۸۱۴۳۶۶
۵۰۰۰
۵۰۰۰
پ

پیکان؛ ۲۰ روز بدون سرمربی و آینده‌ای مبهم

تیم فوتبال پیکان که نیم فصل اول را با شکست های متوالی به پایان رساند هنوز برنامه مشخصی برای آغاز مسابقات نیم فصل دوم ندارد.

ورزش سه: بیست روز از جدایی مجید جلالی از پیکان می گذرد و این تیم هنوز در پیچ و تاب انتخاب سرمربی آینده اش قرار دارد. با شکست پروژه حضور جوادنکونام حالا این تیم بدون حضور سرمربی تمرین می کند و مشخص هم نیست که سرنوشت این تیم چه خواهد شد.

نام های عجیب مطرح می شوند

شاید محمود شیعی و مجیدجلالی امروز به این نتیجه رسیده اند که کمی صبر و حوصله می توانست باعث شود تیم دست کم تا پایان نیم فصل سرمربی و برنامه داشته باشد. شاید جلالی و دستیارانش هم حالا بعد از گذشت بیست روز و دور شدن از فضای پیکان فهمیده باشند که در بازی با مهره های با تجربه راه اشتباهی رفتند راهی که منجر به خروج بازیکنان سرشناس تیم از لیست هجده نفره تیم بود.

حالا شاید زمان به بازیکنان پیکان هم ثابت کند که برای موفقیت باید بازیکنانی کاملا در چارچوب برنامه های مربی باشند و در رسانه ها نمی توانند تیمشان را از گرداب شکست های متوالی نجات بدهند. مدیران پیکان هم قطعا در طول این مذاکرات فرسایشی درس هایی گرفته باشند.

پیکان اما بیستمین روز را بدون سرمربی سپری می کند که اعضای این تیم می دانند نیم فصل دوم به مراتب کارشان سخت تر خواهد بود. آن ها در همان اولین بازی لیگ باید با استقلالی بازی کنند که متفاوت از هفته اول نیم فصل اول است. پیکان با سپاهان و سایپایی باید بازی کند که برای بردن حاضرند سخت ترین شرایط را برای حریفانشان به وجود بیاورند.

فولاد با قطبی و ذوب آهن با منصوریان تیم های سابق نخواهند بود. پرسپولیس و پدیده هم که کماکان برای قهرمانی می جنگند. این ها نشان می دهد پیکان اگر برای موفقیت و رسیدن به جایگاهی بهتر دست به تغییر زده باید مربی انتخاب کند که توان مبارزه با این تیم ها و مربیانشان را داشته باشد. کسی که اگر زخمی شد بتواند زخمی کند. آوردن مربیان منفعل و تمام شده، مربیانی که کارنامه شان متوسط و مشخص شده است نمی تواند از پیکان تیمی جذاب بسازد.

تغییر فضای پیکانشهر

واقعیت این است فضای پیکانشهر آنقدر سنگین است که حتی ممکن است پرانرژی ترین آدم ها را هم تحت تاثیر قرار بدهد. پیکان هیچ طرفداری ندارد و این راضی کننده نیست. تیمی که طرفداری ندارد وقتی در مسابقات است همه آرزوی نابودی اش را دارند. پیکان باید پیله انفعالش را پاره کند و انتخاب یک مربی که با فوتبال بتواند توجه علاقمندان را جلب کند می تواند فضای خاکستری و بی روح پیکانشهر را درهم بشکند.

بیست روز گذشته و بهتر است چند روز دیگر هم بگذرد تا یک انتخاب شتابزده و موقتی فضای بی روح پیکانشهر را از این که هست خاکستری تر هم بکند. اتفاقاتی که برای پیکان رخ داده می تواند منجر به یک تحول کاملا مثبت برای این تیم بشود.

نه فقط انتخاب یک سرمربی که حتی تغییر در برنامه های تیم ، فضای ورزشگاه تمرینی ، حتی لباس های تیم می تواند پیکان را از تیمی سرد و بدون تماشاگر که آرام آرام همه به این نتیجه می رسند که جای تیم های پرطرفدار و جذاب را تنگ کرده به تیمی تاثیرگذار و دوست داشتنی تبدیل کند. پیکان یکی از معدود باشگاه هایی است که پتانسیل این کار را دارد.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج