۸۱۴۵۴۵
۴ نظر
۵۰۰۱
۴ نظر
۵۰۰۱
پ

حمایت منتقدان از کی‌روش دروغ بزرگ است!

علیرضا مرزبان می گوید بهتر است منتقدان کی روش همین حالا به انتقاد از او بپردازند تا با سیاسی کاری چیزی نگویند و منتظر شکست تیم ملی و آغاز هجمه ها باشند.

ورزش سه: علیرضا مرزبان سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان پس از اینکه به جای عبدالله ویسی انتخاب شد، توانست تیمی که تا پایان هفته پنجم سه امتیاز کسب کرده بود و گلزنی هم نکرده بود را با کسب ۱۵ امتیاز به رتبه دوازدهم برساند و حالا امیدوار است با کمک مدیران باشگاه و مسئولان شهر مسجد سلیمان و خریدهایی که برای نیم فصل دوم انجام می دهد، نیم فصل دوم بهتری را تجربه کند.

علیرضا مرزبان در مورد اهداف نقل و انتقالاتی نفت مسجد سلیمان، شرایط تیم، زمان شروع تمرینات صحبت کرده و البته نقدهای جالب توجهی هم به افرادی که منتقد تیم ملی هستند، مطرح کرده که در ادامه می خواند.

فقط من و شفر و برانکو ریکاوری کردیم

ما تمریناتمان را از بعد از فصل هم ادامه دادیم و توانستیم تمرینات خوبی داشته باشیم. فقط دو تیم روی ریکاوری بعد از پایان نیم فصل کار کردند که استقلال و پرسپولیس بودند و فقط شفر، برانکو و تیم ما بودند که تمریناتشان را ادامه دادند و فکر می کنم کار خوبی برای ریکاوری تیم انجام دادیم.

از این هفته تمرینات شروع می شود

تیم در شرایط خوبی است از همین هفته تمریناتمان را شروع می کنیم در دو یا سه جلسه حتی تا بازیکنان را از نظر کیفیت بدنی بالا ببریم.

نمی دانم اردوی تدارکاتی خواهیم داشت یا نه !

نمی دانم می توانیم اردوی تدارکاتی داشته باشیم یا نه، چون منابع مالی ما مشخص نیستند ولی سعی می کنیم بازیکنان جدید را معرفی کنیم تا با توجه به زمانی که در اختیار داریم، ارتباط خوبی بین بازیکنان برقرار شود و این نیاز به یک کار روانشناسی بزرگ دارد و هر چه زودتر بتوانیم این کار را بکنیم، بهتر می شود.

رقیبان ما و تیم های لیگ یکی اردوی خارجی دارند

خیلی از تیم های لیگ یک برای آماده سازی به ترکیه، دبی و کیش می روند ولی ما محکوم به این هستیم که در مسجد سلیمان بمانیم و کارمان را همانجا برای حضور در تیم ملی ادامه دهیم.

اهداف نقل و انتقالاتی نفت مسجد سلیمان؟

درخواست داشتیم تا فرشید پاداش را از پارس جنوبی بگیریم. گفتند که باید درخواست رسمی بدهیم و ما این کار را می کنیم. اگر باشگاه پارس جنوبی و سرمربی محترم تیم اجازه بدهند، فرشید را بگیریم. در کنار آن قصد داریم کمال نیکخو را از شهرداری بوشهر بگیریم تا جایگزین خوبی در سمت چپ داشته باشیم ولی به ما جواب منفی دادند. در مورد گلر جدید در حال مذاکره هستیم، چون منابع مالی ما مشخص نیستند. با امیرحسین امیری هم صحبت کردیم و حتی با ما هم تمرین کرده و امیدوارم برای تقویت خطوط میانی او را بگیریم.

حمایت منتقدان از کی‌روش دروغ بزرگ است!

منابع مالی ما مشخص نیست

در حال مذاکره با یک مهاجم خارجی خوب هستیم ولی منابع مالی ما مشخص نیست. ما 4 بازیکن از دست دادیم و نیاز به تقویت داریم، چون نیم فصل دوم سختی را خواهیم داشت و امیدوارم بتوانیم این مسئله را مدیریت کنیم. البته مدیریت تیم به من کمک می کند؛ از مسئولان و هیئت مدیره تیم آقای نصیریان دوست تشکر می کنم که زحمت زیادی می کشند. آقای ظاهری نماینده محترم شهر به ما کمک می کنند و عزمی جدی برای کمک به تیم دارند. کنار تیم ما هستند و در حال سازماندهی هستیم و امیدوارم با کمک این اساتید شرایط خوبی داشته باشیم.

باید تا روز آخر برای ماندن تلاش کنیم

ما با توجه به شرایطی که توضیح دادم تا روز آخر برای ماندن باید تلاش کنیم. شرایط سختی داریم و باید تمام تمرکز خود را برای حفظ تیم در لیگ برتر بگذاریم. با توجه به شرایط مالی و امکاناتی که ما داریم، کار بسیار سختی داریم ولی باید با داشته هایمان تلاش کنیم و تا روز آخر برای بقاء تلاش کنیم.

بدون هواداران هیچ موفقیتی امکان پذیر نیست

هواداران ما باید بدانند که بدون آنها و بدون دور ماندن از حاشیه نمی توانیم موفق شویم. اتکا ما به هواداران است و بدون آنها موفقیت امکان پذیر نیست. ما باید یک تیم متحد باشیم تا با کنار هم ماندن همه عوامل در لیگ بمانیم و برنامه ریزی خوبی برای فصل آینده داشته باشیم.

جدایی احتمالی کی روش می تواند بازتاب مثبتی داشته باشد

ر مورد اینکه تیم ملی با وجود احتمالات جدایی کی روش می تواند موفق باشد یا خیر، اینکه این مسئله می تواند بازتاب مثبتی داشته باشد. چون هر فردی نسبت به مسئولیتش آگاه است و بعد از موفقیت های نسبی تیم در جام جهانی، بازیکنان احساس خوبی دارند تا هدفمند به جلو بروند.

از دید ایرانی ها کی روش سیاه است یا سفید !

اینکه کی روش بعد از بازی ها ایران را ترک می کند، روی بازی ها تاثیر بزرگی ندارد، مگر رسانه ها هجمه ایجاد کنند. ولی ما باید روی مسئله انسانی خودمان تکیه کنیم و تنها وظیفه ما بررسی حرفه ای است، اما متاسفانه از دید ما ایرانی ها فقط دو رنگ وجود دارد که یا سفید است یا سیاه؛ در واقع لایه خاکستری وجود ندارد.

نباید نتایج خوب کی روش را زیر پا له کرد

کی روش طبیعتا نتایج خوبی گرفته ولی مسائل منفی ای هم در کنار تیم و به خصوص در کادر فنی این تیم بوده است. هجمه هایی به تیم به همین دلیل وارد شده، ولی باید قسمت مثبت را همانطور که هست ارزیابی کنیم و دیدمان نسبت به مسائل واقعی باشد. نباید یک چیز را حتما خوب یا بد ببینیم. به هر حال این وسط بی عدالتی می شود که کارهای کی روش را زیر سوال ببریم و نتایج نسبتا خوب او را زیر پا له کنیم.

منتقدان کی روش همین الان انتقاد کنند

البته همانطور که اشاره کردیم، اگر بخواهیم بررسی کنیم، همه چیز هم خوب نبوده است. همانطور که اشاره کردیم، نحوه بازی تیم ملی در بازی های جام جهانی و بعد از آن رفتاری که برخی اعضای کادر فنی داشتند، این ها مسائل منفی هستند ولی الان مهم است که هر چه می خواهیم الان بگوییم.

حمایت منتقدان کی روش یک سیاسی کاری بزرگ است

به نظر می رسد رسانه های ایرانی منتظر این هستند تا تیم ملی و کی روش شکست بخورند و بعد به او حمله کنند. افرادی هستند که منتظرند تیم شکست بخورد و الان همان افراد که منتظرند کی روش شکست بخورد و بعد به کادر فنی حمله کنند، بهتر است همین الان این کار را بکنند و خودشان را نشان دهند. نه اینکه سیاسی کاری کنند و بگویند فعلا پشت تیم ملی هستیم و قهرمانی می خواهیم، ولی این سیاسی کاری یک دروغ بزرگ با طبیعت انسانی است، اگر انتقادی هست همین الان مطرح کنید و منتظر نشوند که دو روز دیگر چه اتفاقی می افتد.

بیش از ۵۰ درصد مردم ما مشکل چربی و قند دارند

چیزی که خیلی مهم است اینکه اعتقاد قلبی ما باید این باشد که پرچم ایران همیشه سرافراز باشد و احساس خوبی داشته باشیم که وطنمان در آسیا حرف اول را می زند. چون همین نتایج خوب می تواند اتحاد ما را بیشتر کند. ما باید به پرچم خودمان اعتقاد داشته باشیم و از هویت و همبستگی مردم ایران حمایت کنیم. مردم ایران احساس خوبی به تیم ملی دارند،

چون تیم ملی از تمام قسمت های ایران نماینده دارد و این برای مسائل اجتماعی و قومیتی ما هم خیلی مسئله مهمی است. کلی از مشکلات و معضلات اجتماعی ما به خصوص در زمینه هویت اجتماعی خودمان، در مورد مسائل حاشیه ای که در جامعه وجود دارد، با قهرمانی در آسیا حل شود و همچنین اینکه جوانان را به ورزش هدایت کنیم، بسیار مهم است. الان بخش بزرگی از جامعه ما با ورزش غریبه است و نیمی از جامعه یعنی خانم ها اصلا امکانات ورزشی ندارند و به خاطر همین است که بیش از 50 درصد مردم ما مشکل چربی و قند دارند.

امیدوارم بدرقه خوبی برای کی روش داشته باشیم

از طرفی این قهرمانی می تواند همبستگی ما و حس خوب نسبت به مملکتمان را بیشتر کند؛ باید بدانیم که فوتبال نقش اجتماعی و سیاسی اش را به خوبی ایفا می کند؛ برای اتحاد درونی ما و سالم سازی اجتماعی. امیدوارم تیم ملی با کی روش به قهرمانی برسد و بدرقه خیلی خوبی برای ایشان داشته باشیم و با ایشان خداحافظی خوبی داشته باشیم. مردم ایران نشان دادند که قدرشناس هستند و وفاداری خودشان را به کی روش نشان دادند. مردم تیم ملی را حمایت می کنند و امیدوارم نتیجه خوبی بگیریم.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
آموزش هوش مصنوعی

تا دیر نشده یاد بگیرین! الان دیگه همه با هوش مصنوعی مقاله و تحقیق می‌نویسن لوگو و پوستر طراحی میکنن
ویدئو و تیزر میسازن و … شروع یادگیری:

همراه با تضمین و گارانتی ضمانت کیفیت

پرداخت اقساطی و توسط متخصص مجرب

ايمپلنت با ١٥ سال گارانتي 9/5 ميليون تومان

ویزیت و مشاوره رایگان
ظرفیت و مدت محدود

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • ارش

      کی روش وقتی مهره هایی مثل رحمتی.حسینی دروازه بان.سیدجلال وشجاع خلیل زاده جزلهتربن راداردازانهادعوت نمیکندوبجای انهاازنیازمنداستفاده میکندبایدمنتقدهم داشته باشد.

    • بدون نام

      در این موقعیت ساکت باشید

    • یاران 57

      آقای مرزبان همیشه سلامت و موفقیت همراه شما باشد که صادقانه حرف میزنی، بله مردم ما کلا سیاسی حرف وحرکت میکنن، یعنی نان به نرخ روزخوردن حرف میزنند حمایت من از شما بخاطر صداقت و راستی حاکم درکلمات شما

    • شهرام

      لقمه های جویده شده ودزش ۳ را فقط بلعید . چیزی از خودش نگفت

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج