جاباما
۸۱۴۰۲
۵۰۰۶
۵۰۰۶
پ

افشای پشت پرده پرونده‌های کمیته المپیک

رئیس کمیته ملی پارالمپیک و نایب رئیس کمیته ملی المپیک به دنبال اختلاف‌های ایجاد شده میان وی با محمد علی‌آبادی قصد دارد طی جلسه‌ای پشت پرده پرونده‌های کمیته ملی المپیک را بازگشایی کند. محمود خسروی‌وفا که از سوی رئیس کمیته ملی المپیک به دروغ گویی متهم شده است، وعده داده در این نشست از اتفاقات پشت پرده جدیدی را افشا کند.

مهر: وقتی رئیس کمیته ملی المپیک نایب رئیس خود یعنی محمود خسروی‌وفا را به دروغ گویی متهم کرد، پیش‌بینی می‌شد که وی (خسروی‌وفا) سکوت زیادی نداشته باشد و اقدام به بازگو کردن ناگفته‌های دیگری در رابطه با پرونده دردسرساز ساختمان گاندی یا کمیته ملی المپیک کند. کاری که قرار است تا چند روز دیگر انجام شود و طی آن خسروی‌وفا پشت پرده‌هایی را بازگشایی کند.

مدت هاست که محمد علی‌آبادی و محمود خسروی‌وفا، رئیس و نایب رئیس کمیته ملی المپیک درباره ساختمان پیشین این کمیته در خیابان گاندی و چگونگی فروش آن به مشکل و اختلاف نظر جدی خورده اند. دعوای این دو در مورد این پرونده تا آنجا پیش رفته که هر یک دیگری را متهم به دروغ گویی می کنند.

ماجرا از آنجا آغاز شده که محمود خسروی‌وفا بعد از گذشت چهار سال از فروش ساختمان اعلام کرد که در این پرونده تقلب بزرگی صورت گرفته و به واقع فروش ساختمان بر اساس قیمت واقعی و قانونی انجام نشده است. وی حتی مدعی شده در پرونده فروش ساختمان گاندی به شرکت تعاونی قائمین اقتصاد - که البته بنا به درخواست رسمی این شرکت و به هنگام انجام مراحل قانونی فروش به نام الماس دیس زده شده - متهمان زیادی در پرونده ساختمان گاندی نقش دارند که از دوستان علی‌آبادی هستند.

البته محمد علی آبادی تمام صحبت های مطرح شده توسط خسروی وفا را کذب و دروغ دانست و با تاکید بر اینکه به عنوان رئیس کمیته ملی المپیک سالم بودن و فروش قانونی ساختمان گاندی را تایید می کند، گفته خسروی‌‎وفا به خاطر داد و ستدهایی که با وزیر پیشین ورزش و جوانان برای ماندگار شدن در فدراسیون جانبازان و معلولان داشته، اقدام به مطرح کردن چنین صحبت‌هایی آنهم در رسانه‌ها کرده است.

در هر صورت دعوای علی‎‌آبادی و خسروی‌وفا همچنان ادامه دارد. این در حالی است که طی روزهای گذشته اعضای هیات اجرایی کمیته ملی المپیک دو نشست فوق‌العاده در این زمینه برگزار کردند. ضمن اینکه پرونده ساختمان گاندی جهت بررسی و اعلام رای به کمیسیون حقوقی این کمیته ارجاع شد. البته این کار با تاخیر چند ماهه انجام شد چرا که طبق مصوبه 16 شهریورماه قرار بود، آن زمان این پرونده در اختیار کمیسیون حقوقی گذاشته شود.

در هر صورت هنوز کمیسیون حقوقی رای خود را در مورد پرونده جنجالی اعلام نکرده. این در حالی است که محمودخسروی وفا قصد دارد زوایایی دیگر از این پرونده را بازگو کند. وی طی گفتگویی با خبرنگار مهر اعلام کرد که هفته آینده طی جلسه‌ای پشت پرده پرونده‌های کمیته ملی المپیک را بازگشایی کند. این جلسه دوشنبه هفته آینده برگزار خواهد شد.

محمود خسروی وفا ضمن تاکید بر اینکه در نشست روز دوشنبه زوایای جدیدی از پشت پرده فروش ساختمان خیابان گاندی را مطرح خواهد کرد گفت: در این نشست همچنین اتفاقاتی از پشت پرده کمیته ملی المپیک را نیز بازگو خواهم کرد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج