۸۱۴۲۰۶
۷ نظر
۵۰۰۷
۷ نظر
۵۰۰۷
پ

آخرین فرصت وراث مشمولین متوفیان سهام عدالت

سازمان خصوصی سازی اعلام کرد وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام به دفاتر منتخب پیشخوان دولت در سراسر کشور مراجعه کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان : از میان مجموع بیش از ۴۹ میلیون مشمول سهام عدالت، حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار نفر متوفی هستند که بر اساس مصوبه شورای عالی اصل ۴۴ قانون اساسی، وراث این دسته از متوفیان از مردادماه امسال می‌توانند با مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت (که اسامی و آدرس آن‌ها در سامانه سهام عدالت به نشانی www.samanese.ir قابل مشاهده است)، ثبت نام و ارائه مدرک کرده و از مزایای سود و اصل این سهام بهره‌مند شوند.

بر این اساس نگاهی به میزان مراجعه وراث مشمولان متوفیان سهام عدالت به دفاتر پیشخوان در سراسر کشور نشان می‌دهد استان‌های ایلام با ۱۶.۳ درصد، لرستان با ۹.۴ درصد و کهگیلویه و بویراحمد با ۴.۱ درصد بیشترین مراجعه را به دفاتر پیشخوان دولت داشته و استان‌های سیستان و بلوچستان با ۰.۷ درصد، هرمزگان با ۰.۸ درصد و بوشهر و کردستان هر یک با ۰.۹ درصد کمترین میزان مراجعه را داشته اند.

همچنین در حالی از میان حدود ۲ میلیون و ۳۰۰ هزار متوفی سهام عدالت، حدود ۲.۳ درصد از وراث آن‌ها اقدام به مراجعه به دفاتر پشخوان و ارائه مدرک کرده اند که سازمان خصوصی سازی توصیه می‌کند وراث متوفیان مشمولان سهام عدالت برای بهره مندی از این سهام، در فرصت باقی مانده اقدام به مراجعه به دفاتر پیشخوان منتخب کنند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • حمید

      چیکار کنیم حالا؟؟

    • حمید

      چرا

    • حمید

      چرا اینجوری شده

    • اذین

      خاک بر سر ما که گیر یه مشت مسئول بی سواد بی کفایت افتادیم ، شما اینهمه ادم که جا موندن رو ثبت نام نمیکنید اونوقت به اشخاصی که فوت کردن میخواین سود بدین راست میگین واسه یه وجب زمین خدا اینهمع پول قبر نگیرین که واسه چاپیدن بیشتر سه طبقه ام شده

      پاسخ ها

      • بدون نام

        فقط به یک قشر ادم خاص سهام میدید ما کارگرها ایرانی نیستیم اخه شما مسولان واقعا خودتون انسان هستید یا نه بست کنید بابا گندشو دراوردیدـ

    • بدون نام

      دفاتر پیشخوان می گویند باید تمام وراث جهت تقسیم بیایند. ولی برخی وراث حاضر به حضور در این دفاتر نیستند و این دفاتر نیز برای بقیه وراث اقدامی نمی کند و باعث ضایع شدن حق بقیه می شود!

    • بدون نام

      سلام، درمورد متوفیان سهام عدالت برای دریافت وراث اگر ازصداسیما اعلام شود برای اطلاعات بیشتر هم.طنان ،ممنون میشویم

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج