۸۱۴۲۲۴
۷ نظر
۵۰۰۹
۷ نظر
۵۰۰۹
پ

بهروز افخمی: ظلی پور ابتدائیات را هم نمی‌داند

بخشی از گفتگوی بهروز افخمی درباره برنامه جنجالی فراستی و آرش ظلی پور را در ادامه می خوانید.

خبرآنلاین: بخشی از گفتگوی بهروز افخمی درباره برنامه جنجالی فراستی و آرش ظلی پور را در ادامه می خوانید:

*این اواخر آقای فراستی در پوزیشنی قرار گرفت که باید انتخاب می کرد. البته باز هم هوشمندانه تصمیم درست را گرفت و آنجا که باید خودش را کنترل می کرد، کنترل کرد.

کدام برنامه؟

*برنامه «من و شما» آرش ظلی پور. به نظرتان اینجا نباید تحمل می کرد یا ادبیات لحاظ شده...

مسعود خودش بود، مثل همیشه بود و من اصلا تعجب کردم که چرا در برنامه آقای ظلی پور رفت. البته من قبلا آقای ظلی پور را نمی شناختم. آن موقع هم که دیدم فکر کردم ابتداییات را نمی داند و نمی داند اصلا چه بپرسد. من نمی دانم چرا اصلا فکر کرده بود که می تواند مجری شود.

*اصلا رویکرد آن برنامه بیشتر به حاشیه است.

حتی حاشیه هم نبود. آدمی بود که به نظر می رسید حتی نمی تواند خودش را کنترل کند. یعنی رفتار مناسب یک مهمانی یا یک گفتگوی دونفره ای که ضبط نمیشود را هم نمی تواند داشته باشد چه رسد به اینکه جلوی دوربین بیاید. متوجه نبود که دارد خودش را نابود می کند.

*همانجا هم فراستی اشاره کرد که منتقد می گوید من طرف مردم هستم. بحثی هم که در برنامه درگرفت این بود که اگر منتقد طرف مردم است چرا دارد از فیلمی بد می گوید که هفت میلیون آدم آن را دیده اند. این چه طرف مردم بودن است؟

جوابش را مسعود بلد است. ولی اگر قرار است من اینجا جواب دهم اصلا سینمای ایران در حال حاضر سینمای مردمی نیست. بلکه سینمایی است که کاملا به شکل سازمان دهی شده مردم را از آن بیرون کرده اند. یک چیزی در حدود سه، چهار میلیون تماشاچی در ۴، ۵ سال پیش سینما می رفتند.

برخی از آنها دو، سه بار و برخی یکبار. تعداد معدودی شایدکمتر از پانصد هزار نفر هم شاید بیشتر از دو، سه بار سینما می رفتند. ولی مجموعا از جمعیت ۸۰ میلیون نفری ایران بیشتر از سه، چهار میلیون سینما نمی رفتند و مجموعا هم در سال فروش بلیت به حدود ۱۰ میلیون رسیده بود و حتی از این میزان هم پایین تر می آمد.

امسال که احتمالا ۲۵ میلیون بلیت می فروشیم، به این معناست که ۸۰ درصد مردم و تماشاچیان بالقوه ما سینما نمی روند. بنابراین گفتن این حرف که یک فیلم هفت میلیون بیننده دارد، به این معنی است که طرف اصلا نمی داند چگونه باید با آمار صحبت کند و چگونه باید به چیزی استناد کند.

فیلمی که چهار میلیون تماشاچی داشته باشد که البته ندارد، چون پرفروش ترین فیلم جدی این سالها به هیچ وجه به چهار میلیون تماشاچی نمی رسد و فیلم هزارپاست که حدودا چهار میلیون تماشاچی دارد.

فیلمی که چهار میلیون تماشاچی داشته باشد به این معناست که از تماشاچیان بالقوه ایران هنوز ۹۰ درصد آن را ندیده اند. چون تماشاچی های بالقوه بیشتر از ۴۰ میلیون نفرند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • هاشمی

      البته خودت در دو گانگی گیر کردی نان به نرخ روز خوردن خودت رو انکار کردن و متظاهر

      پاسخ ها

      • علی

        افخمی هم مثل استادش فراستی.

    • بدون نام

      ظلی پور اتفاقا تنها کار خوبی کرد این بود. یه عمر فراستی به همه بی ادبی و بی احترامی کرد بالاخره یکی پیدا شد جواب همه را داد.

      پاسخ ها

      • مهمان

        طرز رفتار ظلی پور افتضاح بود، چون یکی اشتباه کرده نباید این مدلی تلافی کرد که

      • علی

        مهمان جان اتفاقا باید بدتر از این جور تلافی کرد. کسی که به هیچ صراطی مستقیم نبود ، احترام و ادب به هیچ وجه نمیفهمید و همه رو با فحاشی هاش عاصی کرده بود حالا یک بار نه چند سال باهاش تند حرف زدن ، چه سر و صداهایی به پا کرده.

    • بدون نام

      دو تاتون مثل هم هستید هیچ نمیدانید

    • بدون نام

      احسنت به افخمی.

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج