۸۱۳۷۰۳
۱۲ نظر
۶۳۸۵
۱۲ نظر
۶۳۸۵
پ

تبلیغ شبهه‌ناک یک مجری تلویزیونی روی آنتن!

نکته جالب توجه در این میان، حذف صفحه معرفی این ایده پرداز از سایت این شرکت، آن هم پیش از پخش برنامه تلویزیونی است که بسیار مشکوک و شبهه برانگیز است. صفحه‌ای که تصویر آن در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و سندی در راستای اثبات تبلیغ این مجری برای شرکت خودش در رسانه ملی است.

تابناک: مجری رسانه ملی حق دارد برای خود کسب و کاری دایر نماید، اما تبلیغ آن کسب و کار در رسانه ملی، مسأله‌ای متفاوت است؛ مسأله‌ای که حالا چند روزی است گریبان یکی از مجریان رسانه ملی را گرفته است.

اگر با برنامه «پایش» که از شبکه یک سیما پخش می‌شود، آشنایی داشته باشید، حتما نام «کیاداود اسفندیاری» به گوشتان خورده است. یکی از مجریان این برنامه که ممکن است با سوابقش در دیگر برنامه‌های رسانه ملی هم آشنایی داشته باشید. مجری جوانی که آنچه سبب شهرتش در روز‌های اخیر شده، نه توانایی اش در اجرای برنامه تلویزیونی، که یک مسأله بسیار مهم است.

تبلیغ شبهه‌ناک یک مجری تلویزیونی روی آنتن!

ماجرا به اواخر آذرماه و به بخشی از برنامه پایش برمی گردد که به معرفی کسب و کار‌های مختلف به مردم می پردازد. آن برنامه به معرفی یک شرکت حمل و نقل ریلی و گردشگری اختصاص داشت که «دایا» نام دارد و میهمانی از آن برای معرفی فعالیت این شرکت روانه استودیوی پایش شده بود.

گپ و گفت با فردی که ایده پرداز خلاق این شرکت معرفی شده و گفت‌وگوی اسفندیاری با وی تا آنجایی پیش می‌رود که از توضیح تور‌های گردشگری با راه آهن، به جذب نمایندگی فروش این شرکت نیز می‌رسد. ایده‌ای که البته مدت هاست اجرایی هم شده و از این روی، تریبون دادن به تبلیغ آن در رسانه ملی برای یک شرکت و طرح ادعای ایده پردازی در این خصوص، عجیب به نظر می‌رسد.

نکاتی که ظاهرا تنها ابهام در این خصوص نیست و به سرعت به بازتاب نکاتی در فضای مجازی منجر می‌شود؛ نکاتی از جمله اینکه کیاداود اسفندیاری، ایده پرداز این شرکت خاص است. فردی که در سایت این شرکت ایده پرداز خلاق این شرکت معرفی شده و برای آنکه شائبه‌ای در خصوص هویتش نباشد و مثلا برخی فکر نکنند که ممکن است پای تشابه اسمی در میان باشد، بر «مجری» بودن او در رسانه ملی تأکید شده است!

تبلیغ شبهه‌ناک یک مجری تلویزیونی روی آنتن!

نکته جالب توجه در این میان، حذف صفحه معرفی این ایده پرداز از سایت این شرکت، آن هم پیش از پخش برنامه تلویزیونی است که بسیار مشکوک و شبهه برانگیز است. صفحه‌ای که تصویر آن در شبکه‌های مجازی دست به دست می‌شود و سندی در راستای اثبات تبلیغ این مجری برای شرکت خودش در رسانه ملی است.

ادعایی که البته حاوی ابهاماتی است؛ ابهاماتی که در واکنش این مجری رسانه ملی به اخبار منتشره پیرامون تبلیغ این شرکت و نسبت آن با خودش، برخی شان توضیح داده می‌شود و بعضی شان بر جای می‌مانند یا زاییده می‌شوند!

اسفندیاری در این باره به تسنیم می‌گوید: «این موضوع از اصل اشتباه و دروغ است. ما سامانه‌ای داریم که شرکت‌ها و صاحبان شرکت‌ را نشان می‌دهد. همین رسانه‌ها می‌توانند به آن سامانه مراجعه کنند و ببینند من مدیرعامل یا عضو هیأت مدیره این شرکت هستم یا خیر. اگر ثابت نکنند، شرکت مذکور متعلق به من است، باید هزینه خرید آن را به من بپردازند یا پاسخگوی دروغشان باشند.»

واکنش این مجری در ادامه جالب‌تر می‌شود، چون از طرح تلویحی شکایت از بیان کنندگان این موارد که به زعم وی، دروغ است، به دوستی با شرکت مذکور و دشمنی برخی با این دوستانش می‌رسد. او می‌گوید: «ماجرا این است که من به برخی از مجموعه‌های عام‌المنفعه یا تجاری مشاوره پولی یا فکری صرف می‌دهم که یکی از شرکت‌هایی که کمک فکری صرف داده‌ام، همین شرکت مهندسی بازرگانی راهیان عصر دایا بود... هیچ پولی هم در این میان رد و بدل نشده و فقط ایده و فکر نقل و انتقال بنده با این شرکت بوده است.»

کمک فکری‌ که به گفته این مجری، موجب شده مدیران شرکت، نام وی را به نشانه تقدیر از او، در زمره ایده پردازان درج نمایند تا تشکری از وی کرده باشند و او بعد از چند روز پی برده و تقاضای حذف نامش را مطرح کرده است؛ تقاضایی که به سرعت اجابت شده است، «اما رقیب تجاری از نام من برای پیشبرد دعوای تجاری خودش سوء استفاده کرد که به لحاظ قانونی قابل پیگیری است.»

این جمله‌ای است که اسفندیاری بر زبان آورده تا بگوید ریشه دعواها، رقابت ناسالم یک رقیب با این شرکت است. کدام شرکت؟ شرکتی که مجری این برنامه نام وی را ذکر نکرده، اما با بیان این ادعا نشان داده که هرچقدر به شرکت دایا نزدیک و در زمره دوستانش است، از آن شرکت رقیب دور است و حتی احتمالا افشاگری آن‌ها را [که از قضا به نوعی صحت هم داشته]پیگیری قضایی و حقوقی خواهد کرد!

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • علی اکبر

      سلام، تبلیغات در تلویزیون ثانیه ای ۶۰۰ هزار تومان خرج داره البته این آمار مال چند سال پیشه حالا اینکه یک نفر از آنتن رسمی به مدت طولانی برای شرکتی تبلیغ کنه چقدر برا بیت المال هزینه داره خودتون حساب کنید، اختلاس فقط دزدیدن پول نفت و بانک نیست،، التماس تفکر و تعقل...

    • بدون نام

      پایش برنامه خوبیه. مجری های خوبی داره. حرف دل مردم را میزنند. پته خیلی ها را روی آب میریزد. حالا دشمنی شما شک برانگیز هست و جای تحقیق دارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        واقعا خنده اوره که شما هنوز فکر میکنید رسانه ایران، حامی مردم ایرانه و علیه مفسدان مملکت میکوشه .

    • بدون نام

      بارها بارها رییس صدا وسیما گفته است ما برای تبلیغ کارهایی که توسط جوانان ویا باعث تشویق آنان شود حمایت ورایگان تبلیغ میکنیم

    • مردجنوبی

      از دلواپسان و مجری های دلواپس از این بیشتر نمیشه انتظار داشت

    • علی

      بنده کہ نفهمیدم سروته این موضوع چیه بوده؟

    • محمدی

      خب مشخصه منافع شخصی اش در میان
      تریبون بیت المال نوش جان کی به کیه

    • اِکبری

      یک آدم حسابی و مفید هم که داریم را اینجوری بدنامش میکنن

    • بدون نام

      اقای اسفندیاری یک مجری خوب و مردمی است لطفا حاشیه درست نکنید

    • بدون نام

      خاک برسر پولکی احمقش ایشالا

    • بدون نام

      تو خودت شبهه داری که این متن بی سروته و مینویسی،طرف مجریه کارش هم خوبه،کلی به مردم ایده و امید هم میده،دوست داره با یه شرکتی همکاری کنه به شماچه

      پاسخ ها

      • بینام

        اشتباهی منفی دادم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج