۸۱۳۸۲۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
۱۱ نظر
۵۰۱۰
پ

خاتمی: عده‌ای برای انتخابات ۱۴۰۰ خواب دیده اند

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه فتنه گران خواب تغییر قانون را برای انتخابات ۱۴۰۰ دیده اند، افزود: به فتنه گران می‌گویم تا مادامی که یک فرد انقلابی در این کشور زندگی می‌کند، شما آرزوهایتان را به گور خواهید برد.

خبرگزاری ایرنا: امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه هدف دشمنان براندازی نظام است، گفت: فتنه گران داخلی خود را خودی فرض می کنند، ولی در ضربه زدن به نظام همسو با دشمنان خارجی هستند.

سیداحمد خاتمی امشب در مراسم گرامیداشت حماسه ۹ دی در مسجد فیروزآبادی شهرری افزود: فتنه گران در طی هشت ماه ننگین در سال ۸۸ هر فتنه شومی را برعلیه ولایت و مردم انجام دادند و هر مناسبت ملی و غیر ملی را به آشوب کشاندند.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه حوادث سال ۸۸ یک دمل چرکین بود که سر باز کرد و با جراحی مردم ولایتمدار در ۹ دی پایان پذیرفت، ادامه داد: شبهه افکنی از دیگر توطئه های فتنه گران بود که دروغ ها را به پای رهبری می نوشتند.

خاتمی تصریح کرد: فتنه گران تا حدی پیش رفتند که اهانت را به سیدالشهدا (ع) کشاندند و متاسفانه گروهی نیز آنها را همراهی و به راحتی مکتب امام حسین(ع) را از یاد بردند.

امام جمعه موقت تهران توضیح داد: بنا بر فرمایشات رهبری؛ دشمنان امسال همانند سال ۸۸ خیال های باطلی دارند که یکبار دیگر با کمک مردم ولایتمدار این فتنه ها سرکوب می شود.

وی ادامه داد: اکنون توطئه دشمنان در ۴۰ سالگی انقلاب پایان نیافته و باید در این ایام حساس بیش از گذشته مراقب جریان نفوذ باشیم.

عضو مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه دشمنان بیرونی و درونی نظام همواره در کمین نشسته اند، گفت که باید به تمامی دکترین دفاعی تجهیز و همواره در برابر دشمنان آماده باشیم، چرا که دشمنان انقلاب برای مقابله با ولایت همواره بیدارند.

به عقیده آیت الله خاتمی،سران فتنه سرمایه اقتدار ایران را در سال ۸۸ سوزاندند و جریان هایی که عکس امام (ره) را جلو قرار داده بودند در عمل عکس آرمان های ایشان عمل کردند.

وی یادآورشد که دشمنان خارج نیز در فتنه ۸۸ همراه و همسوی فتنه گران داخلی بودند و مصداق آن هم در نادیده گرفتن تحریم ها در زمان فتنه بود و بعد از ناکامی، تحریم ها را یکبار دیگر به جریان انداختند.

امام جمعه موقت تهران افزود: نظام اسلامی ایران به لطف خداوند در حال حرکت به قله است و این دشمنان ما هستند که در حال فروپاشی قرار دارند.

وی با بیان اینکه فتنه گران خواب تغییر قانون را برای انتخابات ۱۴۰۰ دیده اند،افزود: به فتنه گران می گویم تا مادامی که یک فرد انقلابی در این کشور زندگی می کند، شما آرزوهایتان را به گور خواهید برد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • آدولف هیتلر

      خوش بحالتون خواب های بزرگ بزرگ میبینید من نهایت خوابی که ببینم اینکه یه محصول خوب گرفتیم و ماشینمم زیروبندش و درست کردم یک سال ه خراب بوده

    • ن ش

      آری خواب دیدند بسیارعجیب اما آشفته دیدند نمیتوند تعبیر کنند

    • بدون نام

      حاج آقا تا ۱۴۰۰خیلی مونده تااون موقع کی مرده کی زنده براخودت حساب باز نکن /

    • بدون نام

      یعنی هر کس تجمع میکنه و اعتراض داره میشه فتنه. خسته مون کردید بابا فتنه فتنه فتنه. ...

    • کامران

      ما که بااین گندکاریها احمدی نژاد وخصوصا روحانی واین کاندیدهای درب داغون دیگه کاری نداریم

    • قلی

      حالا شما خودش و ناراحت نکن ...

    • بدون نام

      متل رئیسی ولیلی وقالیباف

    • بدون نام

      از همین الان شانتاژ شروع شده ودارند دیگ رای را گرم میکنند تا برای چندمین بار سر مردم هم شیره بمالند هم کلاه سرشان بگذارند،مجلس ومجلسیها تمامشان چه راست چه چپ چه مورب وعمود مردم دیگه گول شما را نخواهند خورد وهر کسی هم بیاد برایشان فرقی نمیکند،روحانی اظهر من الشمس بود ومحمود شیطان ولی در عبور زمان مشخص شد محمودی بهتر از روحانی بود،پس دیگر فرقی به حال ملت نخواهد کرد ....!!!!

    • بدون نام

      توتلوزیون میگفت کارشناسان اصلاخپطلبان سرمایه اسراییل هستن ومراقب اینها بیشتربتیدباشین

    • بدون نام

      انتخابات....... دلتون خوشه

    • اسد

      مواظب باشید خطر ناکه!!!!

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج