۸۱۴۳۳۱
۲ نظر
۵۰۰۳
۲ نظر
۵۰۰۳
پ

شادی سر الکس، هدیه ویژه به هواداران یونایتد

هواداران منچستریونایتد بعد از پیروزی ۴-۱ مقابل بورنموث به خوشحالی سر الکس فرگوسن که در ورزشگاه حضور داشت اشاره کرده و می‌گویند واکنش سر الکس به آنها روحیه‌ای دوباره داده است.

ورزش سه: با پیروزی ۴-۱ یونایتد مقابل بورنموث که دیشب در اولدترافورد اتفاق افتاد، تعداد پیروزی‌های پیاپی شیاطین سرخ از زمان اخراج مورینیو به عدد ۳ رسید تا شکی باقی نماند که یونایتد با هدایت اوله گونار سولسشر در حال بازگشت به روزهای خوب خود است. اما هیچ چیز نمی‌توانست بیشتر از صورت خندان و بشاش و واکنش ناشی از خوشحالی شدید سر الکس فرگوسن که در استادیوم حضور داشت، علاقه‌مندان و هواداران یونایتد را از پیروزی دیشب تیم‌شان سر ذوق بیاورد.

بعد از پایان بازی دوربین‌های تلویزیونی اوله گونار سولسشر را نشان می‌دادند که با خوشحالی زایدالوصف وارد زمین شد تا پیروزی را به بازیکنانش که واقعا شایستگی آن را داشتند تبریک بگوید. اما در همین لحظات دوربین‌های تلویزیونی ناگهان تصویر را کات کرده و لنزها را به روی سکوها نشانه رفتند، به خصوص به سمت یک هوادار بسیار مهم یونایتد، سر الکس فرگوسن.

شادی سر الکس، هدیه ویژه به هواداران یونایتد

سرمربی اسطوره‌ای تاریخ منچستریونایتد در هفته‌های اخیر همیشه برای تماشای بازی‌های این تیم در ورزشگاه‌ها حضور داشته ولی مدتی بود که هواداران یونایتد نتوانسته بودند شادی و رضایت را در چهره اسطوره محبوب‌شان سر الکس ببینند. اما دیروز یکشنبه وقتی دوربین‌های تلویزیونی روی سر الکس زوم کردند چهره خندان و بسیار شاد او، رضایت هواداران شیاطین سرخ را چند برابر کرد.

با اینکه از دوران زمامداری اوله گونار سولسشر روزهای اندکی می‌گذرد ولی از همین حالا می‌توان گفت که او لبخند را به لب هواداران یونایتد و بزرگترین هوادار این تیم، سر الکس فرگوسن، برگردانده است.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • بدون نام

      فرگوسن یک انسان به معنای واقعی با شخصیت و محبوب اکثر فوبالدوستان دنیا . این شخص واقعا دوست داشتنی و بزرگ هستش

    • محمد

      خیلیا با فرگوسن از فوتبال لذت میبردن بزرگترین مرد در خدمت به فوتبال فرگوسن بود وتا همیشه فوتبال مدیون فرگوسن ومنچستر فرگوسن خواهد بود

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج