۸۱۴۱۴۳
۵۰۰۲
۵۰۰۲
پ

سنت شکنی راموس؛ سالی بدون کارت قرمز!

برای اولین بار در دوران حرفه ای، سرخیو راموس ۱۲ ماه بدون کارت قرمز را پشت سر گذاشت.

وبسایت نود: به نقل از آاس، سرخیو راموس برای اولین بار در دوران حرفه ای فوتبال خود، ۱۲ ماه یک سال میلادی را بدون دریافت حتی یک کارت قرمز پشت سر گذاشت.

سرخیو راموس برای اولین بار در فوریه ۲۰۰۴ فوتبال حرفه ای را با باشگاه دوران کودکی خود، سویا، تجربه کرد و اکنون کاپیتان رئال مادرید و تیم ملی اسپانیا توانسته یک سال کامل میلادی را بدون حتی یک کارت قرمز به پایان برساند.

او در سپتامبر ۲۰۰۵ و به فاصله کوتاهی بعد از انتقال از سویا به رئال مادرید، برای نخستین بار در دوران حرفه ای خود از زمین مسابقه اخراج شد. راموس در دوران حضور خود در رئال مادرید در محموع ۲۴ کارت قرمز دریافت کرده است. رکورد ۱۹ کارت قرمز او در لالیگا، او را به خشن ترین بازیکن تاریخ این لیگ تبدیل کرده است.

سنت شکنی راموس؛ سالی بدون کارت قرمز!

در این فصل راموس 24 بازی برای رئال انجام داده است. (شامل 16 بازی در لالیگا، 4 بازی در لیگ قهرمانان، 2 بازی در جام جهانی باشگاه ها، یک بازی در سوپرکاپ اروپا و یک بازی در کوپا دل‌ری) او علیرغم دریافت 5 کارت زرد، کارت قرمزی را در این مسابقات مقابل خود مشاهده نکرده است.

در فصل گذشته نیز راموس 42 بازی در تمامی رقابت ها برای رئال مادرید انجام داد و 2 کارت قرمز هم دریافت کرد، کارت هایی که هردوی آن ها در سال 2017 برای راموس ثبت شد؛ در پیروزی 3-0 مقابل لاکرونیا در آگوست و تساوی بدون گل برابر بیلبائو در دسامبر. بدین ترتیب بعد از روز دوم دسامبر 2017، هیچ کس شاهد اخراج سرخیو راموس از زمین فوتبال نبوده است.

البته مورد عجیب تر راموس در تیم ملی اسپانیا بوده است؛ جایی که سلطان کارت قرمز لالیگا در 161 بازی ملی برای لاروخا، حتی یک بار هم از زمین مسابقه اخراج نشده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج