۸۱۴۱۵۵
۳۱ نظر
۵۰۰۶
۳۱ نظر
۵۰۰۶
پ

ارسال بخاری نفتی ایمن به سیستان و بلوچستان

وزیر آموزش و پرورش از تصمیم مشترک کمیسیون آموزش مجلس و دولت به منظور تعیین اعتبار برای استانداردسازی و ایمن سازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داد تا ظرف دو سال آینده این غائله ختم شود.

خبرگزاری فارس: سید محمد بطحایی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت در حاشیه جلسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: امروز دومین جلسه رسیدگی به حادثه‌ دلخراش مدرسه دخترانه زاهدان در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس برگزار شد؛ معاونان اینجانب و بازرس اعزامی به محل، گزارش خود را ارائه کردند و نیز نمایندگان کمیسیون آموزش مجلس نیز که برای رسیدگی به موضوع به زاهدان رفته بودند، گزارش ارائه دادند.

برخورد با متخلفان و مقصران حادثه‌ مدرسه دخترانه زاهدان ظرف یک هفته آینده

وزیر آموزش و پرورش افزود: اقداماتی که برای برخورد با متخلفان و مقصران این حادثه انجام شده، به اطلاع کمیسیون رسید و بنا شد علاوه بر اقداماتی که برای این حادثه انجام داده‌ایم، درباره برنامه‌هایی که برای جلوگیری از پیشگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده داریم ظرف یک هفته آینده به کمیسیون ارائه خواهیم داد.

وی ضمن ابراز تأسف و تسلیت مجدد به خانواده دانش‌آموزان جان باخته در این حادثه تصریح کرد: با اصرار و ابرامی که همگی برای جلوگیری از وقوع چنین حوادثی در آینده داریم، امیدواریم با اهتمام مجلس و اعتباراتی که پیش‌بینی خواهد شد، بتوانیم عواملی را که موجب بروز چنین حوادثی خواهد شد برطرف کنیم تا دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

خریداری بخاری‌های استاندارد نفت‌سوزی برای استان سیستان و بلوچستان

بطحایی همچنین اضافه کرد: برای استان سیستان و بلوچستان در یک اقدام ضربتی تعدادی بخاری خریداری شد؛ از آنجا که بخش عمده‌ای از استان بدون گاز است، چاره‌ای جز استفاده از بخاری های نفتی نیست و بنابراین بخاری‌های استاندارد نفت‌سوزی خریداری شده و در حال ارسال به آنجا است تا مواردی را که حادتر است، پوشش دهد.

وزیر آموزش و پرورش بیان کرد: مقرر شد کمیسیون مشترکاً با دولت اعتباراتی برای استانداردسازی و ایمن‌سازی سیستم گرمایشی مدارس پیش‌بینی شود تا ظرف دو سال آینده این غائله ختم شود زیرا موضوعی است که هر از گاهی همه را داغدار می‌کند.

وی ادامه داد: پرونده افرادی که در این حادثه قصور و تقصیری داشته‌اند، در کمیته رسیدگی به تخلفات اداری در حال بررسی است و تا چند روز آینده که مهلت قانونی رسیدگی به این موضوع است، نهایی و نحوه برخوردها را به کمیسیون اطلاع‌رسانی خواهیم کرد.

ایده ادغام یا حذف ادارات آموزش و پرورش مخالفانی دارد

بطحایی درباره پیش‌بینی لایحه بودجه ۹۸ در خصوص ادغام یا حذف ادارات آموزش و پرورش در شهرستان‌هایی که کمتر از ۵ هزار نفر دانش آموز دارند، توضیح داد: این امر در راستای اصلاح ساختار نظام اداری و برای تمام سازمان‌ها از جمله آموزش و پرورش پیش‌بینی شده است؛ البته لایحه‌ای که دولت ارائه داده در کمیسیون‌های آموزش و تلفیق مجلس مورد بررسی قرار خواهد گرفت و نظرات نمایندگان در این خصوص اعمال خواهد شد.

وی ادامه داد: در این جلسه نیز برخی نمایندگان موافق این پیشنهاد دولت نبودند و معتقد بودند که این کوچک سازی در سطح ادارات نظارت را تضعیف خواهد کرد و باعث وقوع اتفاقاتی در مدارس خواهد شد.

وزیر آموزش و پرورش تأکید کرد: هفته آینده در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس بررسی مبسوطی در این خصوص صورت خواهد گرفت و نتیجه نهایی آن چیزی خواهد بود که نمایندگان مجلس تصمیم‌گیری کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      چند نفر باید قربانی بشن تا بعد مسئولا به فکر چاره باشن!!

    • الکی خوش

      خدا لعنتتون کنه، نوش دارو پس از مرگ سهراب، لعنت به همه‌ی مسئولین بی تعصب و بی غیرت

    • خوزستان

      بخاری نفت اصلن خوب نیست بخاری برقی یا گازی بهشون بدهید

    • محمدعرب پور

      به خانواده‌های محترم دانش آموزان تسلیت عرض میکنم وزیر عزیز کار تان خوب است ولیکن خیلی دیر بود .

    • بدون نام

      هرچه نتیجه کشتی سانچی و پلاسکو و هواپیمای یاسوج مشخص شد حالا نوبت مدارس زاهدان است

    • بدون نام

      خجالت داره چراقبل اينكه اين اتفاق بيفته همين كارونكرديدبايديه اتفاقي بيفته تابفكرش باشيد چندروزقبل مسعولين دانشگاه ازادقول نوكردن اتبوسهارودادند

    • بدون نام

      خجالت داره چراقبل اينكه اين اتفاق بيفته همين كارونكرديدبايديه اتفاقي بيفته تابفكرش باشيد چندروزقبل مسعولين دانشگاه ازادقول نوكردن اتبوسهارودادند

    • خسرو

      خوب نمیشد اینکار رو همون اول مهر انجام میدادین که دسته های گل معصوم این کشور پروانه وار در اتش بی عقلی و ندونم کاری شماها نسوزند؟؟؟؟
      خاک بر سر چنین وزیر نادانی

    • بدون نام

      خیلی تصمیم بزرکی گرفتین هلاک شدین که فکر کن نفتی خیلی پر هزینه تر از گازیه

      پاسخ ها

      • بدون نام

        منطقه فاقد گازه عزیزم.....استفاده از کپسول گاز هم ‌بمراتب خطرناکتره.....

    • رضا

      بخاری های نفتی هر چند استاندارد باشد مایه خسارت خواهد شد . چون استفاده کننده میخواهد مدام انرا پر کند و نمیتوان هرمدت انرا در سرما خاموش کرد. معمولا وقتی روشن است نفت میریزند ( که البته خطر انفجار دارد) لذا بخاری های برقی بهتر است.

      پاسخ ها

      • بدون نام

        لطفا الکی نظر ندهید منطقه گاز که ندارد وبخاری برقی هم خطرناکه وهم از نظر گرما جوابگونیست سالهای قبل که ما درس میخواندیم فقط از بخاریهای نفتی چکه ای استفاده میشد ومن بیاد ندارم که چنین اتفاقاتی افتاده باشد .بخاری چگونه آتش گرفته که فرصت نداشتند از کلاس خارج شوند ؟؟؟ تازه بخاریهای گازی غیر استاندارد بمراتب از بخاریهای نفتی غیر استاندارد خطرناکتره با چند لیتر نفت چطوری آتش سوزی باسرعت کلاس را فراگرفته واقعا جای تعجبه...

    • بدون نام

      نوش دارو بعد مرگ سهراب

    • بدون نام

      نوش دارو بعد از مرگ سهراب..........

    • بدون نام

      اخه چراهمین کارهاروقبل حادثه انجام نمیدید چرا.؟

    • خدا از سر تقصیراتون نگذره...

      کشوره گل و بلبله
      تنها چیزی گه ارزش نداره جون آدماس
      چون کسی نیست که دلسوز وطن و هموطن باشه

    • بدون نام

      یه خونه ساختم بنیاد مسکن مجبورم کردند پکیج نصب کنم کاری که با یک پنجم هزینش میتونستم بهترین آبگرمکن و بخاری را بخرم اونوقت خودشون هنوز دست از سر این بخاری نفتیا برنمیدارند

    • بدون نام

      ایران رو گاز خوابیده بخاری نفتی وا قعا که

    • فریبا

      اصلا به دوسال زمان نیاز نداره. تا اون موقعی کلی دیگه می میرن. واقعا که.

    • بدون نام

      چرا قبل از فاجعه به فکر نبودید اگه به روز قیامت اعتقاد دارید که ندارید باید جواب گوی خداوند باشید.

    • بدون نام

      ... اطلاعیه، هراستانی که بیش از پنج قربانی دانش آموز ودانشجو بدهد وسائل گرمایی واتوبوس استاندارد بانرخ تعاونی دریافت می‌کنند..

    • بدون نام

      بخاری نفتی؟!!! خب گاز برسونید

    • بدون نام

      نوش داروبعدمرگ سهراب ازروحانی ووزیراش

    • بدون نام

      نوش داروبعدمرگ سهراب ازروحانی ووزیراش

    • علی

      ما ایرانیها نوشدارو پس از مرگ سهراب تو ذاتمونه میمردید قبل از این.فاجعه ها که تو این چندسال برای نونهالان این کشور اتفاق افتاده این کارها را میکردید

    • بدون نام

      حتما باید یکسری عزادار میشدند تا اینکار را انجام دهید چرا از اول اینکار را نکردید؟!!!

    • بهلول

      اگر میشه جاهای دیگه را هم بررسی کنید اگر لازمه بفرستید البته قبل از سوختن بچه‌ها

    • بدون نام

      یه هزارم پولهایی که تو غزه و یمن و عراق و لبنان و سوریه و کوفت و زهر مار و...خرج میکنید بدهید و سیستان و بلوچستان و مناطق دیگه ایران رو که گاز ندارند،گازکشی کنید

    • سرباز ۴۰۲سومار

      چرا در مناطقی که گاز نداریم سیستم فن کوئل نصب و استفاده نمیکنید اگر هم کمبود بودجه مواجه هستید هر شهرستان استان سیستان و بلوچستان رو به یکی از بانک های تجاری کشور واگذار کنید تا هزینه ها رو بدهند چطور بانکها و موسسات مالی کشور درآمد میلیاردی دارند مکلف به پرداخت هزینه های سرسام آور آموزشی نمیکنید تمام نیروهای انسانی بانکها و موسسات مالی کشور دست پرورده همین آموزش و پرورش هستند چرا نباید هزینه کنند هرچقدر هزینه کنند خیلی زود نتیجه گیری و پس میگیرند .

    • بدون نام

      حتما چند دانش آموز بمیرند تا کمب بفکرشون بیافتد

    • بدون نام

      از کجا بودجه پیدا شد ?

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج