۸۱۳۶۸۱
۵۰ نظر
۲۴۶۱۷
۵۰ نظر
۲۴۶۱۷
پ

هزینه چال گونه چقدر است؟

در این مقاله قصد داریم به چگونگی ایجاد چال گونه به صورت مصنوعی بپردازیم و بعد از توضیح در مورد عمل تعبیه‌ی چال گونه، درباره‌ی هزینه این جراحی زیبایی صحبت خواهیم کرد.

برترین ها: چال گونه نقصی مادرزادیست و بعضی از ما با این نقص متولد می شویم. دلیل داشتن چال گونه وجود عضله خنده در آن ناحیه و اتصال بخشی از آن به پوست گونه است. در زمان خندیدن، پوست دچار انقباض عضلانی شده و همین موضوع منجر به فرو رفتگی و به وجود آمدن چاله در گونه ی فرد می شود. اگرچه از دید علم پزشکی چال گونه نوعی نقص و معلولیت محسوب می شود اما چال گونه جزء معدود نقص هاییست که خیلی ها آرزوی داشتنش را در سر دارند و حتی حاضرند برای به دست آوردن این چاله کوچک، زیر تیغ جراحی بروند.

در این مقاله قصد داریم به چگونگی ایجاد چال گونه به صورت مصنوعی بپردازیم و بعد از توضیح در مورد عمل تعبیه ی چال گونه، درباره ی هزینه این جراحی زیبایی صحبت خواهیم کرد.

هزینه چال گونه چقدر است؟

عمل چال گونه

پیش از پرداختن به عمل چال گونه بد نیست بدانید بسیاری از جراحان زیبایی در جلسه مشاوره پیش از عمل چال گونه، با بهره گیری از نرم افزارهای مربوطه صورت مراجعه کننده را طراحی می کنند و در حقیقت امکان نمایش صورت فرد پس از عمل چال گونه را دارند که می تواند به روند تصمیم گیری کمک کند.

عمل چال گونه یک جراحی ساده است و به صورت سرپایی و در خود کلینیک زیبایی انجام می شود. این جراحی نیاز به بیهوشی ندارد و جراح از بی حسی موضعی استفاده می کند. همچنین مدت زمان عمل چال گونه حدود 20 دقیقه می باشد.

جراح پس از استفاده از بی حسی موضعی در محل مورد نظر ( رایج ترین محل، 2 تا 3 سانتی متر فاصله از لب بالاییست )، ابزار نمونه برداری را وارد پوست می کند و با حرکت چرخشی در بافت گونه، بخشی از بافت چربی و عضله گونه را می تراشد. پس از آن بخش تراشیده شده از داخل پوست گونه از یک سمت شکاف مسدود و به مرور زمان هم محل زخم به وسیله ی سیستم بدن ترمیم می شود.
قابل ذکر است که در هفته های اول پس از عمل چال گونه عموما سطح پوست گونه چه در حالت خندیدن و چه در حالت عادی به صورت چال خواهد بود اما جای نگرانی نیست و بعد از گذشت زمان وضعیت چال گونه شما از حالت ثابت خارج خواهد شد و فقط در هنگام خندیدن چال گونه ی شما آشکار می شود.

به طور معمول چال گونه ای که توسط جراحی ایجاد شده باشد، بین یک تا دو سال عمر خواهد کرد.

چه کسانی می توانند عمل چال گونه انجام دهند؟

صرف عمل چال گونه برای گروه خاصی ممنوع یا نشدنی نیست مگر اینکه شرایط جسمانی و سلامتیتان در شرایطی باشد یا در حال مصرف دارویی باشید که پزشک به طور کلی عمل را توصیه نکند. حتما قبل از انجام هر نوع عملی ( حتی سرپایی) پزشک مورد نظر را در جریان سابقه پزشکی خود قرار دهید.

تنها نکته قابل توجه این است که معمولا اشخاصی که با گونه ی گوشتالود و پرحجم دست به عمل ایجاد چال گونه زده اند، نتیجه چندان رضایت بخشی به دست نیاورده اند و ظاهرا حجیم بودن گونه باعث افت کیفیت نهایی چال گونه خواهد شد.

آیا عمل چال گونه عوارضی در پی خواهد داشت؟

توجه داشته باشید که در کل عمل ایجاد چال گونه در میان دیگر جراحی های زیبایی جزء کم عوارض ترین آنهاست. همان طور که گفته شد جراحی چال گونه یک عمل سرپاییست و در حین آن از بیهوشی کامل استفاده نمی شود. از جمله عوارض عمل چال گونه شاید تنها بتوان به اندکی خونریزی و کبودی و تورم بعد از عمل اشاره کرد که باید گفت طبیعیست و می توانید با استفاده از کمپرس یخ جلو گسترش آن را بگیرید. عفونت پس از عمل ایجاد چال گونه به ندرت مشاهده شده است که در صورت مشاهده با مشورت و تجویز پزشک آنتی بیوتیک استفاده کنید.

هزینه چال گونه چقدر است؟

مراقبت های بعد از عمل چال گونه

دقت داشته باشید که مراقبت از بخیه ها در 3 روز پس از عمل چال گونه اهمیت دارد. بهتر است در این 3 روز غذاهای آبکی و یا نرم میل کنید و حواستان به جای عمل و بخیه روی گونه تان باشد. اگر این 3 روز را با موفقیت پشت سر بگذارید، البته همچنان لازم است تا 2 هفته مراقبت ادامه پیدا کند اما نه به شدت 3 روز اول.

هزینه چال گونه

در مورد هزینه عمل چال گونه هم می توان این حرف را زد که با توجه به عدم استفاده از بیهوشی و تجهیزات و استفاده از کادرمجهز دیگر جراحی های زیبایی، هزینه ایجاد چال گونه هم نسبت به عمل های زیبایی دیگر کم هزینه تر است.

البته هزینه عمل چال گونه این شباهت را هم با دیگر جراحی های زیبایی دارد که هزینه نهایی آن بسیار مرتبط با پزشک ( مهارت و شهرت) و همچنین منطقه ای است که کلینیک زیبایی در آن واقع شده است. با وجود گستردگی بازه هزینه عمل چال گون به طور متوسط می توان برای ایجاد دو چال گونه در دو طرف صورت بین 3.5 تا 6 میلیون هزینه جراحی در نظر گرفت.

در نهایت بد نیست بدانید اگر میل به اقدام برای ایجاد چال گونه دارید اما هزینه عمل برایتان سنگین است می توانید به جای درخواست برای 2 چال گونه، تنها در یک سمت صورتتان چال گونه ایجاد کنید و به این ترتیب تنها نیمی از هزینه جراحی چال گونه را بپردازید. ظاهرا و بر اساس گفته های متخصصین زیبایی داشتن چال گونه تنها در یک طرف صورت طبیعی تر است و غریبه ها احتمال بیشتری می دهند که چال گونه شما مادرزادی باشد.

منابع:

www.pasargad-clinic.com
www.etelanews.com

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • نوید

      بدبختانه خواهری سبزه دارم که چال گونه داردوقتی نگاهش میکنم انگاردختری سیاه پوست است که چال گونه داردوجای شکرش باقیست آرایش غلیظ داردوگرنه واویلامیشد واطرافیان به زشتی اش پی میبردند،او34ساله است ومجرد وکارمیکندولی هنوزازدواج نکرده ،فکرکنم به خاطرپوست سبزه اش است چون صورتش راآرایش میکند،دستان سبزه اش رانه

      پاسخ ها

      • nastaran

        من فکر میکنم تجرد خواهرت به این دلیله که هیچ مرد باشعوری حاضر نیست برادرزن احمق و نادان و بی تربیتی مثل تو داشته باشه. به امید خدا یک نفر زشت تر از زشت نصیب خودت میشه اگرم نشد ان شالله بچه ات قیافش به عمه ش میره تا بفهمی چرت و پرت گفتنات تقاص داره برات متاسفیم

      • N.A.J.A

        !

      • من

        تا برادری مثل شما داره دشمن نمیخاد

      • بدون نام

        ای نوید
        چرا اینگونه درباره خواهرت حرف میزنی
        خیلی بی ادب هستی ای نوید

      • مهسا

        وات د فاز??!!!!
        اصلا چند کلاس سواد داری??
        شاید اصلا افغانی هستی? مدل اونا حرف میزنی...
        یه لطفی کن دیگه نظر نده، حالمونو بد کردی

      • بدون نام

        خخخخخخخ چه جالب

      • رها

        خاک تو سرت, فک کنم از عوارض خوردن مرغ های ماشینیه که اینقده بی غیرتی، وگرنه یه پسر با آفرینش طبیعی اونقد غیرت داره که امکان نداره پشت سر ناموسش چرت و پرت بگه

      • بدون نام

        اصلا به تو چه میمون که سرت تو زندگی خواهرته؟با اون حرف زدنت.خود تو رو یکی نگاهم نمیکنه نگران اون نباش

      • بدون نام

        بي عرضه

      • MOB84

        :(خیلی بیشوری بی فرهنگ

      • تارا

        خیلی بیشعوری

      • بدون نام

        حالت خوبه!؟

      • بدون نام

        خیلی احمقی

      • ضحا

        کثافت بدبخت بیچاره...زشت تویی وطرز صحبت کردنت...حالا بروخودت زن بگیر ببینم چه انتری میگیری عقده ای...میمون خوبه خودش کارمیکنه نون خودشودرمیاره توی انتر نونشونمیدی والاواویلانا...بخاطر وجود بی غیرتی مثل تو هیچ مردی خواهرتونگرفته..ازدواج نکردن مهم نیست برادر بی غیرت مثل توداشتن مهمه...بی سروپا.

      • ضحا

        معلول مغزکسیه که این تئوری معلولیت روبرای ماهاوضع کرده...وای ازروزی که ببینمش شقش میکنم...عقب مونده ذهنیو...یکی نیست به واضع این تئوری عجیب وغریب بگه میمون مگه خودت چه ریختی هستی؟؟؟؟
        راست میگی عکستوبزار ببینم میام سراغت با ناخنام روصورتت چندتا ازهمین چالها میکنم بدون بی حسی موضعی.....
        تازه یه چالم تو باغچه مادرت میکنم زنده زنده دفنتم میکنم عقده ای....

      • ضحا

        نه خیر خیلیم خوشگلی فضولیشم به کسی نرسیده...حالا مگه خودشون کین وچین؟؟؟بدشم یکی دوتا سه تاشم مهم نیست چندتاباشه اونایی که ندارن ناقص هستن...ماها که داریم ناقص نیستیم!نقص یعنی کمبود...ماکمبودنداریم که هیچ تازه یه چیزیم بیشترازبقیه داریم...تمام..!این پزشک بیشعورگفته بود؟ اسمشوبزارید من با ساطور برم سروقتش!!؟؟؟؟؟شامی کتلت درستش میکنم...

      • بدون نام

        چرا در مورد خواهرت اینجوری حرف میزنی.خواهرت با وجود داشتن برادری چون تو به دشمن احتیاجی نداره.

      • ترانه

        واقعا که عجب برادری ...مردم میگن داداش داشته باشیم پشتمون باشه ..متاسفم برات البته برا خواهرت که داداشی مثل تو داره

    • شیما

      عه چ جالب:))

    • بدون نام

      الان اومدی اینجا براش شوهر پیدا کنی
      خاک تو سرش نه بخاطر سبزه بودنش
      بخاطر داشتن همچین برادر اوسکولی

      پاسخ ها

      • ترانه

        واقعا..موافقم

    • بدون نام

      اخه اين چه ادبيات محاوره اي هست كه ما با هم داريم،چرا موضوع به اين بي اهميتي بايد باعث بشه ادمها به هم بپرن و توهين كنن.كمي با هم مهربون باشيم

    • رها

      خدارو شکر ما این معلولیت رو مادر زادی داریم اونم در دوطرف..خخخخ..بالاخره خدا یجا دستش در رفته..خخ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منم همینطور

    • بدون نام

      یه زمانی به ما چال گونه دار ها می گفتن صورتت فلج و تو معیوبی حالا که چال گونه مد شده همه میگن وقتی می خندی چال گونه هات معلوم میشه خیلی خوشگل میشی ):

      پاسخ ها

      • بدون نام

        من که به یاد ندارم تا حالا کسی ایراد گرفته باشه. همیشه میگفتن خیلی خوشگله.

