جاباما
۸۱۳۶۹۸
۱ نظر
۵۰۱۵
۱ نظر
۵۰۱۵
پ

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

سال ۲۰۱۸ میلادی، سالی پربار برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود. پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌ی عکس برداری و حتی کیفیت بسیار مناسب تلفن‌های اقتصادی سالی موفق و جذاب را برای تلفن‌های هوشمند رقم زد. اما حالا که به آغاز ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم یک سوال در ذهنمان نقش می‌بندد. آیا ۲۰۱۹ برای دنیای گوشی‌های هوشمند بهتر از ۲۰۱۸ خواهد بود؟

وب‌سایت دیجیاتو - مانی میرجوادی: سال ۲۰۱۸ میلادی، سالی پربار برای تلفن‌های هوشمند محسوب می‌شود. پیشرفت‌های چشمگیر در زمینه‌ی عکس برداری و حتی کیفیت بسیار مناسب تلفن‌های اقتصادی سالی موفق و جذاب را برای تلفن‌های هوشمند رقم زد. اما حالا که به آغاز ۲۰۱۹ نزدیک می‌شویم یک سوال در ذهنمان نقش می‌بندد. آیا ۲۰۱۹ برای دنیای گوشی‌های هوشمند بهتر از ۲۰۱۸ خواهد بود؟

سال آینده گوشی‌هایی عرضه می‌شوند که از اینترنت نسل پنجم پشتیبانی می‌کنند، نمایشگرشان تا می‌شود و برترین چیپست‌های تاریخ را دارند. بنابراین باید منتظر شکوفایی هرچه بیشتر گوشی‌های هوشمند در سال ۲۰۱۹ باشیم. در این مطلب قصد داریم نگاهی داشته باشیم به ۱۰ موبایل برتر که بی صبرانه منتظریم تا در سال جدید میلادی عرضه شوند. با ما همراه باشید.

سامسونگ گلکسی اس 10 و اس 10 پلاس

زمان عرضه: اسفند ۹۷

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

یکی از مورد انتظار ترین گوشی‌های هوشمند سال جدید میلادی بدون شک سامسونگ گلکسی اس ۱۰ خواهد بود که این روز‌ها بازار خبر‌ها پیرامونش بسیار داغ است. هر چه به زمان عرضه‌ی این تلفن هوشمند نزدیک‌تر می‌شویم شاهد خبر‌های مختلف بیشتری راجع به آن هستیم.

سامسونگ قصد دارد با ترکیب سه تایی از پرچمداران خود سال ۲۰۱۹ را آغاز کند. استفاده از نمایشگر حفره دار برای به حداقل رساندن حاشیه‌های مورد استفاده در گوشی‌ها و بهره‌مندی از حسگر اثر انگشت درون نمایشگر این گوشی را به یکی از مورد انتظار ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ تبدیل خواهد کرد.

شاید وجود یک نقطه در نمایشگر در نگاه اول کمی عجیب و غریب به نظر برسد، اما یقینا با ارائه‌ی کیفیت بسیار مناسب می‌توانیم وجودش در نمایشگر را به راحتی قبول کنیم.

سونی اکسپریا XZ4

زمان عرضه: اسفند ۹۷

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

سونی در سال‌های گذشته کار دشواری برای رقابت با گوشی‌های برتر داشته و حتی به سختی توانسته نام خود را نزدیک به صدر برترین گوشی‌ها ببیند. البته سال ۲۰۱۸ برای سونی آنقدرها هم بد نبود. استفاده از نمایشگر OLED و ارائه‌ی گوشی‌ها با قیمت‌هایی به مراتب پایین‌تر از رقبا برای اکسپریا XZ۳ باعث شد تا توجه بسیاری به این گوشی جلب شود. البته با این حال باز هم وضعیت بخش تولید گوشی هوشمند سونی را نمی‌توان مطلوب توصیف کرد.

گوشی پیش روی سونی یعنی اکسپریا XZ۴ ممکن است باز هم به خاطر استفاده از یک تکنولوژی بی نقص دیگر برای نمایشگرش مطرح شود. همچنین قرار است از نسبت ابعاد ۲۱:۹ استفاده کند که دارای هیچ بریدگی نخواهد بود. این گوشی می‌تواند به عنوان سینماتیک‌ترین تلفن هوشمند شناخته شود چرا که نزدیک‌ترین نسبت ابعاد تصویر را به استاندارد بی نظیر ۲.۳۹:۱ ارائه خواهد کرد.

سونی اعلام کرده بود که در سال ۲۰۱۷ یک گوشی با نسبت ابعاد تصویر ۲۱:۹ تولید کرده است. اما این تلفن هوشمند -که از آن تحت عنوان اکسپریا X اولترا یاد می‌شد- هرگز به بازار نیامد.

هواوی P30 پرو

زمان عرضه: اسفند ۹۷ یا فروردین ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

اگر هنوز نسبت به استفاده از گوشی‌های هوشمند هواوی قانع نشده‌اید، راهی به جز قبول قدرت این شرکت چینی در ارائه‌ی بهترین دوربین‌های موبایل نخواهید داشت. گزارشات نشان از آن دارند که این شرکت چینی می‌خواهد برای پرچمدار بعدی خود یعنی هواوی P۳۰ پرو از دوربین ۳۸ مگاپیکسلی سونی IMX۶۰۷‌ استفاده کند. هرچند بهبود عملکرد کنونی دوربین P۲۰‌ پرو بسیار دشوار به نظر می‌رسد.

در حال حاضر استفاده از ویژگی عکس برداری در نور کم گوشی هواوی P۲۰ پرو حدود ۶ تا ۷ ثانیه به طول می‌انجامد. حتی اگر شرکت چینی موفق شود همین مورد را حل کند، می‌توان گفت بهبود قابل توجهی از آن پرچمدار بعدی چینی شده است. برای خواندن بررسی کامل پرچمدار کنونی هواوی این مطلب را مطالعه کنید.

موتورولا موتو G7 و G7 پلاس

زمان عرضه: اسفند ۹۷ یا فروردین ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

همه‌ی ما به تکنولوژی‌های مدرن و جذاب علاقمندیم و موتورولا یکی از شرکت‌هایی به شمار می‌رود که همیشه در این زمینه عملکرد قابل قبولی داشته است. شاید تلفن‌های هوشمند سری G موتورولا قابل توجه ترین گوشی‌های لیست این مطلب محسوب نشوند اما شرکت سازنده‌ی این گوشی‌ها هر سال گزینه‌های بسیار جذاب و به صرفه‌ای را در اختیار کاربران قرار می‌دهند.

تلفن هوشمند بعدی شرکت موتورولا یعنی موتو G۷ احتمالا دارای بریدگی قطره‌ای در صفحه نمایش خواهد بود تا بتواند حاشیه‌ی بالایی گوشی‌های خود را تا جایی که ممکن است حذف نماید. همچنین باید انتظار داشت که این شرکت حداقل از دوربین دوگانه در پنل پشتی تلفن هوشمند خود استفاده کند.

ال جی G8 تینکیو

زمان عرضه: اردیبهشت ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

پرچمدار ابتدایی ال جی در سال ۲۰۱۸ یعنی ال جی G۷ تینکیو به خاطر استفاده از دوربین فوق عریض پشتی‌اش مورد توجه قرار گرفت. در حالی که بیشتر تلفن‌های هوشمند از دوربین‌های عمقی استفاده می‌کردند. هرچند این روز‌ها تلفن‌های برتری که در بازار حضور موفقی از خود به نمایش گذاشته‌اند هر دو سنسور عمقی و عریض را ارائه می‌دهند. مثل یکی دیگر از گوشی‌های ال جی یعنی V۴۰ تینکیو.

این که ال جی در ادامه چه کار خواهد کرد در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. در حال حاضر به نظر می‌رسد که قیمت ارائه شده برای پرچمدار بعدی ال جی می‌تواند نقش بسیار مهمی در موفقیت این گوشی بازی کند. چرا که اگر ال جی بخواهد گوشی‌هایش را هم قیمت با گوشی‌های سامسونگ وارد بازار کند یقینا نمی‌تواند موفقیت چندانی به دست بیاورد.

سامسونگ گلکسی X

زمان عرضه: اواسط سال ۲۰۱۹

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

اصلی‌ترین کاندید عجیب‌ترین تلفن‌های هوشمند سال ۲۰۱۹ بدون شک سامسونگ گلکسی X خواهد بود. این تلفن هوشمند شایعات در رابطه با تولیدش نزدیک به نیمی از دهه‌ی گذشته بر سر زبان‌ها بوده است.

نمونه‌ای از این گوشی که به نظر می‌رسید مربوط به گلکسی X باشد، در کنفرانس توسعه دهندگان سامسونگ در سال ۲۰۱۸ به معرض نمایش درآمد. این تلفن احتمالا قدرتنمایی سامسونگ در زمینه‌ی تولید پنل‌های OLED و مکانیزم‌های مورد استفاده‌ی شرکت کره‌ای باشد.

وان پلاس 7

زمان عرضه: اواسط اردیبهشت ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

خبر‌ها راجع به پرچمداران وان پلاس به راحتی افشا می‌شود. به عنوان مثال همین حالا کار سختی نیست که بدانیم وان پلاس ۷ از اینترنت نسل پنجم بهره‌مند خواهد شد و از همه مهمتر از چیپست اسنپدراگون ۸۵۵ استفاده خواهد کرد. بنابراین می‌توان انتظار داشت که این تلفن هوشمند یکی از قدرتمند‌ترین تلفن‌های سال آینده باشد.

وان پلاس که عده‌ای آن را مشتری مدار می‌نامند -و عده‌ای این موضوع را زیر سوال می‌برند- اعلام کرده که نسخه‌ی ۵G این گوشی ۳۰۰ دلار بیشتر از نسخه‌ی معمولی آن قیمت خواهد داشت.

آیفون 11 و 11 مکس

زمان عرضه: شهریور یا مهرماه ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

مثل همیشه کمتر خبری را راجع به تلفن هوشمند بعدی اپل شنیده‌ایم. اما می‌توانیم با اطمینان بگوییم که شرکت آمریکایی برای سال ۲۰۱۹ برنامه‌های بسیار مهمی را در سر می‌پروراند.

تا به امروز از شایعات به نظر می‌رسد که ممکن است آیفون‌های بعدی دارای ماژولی جداگانه برای دوربین خود باشند، یک نمایشگر لمسی در کناره‌ها داشته باشند و همچنین از قلمی شبیه به قلم آیپد پرو بهره‌مند شوند. همه‌ی خبر‌ها راجع به آیفون بعدی در حد گمانه زنی است و فاصله‌ی زیادی با شنیدن اخبار دقیق‌تر راجع به نسل بعدی آیفون‌ها داریم.

گوگل پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال

زمان عرضه: مهر ماه ۹۸

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

خیلی زود است که اطلاعات خاصی از پیکسل ۴ فاش شود. اما برخی از منابع اعلام کرده‌اند که اسم رمز پروژه‌ی بعدی گوگل برای گوشی‌های سال ۲۰۱۹ را متوجه شده‌اند. «بونیتو و سارگو» شاید مربوط به گوشی‌های پیکسل ۴ و پیکسل ۴ ایکس ال باشند. همچنین به نظر می‌رسد که این گوشی‌ها دارای توانایی‌های خاصی در زمینه‌ی واقعیت افزوده یا AR نیز باشند.

شیائومی می 9

معرفی مورد انتظار‌ترین گوشی‌های سال ۲۰۱۹

شیائومی در موقعیتی تاریخی قرار گرفته است. بعد از موفقیت چشمگیر این شرکت در بازار چین و هند، چینی‌ها بالاخره تصمیم گرفتند به غرب بروند. این شرکت در سال ۲۰۱۸ بالاخره برای اولین بار در بریتانیا حضور پیدا کرد.

البته فعالیت شیائومی در ایالات متحده با موانع زیادی رو به رو خواهد بود. با ادامه یافتن مشکلات بین هواوی، ZTE و دولت دونالد ترامپ می توان گفت که شیائومی شاید فعلا قصد نداشته باشد برای حضور در ایالات متحده فعالیتی از خود نشان دهد.

این شرکت سری‌های بسیار متنوعی از تلفن‌های هوشمند دارد. اما شیائومی می ۹ یکی از کلیدی‌ترین پرچمداران سال ۲۰۱۹ محسوب می‌شود. شما می‌توانید از این گوشی نمایشگر بزرگ، حسگر اثر انگشت و از همه مهمتر قیمتی به مراتب پایین‌تر از پرچمداران سامسونگ و اپل انتظار داشته باشید. البته این قیمت پایین‌تر به معنای ارائه‌ی کیفیت پایین نیست. شیائومی سخت در تلاش است تا بتواند بهترین عملکرد را در رقابت با رقبای معروف، از خود به نمایش بگذارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      glx توش نیست

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج