۸۱۳۹۴۹
۱۶ نظر
۵۰۰۷
۱۶ نظر
۵۰۰۷
پ

پناهیان: نفوذی‌ها مردم را فقیر می‌کنند تا زمینه فتنه‌های بعدی ایجاد شود

پناهیان با اشاره به اینکه افراد نفوذی مردم کشور را فقیر می‌کنند تا زمینه فتنه‌های بعدی را ایجاد کنند، تاکید کرد: امام راحل در سخنرانی خود فرموده بودند که اگر باب مذاکره با آمریکایی‌ها را شروع کنیم راه نفوذی‌ها نیز به کشور گشوده خواهد شد.

خبرگزاری تسنیم: حجت‌الاسلام علیرضا پناهیان در ویژه برنامه شب نهم دی‎ماه حرم مطهر رضوی اظهار داشت: با بررسی و رصد تاریخ این مهم کشف می‌شود که هر زمانی قدرت اسلام بیشتر شده، مکر و حیله دشمنان نیز بیشتر شده است.

این استاد حوزه و دانشگاه افزود: اکنون حمله‌های فکری دشمن علیه ملت ایران با ادبیات دینی است، در دهه‌های گذشته حملات فکری دشمن با ادبیات غیر دینی بود، چون در آن دوره شکست خورد سعی کرد تا برای گمراهی مردم از ادبیات و الفاظ دینی استفاده کند.

وی ادامه داد: برخی از افراد از داخل کشور در اجرای مکر و حیله دشمن، اهداف آن‌ها را دنبال می‌کنند، مثلا دشمن برای نفوذ بیشتر در کشور می‌گوید تحریم‌ها را زیاد می‌کنیم و در داخل نیز افراد نفوذی و منافقان برای اجرای نقشه پنهانی دشمن نرخ دلار را شبانه‌روزی افزایش می‌دهند تا حواس مردم به سمت نرخ ارز و تحریم برود.

پناهیان صهیونیست را از دشمنان اساسی اسلام برشمرد و تاکید کرد: صهیونیست در جهان آن‌قدر پیچیده عمل می‌کند که مردم به سادگی مکار بودن آن‌ها را باور نمی‌کنند.

وی گفت: برخی از جریانات در اروپا اکنون به این فهم رسیده‌اند که افرادی آنها را هدایت می‌کرده و ناخواسته کاری را که آنها می‌خواستن، انجام می‌دادند لذا اکنون شاهد تظاهرات در کشورهای اروپایی هستیم.

خطیب حرم مطهر رضوی ابراز کرد: هر چقدر ما مقتدرانه‌تر عمل می‌کنیم، آنها هم فتنه‌هایشان بیشتر می‌شود، در روایات متعدد آمده که در آخر زمان دشمنان اسلام با قرآن به جنگ اسلام می‌آیند به این معنا که در فضای فتنه‌های آخر زمان تشخیص حق و باطل خیلی سخت می‌شود.

وی با اشاره به اینکه همه شیعیان در فتنه‌های آخر الزمان مورد امتحان قرار می‌گیرند، افزود: فتنه ۸۸ یک توطئه کاملا رنگی و آمریکایی به‌شمار می‌رفت چون آمریکایی‌ها با رمز تقلب فقط به دنبال ایجاد تظاهرات و شورش بودند.

وی با اشاره به اینکه فتنه آمریکایی‌ها زیاد پیچیده نیست، عنوان کرد: در مقابل آمریکا، انگلیسی‌ها هستند که فتنه‌های پیچیده طراحی می‌کنند، تقریبا می‌توان گفت که توسعه و ایجاد داعش از تفکرات انگلیسی‌ها گرفته شده بود.

پناهیان با اشاره به اینکه افراد نفوذی مردم کشور را فقیر می‌کنند تا زمینه فتنه‌های بعدی را ایجاد کنند، تاکید کرد: امام راحل در سخنرانی خود فرموده بودند که اگر باب مذاکره با آمریکایی‌ها را شروع کنیم راه نفوذی‌ها نیز به کشور گشوده خواهد شد.

سخنران حرم مطهر رضوی ادامه داد: فتنه‌های آخر زمان مثل فتنه‌های صدر اسلام نیست، چون فتنه‌های صدر اسلام صدها سال طول می‌کشید ولی در آخر زمان سریع رسوا می‌شود.

وی گفت: البته با یک روش می‌توان حق و باطل در فتنه‌های آخر زمان را به سهولت تشخیص داد، آن روش توجه به جبهه‌گیری دشمن است، هر کجایی که دشمن جبهه گرفت آن جبهه باطل است.

پناهیان گفت: دشمن در فضای مجازی پیوسته در حال شبهه اندازی است که «انقلاب در این چهل سال چه دستآوردی داشته؟» واضح‌ترین پاسخ همین قدرت نظامی و سیاسی ما در منطقه است.

وی تأکید کرد: مشکلات اقتصادی ما در کشور به خاطر عدم مدیریت و برنامه‌ریزی صحیح مسئولان است و ربطی به انقلاب ندارد، اگر مردم مسئول خوبی را انتخاب کنند مشکلات اقتصادی حل می‌شود.

سخنران حرم مطهر رضوی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی مبتنی بر عقل است، خاطرنشان کرد: برخی در موضوع تحریم ها و مذاکرات روحیه انقلابی و عاقلانه خویش را کنار گذاشتند و با روحیه سازش‌کارانه فقط به آمریکایی ها باج دادند.ما اگر محکم در مقابل دشمن بایستیم آن‌ها یقینا عقب نشینی خواهند کرد و از موضع گیری خود پشیمان می‌شوند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ناشناس

      یکی از سودهاش هم همین حرافیها بود!

    • بدون نام

      مردم کجا هستند و شما کجا !!!!!!

    • بدون نام

      با توجه به حرفهای شما 90 درصد مردم فتنه گر هستند ! پس حساب کار خودتان را بکنید !!!!!

    • بدون نام

      یکی از ضررهاش این بوده که ما امثال شما رو شناختیم
      البته واسه شماها ضرره

    • ایرانی

      توکه مشکلی نداری
      بزارماها فقیربشیم

    • آ زاد

      پس چرا مردم را هر روز فقیر تر می کنند ،نه این سیاست حاکمان است که مردم در فقر باشند تا تنها در فکر نان باشند ،تا آ نها بتوانند هر کاری بکنند

    • حسین

      از نظر شما که اسلام یعنی فقر و ریاضت اینکه در راستای اسلام شما بوده !؟

    • آدولف هیتلر

      اتوبوس ترمز نمیگیره توش له میشیم دشمن ترمز و خالی کرده بارون نمیاد دشمن جلوی ابرها رو گرفته میگیم پس چرا وضع مالی شما خوبه ولی ما جیبمون خالی میگه چون ما دشمن رومون اثر نداشت یعنی یجوری اثر نداشت که ما میریم خود آمریکا بازم هیچ غلطی نمیکنه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        خوب اینومیگی وقتی ریس حمهوربه حرفهایی که زده عمل نکرده چیکاربایدکنه این اسمش چیه فریب نیست ودروغ توروزروشن شورای نگهبان ونمایندگان مجلس و..وظیفه شون چیه

    • آدولف هیتلر

      اتوبوس ترمز نمیگیره توش له میشیم دشمن ترمز و خالی کرده بارون نمیاد دشمن جلوی ابرها رو گرفته میگیم پس چرا وضع مالی شما خوبه ولی ما جیبمون خالی میگه چون ما دشمن رومون اثر نداشت یعنی یجوری اثر نداشت که ما میریم خود آمریکا بازم هیچ غلطی نمیکنه

    • بدون نام

      درودبراقای پناهیان

    • بدون نام

      یعنی منظورت دژژمنه؟؟؟!!!!!

    • م.ص.

      واقعا چه چیزهایی ادم میشنوه!! دیگه گسترش فقر را که همه ی مسئولین قبول دارند دلایلش هم واضحه.

    • بدون نام

      حاج آقا نفوذی کیه....پدر مردم رو گرونی درآورده....چرا اینقدر مصلحت طلب شدین شماها

    • بدون نام

      احسنت به کاربر آدولف هیتلر. چطور نفوذی ها مردم را فقیر میکنند ولی شماها نه؟ بعد مگر شما جزء مردم نیستید؟ پس همه چیز بر میگرده به خودتون. ذهن مردم را با نفوذی و فتنه گر منحرف نکنید.

    • seyed

      مردم دیگر انرژی واقتصاد ندارن ،در اثر فشار کمرشون شکسته،شکمشون فتق شده،ودیگه چیزی براشون نمونده که از دست بدن،وهرگز دیگر سرپا نمی ایستند ،تمام شد رفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج