جاباما
۸۱۳۶۱۴
۷ نظر
۵۰۳۷
۷ نظر
۵۰۳۷
پ

مقایسه سرعت اینترنت ۴G اپراتور‌های مختلف

در این مطلب با استفاده از اپلیکیشن Open Signal، وضعیت سرعت اینترنت ۴G اپراتور‌های همراه اول، ایرانسل و رایتل را در مراکز استان‌های کشور مقایسه و بهترین اینترنت نسل ۴ کشور را معرفی کرده‌ایم.

وب‌سایت گجت نیوز - مصطفی معصوم‌پور: در این مطلب با استفاده از اپلیکیشن Open Signal، وضعیت سرعت اینترنت ۴G اپراتورهای همراه اول، ایرانسل و رایتل را در مراکز استان‌های کشور مقایسه و بهترین اینترنت نسل ۴ کشور را معرفی کرده‌ایم.

امروزه استفاده از اینترنت همراه بسیار گسترده شده و حتی محبوبیت بیشتری نسبت به اینترنت ثابت یا ADSL پیدا کرده است. در حال حاضر بسیاری از مناطق کشور تحت پوشش اینترنت ۴G هستند و اپراتورهای تلفن همراه یعنی همراه اول، ایرانسل و رایتل سعی می‌کنند در رقابت با یکدیگر، سرعت، پوشش و کیفیت بهتری را به مشترکان ارائه بدهند.

مقایسه سرعت اینترنت ۴G اپراتور‌های مختلف

کیفیت و سرعت اینترنت 4G اپراتورهای تلفن همراه در شهرهای مختلف کشور متفاوت است و هر یک از اپراتورها در برخی از شهرها سرویس بهتری را ارائه می‌دهند. به همین منظور، ما در گجت نیوز با استفاده از اپلیکیشن Open Signal، وضعیت سرعت اینترنت 4G را در مراکز استان‌ها مقایسه کرده‌ایم. در جدول زیر میانگین سرعت آپلود و دانلود اینترنت اپراتورهای سه گانه را در سراسر کشور مشاهده می‌کنید. این اعداد از طریق اپلیکیشن اپن سیگنال به دست آمده و هیچ دخل و تصرفی از سوی ما در آن صورت نگرفته است.
سرعت اینترنت ۴G در مراکز استان‌های کشور

رنگ سبز: سرعت دانلود بر حسب مگابیت بر ثانیه (Mbps)

رنگ قرمز: سرعت آپلود بر حسب مگابیت بر ثانیه (Mbps)

مقایسه سرعت اینترنت ۴G اپراتور‌های مختلف

اعداد درج شده در جدول بالا، میانگین سرعت دانلود و آپلودی است که توسط کاربران در منطقه‌ی مدنظر تجربه شده است. بنابراین باید به این نکته توجه داشته باشید که ممکن است سرعت اینترنت 4G در بخش‌های مختلف هر شهری متفاوت باشد. به عنوان مثال در شهر بزرگی مانند تهران، سرعت اینترنت همراه اپراتورها در بعضی مناطق بسیار بیشتر از عدد درج شده در جدول بالا است، اما Open Signal میانگین سرعت دانلود و آپلود در سراسر شهر تهران را اعلام کرده است.

همان‌طور که در این جدول مشاهده می‌کنید، هر یک از اپراتورها در تعدادی از شهرها وضعیت بهتری دارند، اما اپراتور همراه اول در بیشتر شهرهای کشور از نظر پوشش و سرعت اینترنت 4G در جایگاه بهتری قرار دارد و می‌توان گفت این اپراتور در مجموع کشور بالاتر از ایرانسل و رایتل ایستاده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      زن جان بالاست

    • بدون نام

      کی برا روستا ها ۴g میارن

    • بدون نام

      چرا بین شهرا تبعیض قائل میشن؟

    • بی نام

      در مورد کرمان اشتباه است زیرا بنده هر دو سیم کارت همراه اول و ایرانسل را دارم و سرعت ایرانسل بسیار عالی است و قابل قیاس با همراه اول است و همچنین ایرانسل در مسیر زرند و رفسنجان آنتن دهی و اینترنت عالی دارد اما همراه اول خیر

    • بدون نام

      بنظر میاد چرته
      چون همیشه نت ایرانسل بهتر بوده

    • حسین

      هر جا ما امتحان کردیم ایرانسل بالاتره

    • الکساندر بیکار بی پولیف

      من یه ماهه خط ایرانسل قطع شده ..واقعا همراه اول چرت چرت تو ایلام ..ایرانسل سه برابر بهتره حتی رایتل که از همراه اول رومینگ میگیره برا ما از همراه اول قوی تره

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج