جاباما
۸۱۴۵۹۳
۱ نظر
۵۰۰۲
۱ نظر
۵۰۰۲
پ

سردار نقدی: مشکلات اقتصادی برای ما کوچکترین مشکل است

سردار محمد رضا نقدیگفت: اکنون کشور با مشکلات اقتصادی درگیر است، اما این مشکل کوچکترین مشکلی است که ایران با آن روبه رو بوده و مشکلات و مسایل بزرگتری مثل هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته ایم.

خبرگزاری ایرنا: معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه جشن ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی باید هرچه باشکوه تر برگزار شود گفت: برگزاری جشن و بزرگداشت ۴۰ سالگی انقلاب اسلامی به اندازه ای که انقلاب عظمت دارد بزرگ و با عظمت است.

سردار محمد رضا نقدی روز دوشنبه در نشست تبیین دستاوردهای ۴۰ ساله انقلاب اسلامی و آموزش و پرورش خوزستان در محل تالار مهتاب اهواز بیان کرد: امسال در حالی وارد ۴۰سالگی انقلاب اسلامی می شویم که آمارها و اطلاعات درخشانی از فعالیت ها و دستاوردهای انقلاب وجود دارد.

وی گفت: با پیروزی انقلاب اسلامی مردم ایران برای نخستین بار آزادی را احساس کردند و نظام طاغوتی از کشور برچیده شد.

وی با اشاره به اینکه در دوران پهلوی ایران هیچ استقلالی نداشت گفت: پیش از پیروزی انقلاب اسلامی، ایران استقلال خود را از دست داده بود و کشورهای بیگانه در ایران حکمرانی می کردند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران را پس از چند هزار سال از حکومت های دیکتاتوری نجات داد افزود: بیش از هفت هزار سال پادشاهان بر ایران حکمرانی کردند و ظلم ها و جنایات زیادی مرتکب شدند.

سردار نقدی با اشاره به اینکه باید شبهات نوجوانان و جوانان را در مورد انقلاب اسلامی برطرف کنیم بیان کرد: نباید به گونه ای باشد که شبهاتی در ذهن جوانان و نوجوانان در مورد انقلاب اسلامی وجود داشته باشد و دشمنان از این فرصت به نفع اهداف خود سوء استفاده کنند.

معاون فرهنگی و اجتماعی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: برخی افراد با نفوذ تلاش کردند با کمک رسانه ها به مردم به لحاظ اقتصادی و جنگ روانی فشار و اختلال ایجاد کنند و ناراحتی هایی را برای مردم ایجاد کردند.

وی افزود: اکنون کشور با مشکلات اقتصادی درگیر است اما این مشکل کوچکترین مشکلی است که ایران با آن روبه رو بوده و مشکلات و مسایل بزرگتری مثل هشت سال جنگ تحمیلی را پشت سر گذاشته ایم.

در این نشست که با دعوت بسیج فرهنگیان خوزستان برگزار شده بود جمعی از فرهنگیان شهرستان اهواز و کارون حضور داشتند.

پ
برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن برترین ها را نصب کنید.
درآمد ماهیانه 5-20 میلیون از توی خونه با موبایل

آموزش رایگان کسب درآمد 5-20 میلیون ماهیانه از خونه و فقط با یه موبایل ساده رو در یک وبینار رایگان آموزشی یاد بگیر

محتوای حمایت شده

تبلیغات متنی

سایر رسانه ها

    نظر کاربران

    • شهروند

      بله برای شما این مشکل کوچکترینه، شما فقط به فکر جنگین، فقط پیروز شدن توجنگ ومهم میدونین، مردم زیربارفقرله بشن هم مهم نیست، من نمیدونم چرا ایران بعدازانقلاب باهمه دنیا سرجنگ داره وبودجه مملکت وازگلوی مردم میزنه واسه جنگ

    ارسال نظر

    لطفا از نوشتن با حروف لاتین (فینگلیش) خودداری نمایید.

    از ارسال دیدگاه های نامرتبط با متن خبر، تکرار نظر دیگران، توهین به سایر کاربران و ارسال متن های طولانی خودداری نمایید.

    لطفا نظرات بدون بی احترامی، افترا و توهین به مسئولان، اقلیت ها، قومیت ها و ... باشد و به طور کلی مغایرتی با اصول اخلاقی و قوانین کشور نداشته باشد.

    در غیر این صورت، «برترین ها» مطلب مورد نظر را رد یا بنا به تشخیص خود با ممیزی منتشر خواهد کرد.

    بانک اطلاعات مشاغل تهران و کرج