    • کیانا

      هر چیزی طبیعیش خوبه...والا

    • بدون نام

      بعد میگن چرا مهریه زیاد میخواین؟خب من الام فقط ۱۲ تومن چال لپام میرزه بقیه خوشکلیای طبیعیم که عملش مده و همه دارن هزینه میکنن اونارو داشته باشن بماند.قبل ازینکه یه عده بیان و روشن فکربازی درارن که وای مگه زن کالاس قیمت میذاری؟مگه ازدواج معاملس که فلان؟ بگم خودتونو نکشید این پیام صرفا جنبه طنز داره.میدونم الان یه خیلی باهوش و متفاوتتون یهو به مغزش رسیده که بگه حتی شوخیشم زشته!اینم نگید.میدونیم شماها خیلی خاص هستید و بقیه دنیا عوام خ

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خخخخخ خنده دار بود

      • بدون نام

        هار هار هار خندیدم چ. س نمک

    • بدون نام

      چال گونه اگه طبیعی نباشه توی دران پیری زشت و صورت رو بد نشون میده و خودش ی چروک ایجاد میکنه توی صورت...ضمنا هر چیزی که متقارن نباشه از نظر زیبایی شناسی مسخره و زشته ...بهتره دو طرف چال داشته باشه و نه یه طرف...

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خب من طبیعی و مادزادی یه چال لپ دارم
        الاان غیرطبیعی و زشتم؟؟؟؟؟؟؟!!!!!

    • هلن

      خدارو شکر که من چال گونه از کوچیکی داشتم

    • کالاپای

      کالاپای شبکه اجتماعی خریداران و فروشندگان
      شما میتوانید به صورت رایگان غرفه مخصوص کسب و کار خودتون رو در کالاپای بسازید و محصولاتتون رو در اون اضافه کنید
      کاربران ما کالاهای شما رو میبینند، لایک میکنند و به صورت مستقیم با شما تماس میگیرند
      کالاپای سهمی از فروش شما نمیبرد
      برای ورود به وبسایت ما کالاپای رو در گوگل سرچ کنید و برای دریافت اپلیکیشن هم کالاپای رو در پلی استور سرچ کنید

    • زهرا

      الان تو این شرایط اقتصادی فقط چال گونه کم داشتیم که خداروشکر جور شد فقط یه 7 8 ملیونی آب میخوره که اونم واسه شما رقمی نیست

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا مردم انقدر مرفه شدن که 6 تومن میدن یه چاله بندلزن رو صورتشون؟ :/
        خب که چی حالا :|

    • doni

      والاقشنگه من ك خعلي دوست دارم

    • لیلا

      چه کاری وقت بعد 2 سال میره 6 ملیون پول بدی که چی شه
      بابا ول کنین...

    • فودرتنمپالع

      من تاهمین۲ماه پیش نداشتم به بابام گفتم پولشوبده باهزاربدبختی یه کیلینیک خیلی ارزون پیداکردم که کمترازم پول بگیره ازوقتی گذاشتم گونه هام عفونت کردش وخیلی ورم کرد راهی بیمارستان شدم کیلینیک هم پلمپ شدع توی سعادت آباد۱میلیون جراحی ای هم که داده بودم رفت رو هواخدایامن چقدر بدبختم

    • رهی

      خاک تو سرت

    • مژده

      من چكار كنم فكر كنم عفونت كرده:(

    • بدون نام

      سلام احمقا

    • هانیه

      واقعا حیفه این همه پول نکرده

    • مهرال

      شرمنده
      ولی خاک بر سر خواهرت که یه برادر شخمی داره

    • بدون نام

      چال خوبه خیلی خوبه یارت چال داشته باشه انگشتتو فرو کنی توش اونم وقتی ناخون کاشتی آی حال میده لذت داره

    • ضحا

      کدوم بی شعوری گفت چال نقصه..هرکسی گفت غلط کردبیجاکرد....من سه تاشو دارم مادرزادیه خیلیم خوشگلن همه اطرافیانم دوسشون دارن تازه بعضیاشون آرزو دارن مثل من وقتی میخندن چال بره صورتشون...یکی از دوستام وعمهام وبرادرزادم وقتی میخندم انگشتشونوفرو میکنن توچالهام...آرایشگاه میرم همه میپرسن طبیعیه یا نه؟؟بدشم توطالع بینی به این چالها میگن چال ونوسی نمادمتولدین مهرهستش! بعد به من ومثل من میگن ناقص...ناقص خودشونن..هرکسی این حرفوزده ازحسادتشه!
      میخادپزشکای بیشعورگفته باشن یا هرکس دیگه...میگم کهکشانها هم وسطشون چاله دارن بهشون میگن سیاهچاله!لابد اونارم پروردگار عزیز ناقص آفریده؟؟؟بی خردن مردم بعضیاشون...

    • محبوب

      زشته به خودتون بیاین

    • m

      من که ارزومه چال داشته باشم

    • بدون نام

      ۱ درصد احتمال بدیم عوارض پیدا کنه اونموقع چی؟!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج