جاباما
۸۱۳۹۹۸
۱۸ نظر
۵۰۱۳
۱۸ نظر
۵۰۱۳
پ

باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد

یک عضو کمسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی گفت: ما نمی توانیم با وجود فسادهایی که در تلگرام و پیام رسان‌های مشابه است تا آخر منتظر باشیم که "تلگرام باشد و ما هم باشیم" و باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد.

خبرگزاری ایسنا: حجت الاسلام احمد سالک در خصوص از میان رفتن حس رقابت بین پیام رسان های داخلی و خارجی با فیلترینگ تلگرام و اینستاگرام، اظهار کرد: مسئله‌ اصلی عبارت است از مدیریت بومی پیام‌رسان های داخلی و به این منظور باید از مدیریت پیام رسان های بیگانه خارج شویم. مسلما این هدف هزینه‌هایی را در پی خواهد داشت که از میان رفتن حس رقابت بین پیام رسان‌ها از این جمله است.

باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد

وی تصریح کرد: باید اساس پیام رسان‌های ایرانی تقویت شوند، تامین بودجه و تقویت زیرساخت‌ها از جمله مواردی هستند که باید مورد برسی قرار گیرند، نکته دیگر این است که باید مهاجرت افراد را از تلگرام و اینستاگرام به پیام رسان های داخلی سوق دهیم و این مهاجرت نیازمند یک تشویق است یعنی اگر تشویقی انجام نشود کاری انجام نخواهد گرفت.

سالک ادامه داد: نکته سوم این است که پیام رسان های داخلی باید صاحب مقررات شوند تا تخلفی در آنان انجام نشود.

وی در خصوص موفق بودن یا نبودن فیلترینگ تلگرام اظهار کرد: این مسئله باید روزی انجام می‌شد و ما نمی توانیم با وجود فسادهایی که در تلگرام و پیام رسان های مشابه است تا آخر منتظر باشیم که "تلگرام باشد و ماهم باشیم" و باید روزی فعالیت تلگرام و اینستاگرام به اتمام برسد.

وی درخصوص فیلترینگ اینستاگرام، اظهار کرد: زمانی برای انجام این امر تعین شد. بنابر این بود که تا پایان آذر ماه ۹۷ فیلترینگ انجام شود، اما همچنان زمان دقیق فیلترینگ مشخص نیست.

این عضو کمیته فضای مجازی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اگر بسته شدن تلگرام در دی ماه سال گذشته مداومت داشت امروز دچار مشکلات پیش آمده نبودیم، اما طی مصوبه هایی که صادر شده باید فیلترینگ با قوت انجام شود و امید است این مهاجرت به سمت پیام رسان‌های داخلی انجام شود.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • امیر

      بشین سر جات.

    • بدون نام

      جمع کن بساطت رو

    • بدون نام

      کسی از تو نظر نخواست اگه راس میگید جلو گرونیارو بگیرید مردمو بدبخت کردید

      پاسخ ها

      • علی

        گرانی ها رو فیلتر کنید ، آلودگی هوا و آب رو فیلتر کنید ، بیکاری رو فیلتر کنید ، سوختگی مدارس و دانش آموزان رو فیلتر کنید.

    • امیر پرهام

      آزادی بیان.... حق انتخاب... قوی کردن وسایل ارتباط جمعی داخلی از هر نظر.... چرا باید تنگ نظر بود... چرا باید دائم صورت مسئله را پاک کرد.... چرا؟

    • بدون نام

      چون این پیامرسانا بدجوری بعضی چیزارو رو میکنن ترس دارین

    • پ

      همان شما صنعت خودرو سازی رو بومی کردید کافیه ! که ورود ماشین خارجی را ممنوع و یا تعرفه بالا قرار دادید و ایران خودرو و سایپا هر آشغالی رو به قیمت خون سیاوش تحویل ملت میدن هیچکس هم هیچکاری نمیتونه بکنه ! جون مادرتون دست از سر این شبکه ها اجتماعی بردارید نمیخواد بومی اش کنید

    • ایـــــــــــــراندوست

      دوستان ڱرامی
      تا وقتی منافع سیاسی ومنابع مالی گروهی از سیاستمداران ڪشورمون در بودن تلگرام واینستاگرام هست اینها فیلتر نمیشوند پس ناراحت نباشید فیلتری وجود ندارد

      پاسخ ها

      • بدون نام

        آقای سالک شما چکارئید در مورد فلترینک تلگرام اظهار نظر میفرمایید به شماچه مربوطه در حالی که حدود چهل میلیون ایرانی از پیام رسان خارجی استفاده میکنند پیام رسانی های داخلی مورد اعتماد مردم نیستند سروش تحت نظر صدا وسیماست وپیام رسان دیگر تحت نظارت یک ارگان نظامی . خب معلومه مردم اعتماد ندارند. پس بی خود پیییشششسنهاد نده به قول بر بچه ها بیشین سرجات سنگین ورنگین .

    • سربانتین

      امیدوارم هموطانانی که به ایشان رای دادند این صحبت هایش را با دوتا چلو کباب فراموش نکنند

    • سعید

      #مغز_های_کوچک_زنگ_زده

    • بدون نام

      اره دیگه چون مردم همه چی را میفهمن باید جمع بشن .متاسفم براتون .با کره شمالی چه فرقی دارین

    • mn

      خخخخ چقد ما آزادیم هوووراااا// همه چی برامون مهیاس

    • بدون نام

      تو فکر کن یک درصد !
      کسی که آزادی واقعی رو چشیده باشه به هیچ قیمتی حاضر نیست زیر پرچم دیکتاتوری بره

    • بدون نام

      البته برعکسش هم ممکنه اتفاق بیفته. یعنی روزی برسد که تلگرام و اینستاگرام باشند و شما نباشید

    • بدون نام

      مشکل ما با فیلتر کردن و نکردن حل نمیشه حالا قبلا که اینا نبود مشکلی نبود؟ همیشه ایران در زمان خودش مشکل داشته. انقدر حرص نخورید. این شبکه ها نه دردی رو دوا کرده و نه گرونی رو حل کرده . حالا بذارین فیلتر بشه.

    • بدون نام

      حکایت قحطی نان و صف بستن مردم برای نان و دستور پادشاه مبنی بر تعطیلی نانواها برای از بین بردن صف است .هنوز هم در عهد قجر هستیم

    • بدون نام

      باید باید باید انگار پادگانه که اینهمه دستور ،جمع کنید بابا

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج