاشق پرسپولیس هستند تازه کرده و البته این مصاحبه‌ها بی‌تبعات نبوده است. حرف‌هایش را در مورد شرکت پیشکسوتان و اتفاقات اطرافش را خواندیم. اما آنچه بیشتر از همه به چشم آمد صحبت‌هایش در مورد مهدی هاشمی‌نسب بود.

بازیکنی که بعد از زدن چهار گل به استقلال با پیراهن پرسپولیس، به یک‌باره سر از استقلال درآورد. این واقعه آنقدر برای هواداران پرسپولیس ناراحت‌کننده بود که هنوز هم با تلخی از آن یاد می‌کنند و مهدی را از بابت این ناراحتی بی‌نصیب نمی‌گذارند. آن زمان خیلی‌ها پشت کردن مهدی هاشمی‌نسب را به پرسپولیس تاب نیاوردند و حتی حاضر شدند با او در خیابان درگیر شوند.

اما واقعیت آن جدایی، مطالبی بود که هیچ‌وقت به شکل علنی به زبان نیامد. نه خود هاشمی‌نسب حاضر شد در موردش حرف بزند، نه کسانی که در جریان اتفاقات بودند. هر چیزی هم که گفته شد در آن حد و اندازه‌ای نبود که آبی‌پوش شدن هاشمی‌نسب را برای هواداران چند‌آتشه پرسپولیس توجیه کند!

بهروز رهبری‌فرد حالا از آن ماجراها پرده بر می‌دارد و می‌گوید نقشه‌ای از پیش تعیین شده بود تا هاشمی‌نسب را از حریم سلطان دور کند. می‌گوید قرار بوده این اتفاقات برای خودش و چند سرخ‌پوش مطرح دیگر بیفتد اما قرعه به نام هاشمی‌نسب افتاد. مجتبی محرمی هم موضوع توصیه خودش برای جدایی مهدی از پرسپولیس را تایید می‌کند. اما واقعیت چه بوده؟! یکی از رفتارهای نامتعارف مهدی هاشمی‌نسب در تمرینات و کلافه شدن پروین می‌گوید.

دیگری از چاقو کشیدن وحید قلیچ، دستیار پروین روی این بازیکن حرف می‌زند و خود قلیچ ضمن تکذیب این موضوع می‌گوید با سر توی صورت هاشمی‌نسب زده است. ناصر ابراهیمی همه حرف‌های بهروز رهبری‌فرد را دروغ عنوان می‌کند و البته امیر عابدینی در مصاحبه‌ای رسما اعلام کرده علی پروین مصرانه خواستار رفتن هاشمی‌نسب از پرسپولیس شده است.

باید پای حرف مهدی هاشمی‌نسب هم نشست. مردی که دائم سعی می‌کند حرف نزند و سکوت را به هر کار دیگر ترجیح می‌دهد.

با او تماس می‌گیریم. باز هم تلاش می‌کند که هیچ حرفی نزند. می‌گوییم چرا واقعیت ماجرا را نمی‌گویی؟ به خبرنگار «فرهیختگان» می‌گوید: «اگر حرف بزنم شهر به هم می‌ریزد. سکوت کردن الان بهترین کار است.»

می‌گوییم حرف‌های رهبری‌فرد و محرمی چقدر درست است؟ می‌گوید: «آنها دروغ نمی‌گویند. تا حالا ندیدم مجتبی اتفاقی را با کلامش تغییر دهد.»

می‌گوییم ناصر ابراهیمی همه حرف‌های بهروز را دروغ عنوان کرده. با کنایه می‌گوید: «همیشه به او به چشم بزرگ‌تر نگاه می‌کردم و جویای احوالش بودم اما دیگر در موردش حرفی نمی‌زنم.»

می‌گوییم وحید قلیچ واقعا با سر به صورتت کوبیده؟ می‌گوید: «به همه گفته زده ما هم می‌گوییم زده! شما هم بگویید زده!»

می‌گوییم جریان چاقوکشی چیست؟! می‌گوید: «هادی مهدوی‌کیا حی و حاضر و زنده است. خدا به او سلامتی بدهد. از او در این مورد بپرسید.»

می‌گوییم چرا اینقدر سربسته حرف می‌زنی که می‌گوید: «سکوت الان بهترین کار است. بی‌مورد پایم را وسط کشیده‌اند ولی حرف‌هایم را برای زمان لازم نگه می‌دارم. این سکوت را شما هم از من بپذیرید.»

واقعا اتفاقات آن روزها که منجر به جنجالی‌ترین انتقال تاریخ فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس شد، چه بود؟! شاید خود هاشمی‌نسب روزی در این مورد واضح و بی‌پرده‌تر حرف بزند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      دونگ مده
      حرف نزن

      پاسخ ها

      • سیاوش

        خب حرف نزن ، مجبوری ؟

    • حمیدرضا

      من خودم هنوز تلخ ترین خاطره فوتبالیم همینه ولی هاشمی نسب رو بعداز رفتن از تیم آبی پوش هرگز دیگه دور اون باشگاه ندیدم واین یعنی......

    • ناشناس

      هاشمی نسب که چندین بار گفته به استقلال رفتم به خاطر پول! و این انتقال باعث شد وضع مادی و زندگی من چنین و چنان شود خونه خریدم و... می توانست دل هوادارنش را نشکند و به تیم دیگری مثل پاس که وضع مادی اش خوب بود می رفت! حالا رفتی به تیم رقیب! مبارک باشه!گل هم زدی! حدااقل بخاطر هوادار و گذشته ات غش نمی کردی و شوکه نمی شدی؟! رفتاری که بازیکنان بزرگ در جهان وقتی به تیم قبلشان گل می زدند گریه می کردند!

    • بدون نام

      بنابر این سلطان واقعی هاشمی نسب هست نه غیر

    • رضا

      خفه بشی بهتره!!!!!!!!!!!!! این حرف تو حکایت این ضرب المثل است ،یک دیوانه یک سنگی را به چاه می اندازه پنچاه تا آدم عاقل نمی تواند آن سنگ را دربیاورند.......!!!!!!!!!!

    • ایرانیم.

      من ازدیمی ترین هواداران پرسپولیسم ازسال50تاحالاوتاوقت که باشم.یکموردازعلی پروین میدونم واون دارودسته ی معروف به دره بنگاهیهای اون دربیرون باشگاه وهمین ناصرابراهیمی.وحیدقلیچ.ضیاءعربشاهی وکمی داوودفنایی که البته این اخری اهل لات بازی نبود.( دره بنگاهیهاکسایی هستن که بصورت سرپایی دربنگاههای اتوموبیل فروشی خریدوفروش میکنن ودسته ای ازاوناباسرمایه صاحب بنگاه دراصل وخودشون درظاهرباسیاهکاری اتومبیلهاروازفروشنده گان مبتدی خریداری میکنن)میدونم که مهدی هاشمی نسب یک پرسپولیسی مادذزادی بودوهنوزم هست.

    • بدون نام

      حرف نزنی بهتر است چون حرف زدن بلد نیستی یک موقع شهر بهم میریزه بابا برو کشکتو بساب

    • بدون نام

      در مورد گرسنه خوابیدن بچه های خردسال کشورت در مورد تن فروشی و پایین اومدن سن فحشای دختران و زنان کشورت
      در مورد بی پولی و سر به زیر موندن و محتاج نون شب شدن وووکارگرای کشورت
      در مورد کارگران نیشکر
      در مورد بازنشستگان و حقوقهای یک میلیونی و حتی زیر این مبلغ کشورت
      در مورد اعتیاد
      آیا اینقدر موشکافانه عمل کرده اید
      آیا دنبال علاج بوده اید ویا فقط اینو بلد هستین که با جنگ زرگری هر چهار سال یکبار اونا به شما و بعدش شما به اونا دروغکی بتازید و هیچکار دیگری نکنید
      باشه هرکاری بکنید ولی بدونین که روز انتقام ما مردم هم روزی میرسد واون موقع واویلاست

    • علیرضا بیرانوند

      مهدی عاشق پرسپولیس بود ولی کاری کردن که مجبورشد سر از استقلال دربیاره ولی هوادارا در حق مهدی تند رفتن

    • بدون نام

      آقای بی اصل و نسب لطفا خفه شو تا شهر بهم نریزد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        بی شخصیت

    • رضا محمدی

      ببر ول کرد شما ول کنید دیگه .رفت ب درک رفت .۲۰سال گذشت تموم شد .اینقد بزرگش نکنید

    • بدون نام

      آدم کم جنبه

    • بدون نام

      من یادمه با علی پروین سر لج افتاده بود اونموقع روزنامه ها گفتن به علت مالی اما در دربی آخر که هاشمی نسب در پرسپولیس بود رفت سمت هواداران آبی وبه طرفشون گل پرت کرد یعنی از قبل مذاکره کرده بود بره

    • بدون نام

      بنظر منم پروین از حسودی مجبورش کرد بره! پروین و دایی بالاتر از خودشون رو نمیتونن ببینن!

    • اژدرهای سرخ

      واقعیت پول بود. تواون سالها مهدی کابوس استقلال بود فتح اله زاده اون موقع صد میلیون با کلی آپشن داد مهدی روگرفت این معامله دو سربرد بود برای فتح اله زاده هم ازگلزنیهای مهدی خلاص میشد هم یه انتقال بزرگ انجام داده بود. نکته اینجا بود بازنده بزرگ هاشمی نسب بود فتح اله زاده اون موقع حاضر بود چندبرابر این پول رو بده مهدی تاداربی ها گل نزنه. افسوس خودتو مفت مفت. مفت فروختی. حالا هم پشیمانی فایده ن د ا ر ه (نداره)

    • مرتضوی

      یه چیزی میخواهم بگم آقای رهبری فر ما پرسپولیسیها خیلی دوستتون داریم اینقدر ازهاشمی نسب دفاع نکن گویا حرف شما دورست این اگر عاشق پرسپولیس بود به احترام تیم وهوادار نمیبایستی دل هواداران را درد میاورد بعدش عابدزاده لیزخورد این آقا گل زد اوادا اصول چی بوده ددرآورد این پروین ناراحت نکرد خواست دل هوادارن ناراحت کنه اگر میخواهی بااین صبحتها هاشمی نسب را بیگناه جلوه بدی دراشتباه هستی

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج